SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Weet iemand nog een manier om direct uit Japan te bestellen?
Want ik heb voor m'n studie nieuwe "Copic" markers nodig.. en die komen officieel uit Japan dus dat moet goedkoper kunnen dus via Internet
Btw,, kan een modje de titel even fixen? want dat moet natuurlijk nummertje TweënNegentig zijn![]()
Chinese Webshops - Topic #92 Fok Goes China?!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
@ de vraag "hoelang geleden.. " ( geen idee watje naam was)
was vorig jaar december en de mail was uit feb dit jaarSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ben je goed van af gekomen dan.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:57 schreef revpolen het volgende:
@ de vraag "hoelang geleden.. " ( geen idee watje naam was)
was vorig jaar december en de mail was uit feb dit jaar
![]()
![]()
gewoon nooit meer wat van gehoord,quote:
ga over 2 maanden emigreren.. denk dat ik hem nog maar eens ga mailen dat die wel op mag schieten!
Geld btw terug gehad! ( tradetang![]()
![]()
![]()
![]()
)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
BTW vandaag pakketje aangeboden gekregen van TNTExpress! ( uit china )
was niet thuis dus naar me werk laten sturen morgen
toch altijd nieuwsgierig wat het is
Denk me EH poloSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Nog steeds geen pakje uit China. 20ste verzonden zegt DX. Buyincoins heb ik ook wat kleins gekocht, maar die doen er nu ook al 2 dagen over om in een envelopje te doen.
Wat een falers.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Same here.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:30 schreef W00fer het volgende:
Nog steeds geen pakje uit China. 20ste verzonden zegt DX. Buyincoins heb ik ook wat kleins gekocht, maar die doen er nu ook al 2 dagen over om in een envelopje te doen.
Wat een falers.
TV verkapte POp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Er bestaan geen werkendequote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
[..]
Vast wel, maar als het zou werken(de echte) zullen die chinese versies het wel niet doen.![]()
![]()
Er zijn veel feestdagen in China he.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:30 schreef W00fer het volgende:
Wat een falers.
![]()
![]()
Als het bandje 50 euro kost werkt het heel goed. Kost hetzelfde bandje $1 dan werkt het ineens niet meer, heel apartquote:Op donderdag 9 september 2010 08:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Er bestaan geen werkende![]()
![]()
![]()
Heuj, inkoopactie-tje? Misschien wel interesse mits voor interessante prijs te vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef tokko1 het volgende:
Want ik heb voor m'n studie nieuwe "Copic" markers nodig.. en die komen officieel uit Japan dus dat moet goedkoper kunnen dus via Internet
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Hehe, als ik ze via Jack koop(taobao) zijn ze nog duurder dan hier.. via japan/andere opties?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Heuj, inkoopactie-tje? Misschien wel interesse mits voor interessante prijs te vinden
(TU Delft, IO?)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Misschien kan je hier rechtstreeks bestellenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef tokko1 het volgende:
Btw,, kan een modje de titel even fixen? want dat moet natuurlijk nummertje TweënNegentig zijn![]()
Chinese Webshops - Topic #92 Fok Goes China?!
![]()
http://auctions.search.ya(...)TF-8&tab_ex=commerce![]()
Lang geleden zag ik op Lightinthebox motor jackets, die bleken jammer genoeg van nepleer te zijn -> waardeloos dus als je er mee op je snuit gaat. (Ik dacht dat monkeybrain of revpoolen dit zei maar dit weet ik niet meer zeker)
Weet iemand waar ik goedkoop een motorjack krijg, van echt leer?![]()
![]()
Wat heb je besteld? Pics and Links S.V.P.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef koenie95 het volgende:
vandaag is mijn eerste pakketje uit china verzonden, ben benieuwd
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Netjes netjes.
Ze zijn trouwens wel snel leeg...Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een blauwe (violet) laser besteld net, schijnt tussen de 30 en 50mw te zijn, ik hoop hetWas ong. 5,5 euro.
Of mogen lasers ook niet meer in dit topic? Is toch niet illegaal? Anders heb ik niks gezegd natuurlijk![]()
![]()
5.5 voor ene blauwe laser :| en dan ook nog eens 30-50 mw...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een blauwe (violet) laser besteld net, schijnt tussen de 30 en 50mw te zijn, ik hoop hetWas ong. 5,5 euro.
Of mogen lasers ook niet meer in dit topic? Is toch niet illegaal? Anders heb ik niks gezegd natuurlijk![]()
waar vandaan??? lijkt mij een iets te sterk aanbod
Tevens zijn die Violet idd niet echt blauw maar meer paars achtig, echte blauwe zijn stukken duurder..
toch is ¤5.5 veel te laag ook voor een violet laser;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25395
zie gemiddelde prijs; 20 mw = 50$![]()
Wil ik ook welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef 08gnoT. het volgende:
iedereen heeft tegenwoordig zo'n groene..
![]()
Wil me paypal nu maar weer laten unlocken om me aankomende winteraankopen te kunnen betalen,
alleen wat moet ik nu opsturen? Me ID en me bankrekening afschrift? Op me afschrift staat namelijk duidelijk:"eurostyle rekening"die gaat tot 18.. Ik kan wel de ID van me broer opsturen, weet niet of iemand weet of dit zal werken? Kan ook tevens mijn pa's bedrijfspapier gebruiken en daar hem (met zakelijk handschrift) een officiele brief te sturen dat m'n bankrekening gaarne losgekoppeld moet worden, en dan een officiele handtekening. Denken jullie dat ze daar voor zullen vallen?
![]()
![]()
Die van mij is van ebay, worden verkocht als 5mw maar door de mensen op laserpointerforums zijn ze allemaal rond de 40-50mw getest met hun meters. Zal ook wel deels infrarood zijn, maar toch. Omdat in Amerika niet meer dan 5mw verkocht mag worden, moet daarmee geadverteerd worden, terwijl op de sticker <50mw staat.
op LPF zijn ze er heel enthousiast over in ieder geval. Ik heb de mijne gekocht van valueoffer op ebay. Ik plaats wel een review als ik hem heb![]()
![]()
Heb een RMA/Geschil/Dinges aangemaakt in het support centre van DX. Omdat ik m'n zending nog niet binnen had. Kijken wat ze ermee doen.
Betekend dispatched bij Buyincoins trouwens dat ie verzonden is?
EDIT: Maken die Chinezen van Buy in Coins nou serieus een foto van je envelop voordat ie de deur uit gaat![]()
![]()
Ik rolde van het lachen, wel apart opzich. Fijn ook.
[ Bericht 26% gewijzigd door W00fer op 10-09-2010 13:02:37 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik wacht al vanaf januari op een pakketje van DX, elke keer zeggen ze 'wacht maar, dat komt wel'. Maar na 9 maanden...Het was het duurste ooit wat ik van DX besteld heb én het was voor iemand anders. Kan ik dat nog terugkrijgen?
@w00fer: Doen ze dat?Waar zie je dat?
![]()
![]()
Ik ben bang dat ik mijn 'Samurai watch' op z'n vroegst volgende week pas krijg...
Kan niet wachten eigenlijk.
En die laser, is dat deze: Linkje![]()
Deze: http://cgi.ebay.com/5mW-4(...)&hash=item2a0967b5aaquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn 'Samurai watch' op z'n vroegst volgende week pas krijg...
Kan niet wachten eigenlijk.
En die laser, is dat deze: Linkje
Dit is een van de reviews: http://laserpointerforums.com/f52/review-9-ebay-laser-55360.html Die is wel van een andere verkoper, maar die verzendt alleen naar de US. Ze zeggen dat deze identiek zijn en van dezelfde leverancier komen![]()
Deze heb ik in het groen. Ik wacht je review af. Wil weten of ik de straal kan zien enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Deze: http://cgi.ebay.com/5mW-4(...)&hash=item2a0967b5aaOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Oh eh, ok! (idd)quote:Op donderdag 9 september 2010 11:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hehe, als ik ze via Jack koop(taobao) zijn ze nog duurder dan hier.. via japan/andere opties?
(TU Delft, IO?)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ik word echt gek van PayPal, had geld op me rekening bijgeschreven, omdat ik een negatief balans had. Heb ik het 2-09 bijgeschreven, staat het nog steeds niet op me PP-rekening. Gister al gemaild, het zou gisteravond na 23.00 op me rekening staan. Staat het er nog steeds niet op.![]()
Duurt meestal 1 werkdag langer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef dj-mike het volgende:
Ik word echt gek van PayPal, had geld op me rekening bijgeschreven, omdat ik een negatief balans had. Heb ik het 2-09 bijgeschreven, staat het nog steeds niet op me PP-rekening. Gister al gemaild, het zou gisteravond na 23.00 op me rekening staan. Staat het er nog steeds niet op.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Morgen zal ik foto's van m'n Matrixbrillen posten
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb al 2 jaar een rode van DXquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier al eens een 200mw laser besteld? ^^Die is ook echt bijna 200mw, is een goede. Steekt binnen een seconde lucifers aan, steekt vuurwerk aan, laat ballonnen klappen, kan door plastic snijden, enz. Supergoed ding.
Ik heb ook een groene 50mw sinds een jaar, die kan alleen met moeite een ballon laten klappen maar is wel veel beter zichtbaar. De rode straal zie je alleen in het donker.![]()
Lijkt me wel gaaf, beetje aankloten met zo'n laser. Ballonnen knapen, lucifers/vuurwerk aansteken.
Maar om daarom direct pak 'm beet 30 dollar voor tegen aan te gooien...![]()
Ze zijn duurder geworden het afgelopen jaar, vorig jaar kostten ze een tijdje 19 dollar. Die 200mw rode. Misschien zijn de op buyincoins goedkoper?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
Lijkt me wel gaaf, beetje aankloten met zo'n laser. Ballonnen knapen, lucifers/vuurwerk aansteken.
Maar om daarom direct pak 'm beet 30 dollar voor tegen aan te gooien...
De groene zijn trouwens wel een stuk goedkoper geworden ook, die van mij kostte 22,50 dollar vorig jaar. Was toen 15 euro. Nu zijn ze al voor 6 of 7 dollar te koop voor echt 50mw als je geluk hebt.
Je kunt er inderdaad niet zo veel nuttigs mee, maar het is gewoon leuk om naar te kijken en mee aan te kloten inderdaad. Met de blu-ray die ik nu besteld heb, kun je op glow-in-the-dark voorwerpen tekenen. Veel sterkere UV dan de zon. http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=iv![]()
Heel goed plan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef jopiede het volgende:
Wil me paypal nu maar weer laten unlocken om me aankomende winteraankopen te kunnen betalen,
alleen wat moet ik nu opsturen? Me ID en me bankrekening afschrift? Op me afschrift staat namelijk duidelijk:"eurostyle rekening"die gaat tot 18.. Ik kan wel de ID van me broer opsturen, weet niet of iemand weet of dit zal werken? Kan ook tevens mijn pa's bedrijfspapier gebruiken en daar hem (met zakelijk handschrift) een officiele brief te sturen dat m'n bankrekening gaarne losgekoppeld moet worden, en dan een officiele handtekening. Denken jullie dat ze daar voor zullen vallen?
Misschien moet je eerst dit eens lezen:quote:Wetboek van strafrecht
Artikel 225
1.Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
![]()
Waar bestel je zo'n blue ray?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze zijn duurder geworden het afgelopen jaar, vorig jaar kostten ze een tijdje 19 dollar. Die 200mw rode. Misschien zijn de op buyincoins goedkoper?
De groene zijn trouwens wel een stuk goedkoper geworden ook, die van mij kostte 22,50 dollar vorig jaar. Was toen 15 euro. Nu zijn ze al voor 6 of 7 dollar te koop voor echt 50mw als je geluk hebt.
Je kunt er inderdaad niet zo veel nuttigs mee, maar het is gewoon leuk om naar te kijken en mee aan te kloten inderdaad. Met de blu-ray die ik nu besteld heb, kun je op glow-in-the-dark voorwerpen tekenen. Veel sterkere UV dan de zon. http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=iv
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Heb een 50mw green laser van DX gehaald, maar ik kan dus echt GEEN ballonneetje laten knallen.Gekocht voor 15 dollar, maar zou dus al voor 5 dollar beschikbaar zijn?
![]()
Waarschijnlijk kun je naar je geld fluiten, je had binnen 45 dagen na aankoop een geschil moeten openen bij Paypal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht al vanaf januari op een pakketje van DX, elke keer zeggen ze 'wacht maar, dat komt wel'. Maar na 9 maanden...Het was het duurste ooit wat ik van DX besteld heb én het was voor iemand anders. Kan ik dat nog terugkrijgen?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>![]()
Als je je orderstatus bekijkt staat aan de rechterkant zo'n foto thumbnail.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef 08gnoT. het volgende:
@w00fer: Doen ze dat?Waar zie je dat?
Niet op de pagina Order History, maar Order Information. Je ziet daar die 5 bolletjes met die smiley aan de rechterkant.
Die Chinezen van DX hebben nog niet gereageerd op m'n support ticket. M'n pakkie staat ook al dagen op Packaging. Is de plakband op ofzo? Zal ze eens mailen dat ze ophouden met weekend vieren en aan de bak gaan.
Zo niet, dan maandag een Paypal geschil.
[ Bericht 5% gewijzigd door W00fer op 10-09-2010 22:30:17 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:405nm is blu rayquote:Als je geluk hebt. De garantie heb je nooit natuurlijk, maar vaak zijn de pennen die als 5mw verkocht worden nog sterker dan 50mw's dan DX. Die stickertjes worden er gewoon at random opgeplakt lijkt wel. De mijne komt van ledshoppe vandaan, die zijn vrijwel altijd 40-60mw maar kosten wel 22,50. Ik zal eens kijken of ik een verkoper kan vinden waarvan de uitstoot altijd hoger is die ook naar NL verstuurt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:57 schreef SalimRMAF het volgende:
Heb een 50mw green laser van DX gehaald, maar ik kan dus echt GEEN ballonneetje laten knallen.Gekocht voor 15 dollar, maar zou dus al voor 5 dollar beschikbaar zijn?
Ja, toen had ik er nog hoop op dat hij zou komen omdat ze bleven zeggen dat hij wel snel aan zou komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef mvc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je naar je geld fluiten, je had binnen 45 dagen na aankoop een geschil moeten openen bij Paypal.Zal ze nog eens voor de laatste keer mailen voor store credit, al heb ik er sindsdien niks meer gekocht op een kabeltje na.
Ik wilde ook naar de foto's van mn pakje kijken op BIC, maar ik heb nooit een account aangemaakt daar. Afgelopen week 2x besteld zonder account blijkbaar? Wist niet dat dat kon.![]()
Wat is het mail adres van dealextreme? Want dat is lekker verstopt op die site.
@08gnoT: dan maakt BIC een account aan op basis van je Paypal gegevens. Dat doen andere sites tegenwoordig ook. Focalprice geloof ik ook.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
mijn weegschaal staat nog steeds op packinganderhalve week sinds ik besteld heb, 2 dagen sinds ik betaald heb
![]()
![]()
Iemand Canon LP-E6 accus gezien (5d mark II) welke decoded zijn, dus met chip! (en op te laden met canon acculader!)
enige wat ik kon vinden waren lp-e6 met losse charger, deze geven dus errors in de 5d mii, en zijn niet met de originele lader maar slechts met een stand-alone lader te laden.![]()
Daar eens mee proberen danquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mail adres van dealextreme? Want dat is lekker verstopt op die site.
@08gnoT: dan maakt BIC een account aan op basis van je Paypal gegevens. Dat doen andere sites tegenwoordig ook. Focalprice geloof ik ook.![]()
Over die groene laser aan degene die hierboven ernaar vroeg: ik ga me er niet aan wagen om een site aan te raden, dadelijk valt hij tegen en is het mijn schuld![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: