Hi Senestaquote:
Vakantie naar de zonquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hi Senesta!
Is er iets met Lavenderr?
Dat dus, zou je toch jaloers op worden he als je nu naar buiten kijkt?quote:
Stiekem opleiding vanuit hoofdkantoor he.. je weet hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef ToT het volgende:
Oew okee dan!Ik dacht al: lang niks meer van haar gehoord!
Alweer vakantie in de zon? Doet ze wel vaak he, klinkt verdacht!
Nee, laat haar maar lekker genieten!
En heb jij je desinformantencertificaat weer weten te verlengen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stiekem opleiding vanuit hoofdkantoor he.. je weet hoe dat gaat.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb de sluitpost van dit topic gemaakt, maar ik geef een ander de eer om deel 22 te openen!
Omdat ik er geen zin in hebquote:
Jaaa tsss, zo werkt dat niet hequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Omdat ik er geen zin in heb.
Thnx!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb er al eentje gemaakt: "Rescue" 9/11 topic #22
Het is gebruikelijk om dan ook de laatste post uit het vorige deel erin te zettenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb er al eentje gemaakt: "Rescue" 9/11 topic #22
Oew okee!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om dan ook de laatste post uit het vorige deel erin te zetten.
Maar het is sowieso wel een erg korte openingspost. Zo had ik het ook nog wel gekund! Ik dacht dat het in deze reeks de bedoeling was om in de openingsposts allerlei relevante quotes uit de vorige delen erin te zetten en allemaal Youtube-filmpjes en een heel betoog van wat je er zelf van vindt...
Althans, dat zie ik mediacurator en J0kkebr0k altijd doen in deze reeks, en daarom had ik dus geen zin om het nieuwe deel te openen, te bewerkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |