Deze: http://cgi.ebay.com/5mW-4(...)&hash=item2a0967b5aaquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn 'Samurai watch' op z'n vroegst volgende week pas krijg...
Kan niet wachten eigenlijk.
En die laser, is dat deze: Linkje
Deze heb ik in het groen. Ik wacht je review af. Wil weten of ik de straal kan zien enzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Deze: http://cgi.ebay.com/5mW-4(...)&hash=item2a0967b5aa
Oh eh, ok! (idd)quote:Op donderdag 9 september 2010 11:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hehe, als ik ze via Jack koop(taobao) zijn ze nog duurder dan hier.. via japan/andere opties?
(TU Delft, IO?)
Duurt meestal 1 werkdag langer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef dj-mike het volgende:
Ik word echt gek van PayPal, had geld op me rekening bijgeschreven, omdat ik een negatief balans had. Heb ik het 2-09 bijgeschreven, staat het nog steeds niet op me PP-rekening. Gister al gemaild, het zou gisteravond na 23.00 op me rekening staan. Staat het er nog steeds niet op.
Ik heb al 2 jaar een rode van DXquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:03 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier al eens een 200mw laser besteld? ^^
Ze zijn duurder geworden het afgelopen jaar, vorig jaar kostten ze een tijdje 19 dollar. Die 200mw rode. Misschien zijn de op buyincoins goedkoper?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
Lijkt me wel gaaf, beetje aankloten met zo'n laser. Ballonnen knapen, lucifers/vuurwerk aansteken.
Maar om daarom direct pak 'm beet 30 dollar voor tegen aan te gooien...
Heel goed plan!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef jopiede het volgende:
Wil me paypal nu maar weer laten unlocken om me aankomende winteraankopen te kunnen betalen,
alleen wat moet ik nu opsturen? Me ID en me bankrekening afschrift? Op me afschrift staat namelijk duidelijk:"eurostyle rekening"die gaat tot 18.. Ik kan wel de ID van me broer opsturen, weet niet of iemand weet of dit zal werken? Kan ook tevens mijn pa's bedrijfspapier gebruiken en daar hem (met zakelijk handschrift) een officiele brief te sturen dat m'n bankrekening gaarne losgekoppeld moet worden, en dan een officiele handtekening. Denken jullie dat ze daar voor zullen vallen?
quote:Wetboek van strafrecht
Artikel 225
1.Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Waar bestel je zo'n blue ray?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze zijn duurder geworden het afgelopen jaar, vorig jaar kostten ze een tijdje 19 dollar. Die 200mw rode. Misschien zijn de op buyincoins goedkoper?
De groene zijn trouwens wel een stuk goedkoper geworden ook, die van mij kostte 22,50 dollar vorig jaar. Was toen 15 euro. Nu zijn ze al voor 6 of 7 dollar te koop voor echt 50mw als je geluk hebt.
Je kunt er inderdaad niet zo veel nuttigs mee, maar het is gewoon leuk om naar te kijken en mee aan te kloten inderdaad. Met de blu-ray die ik nu besteld heb, kun je op glow-in-the-dark voorwerpen tekenen. Veel sterkere UV dan de zon. http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=iv
Waarschijnlijk kun je naar je geld fluiten, je had binnen 45 dagen na aankoop een geschil moeten openen bij Paypal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht al vanaf januari op een pakketje van DX, elke keer zeggen ze 'wacht maar, dat komt wel'. Maar na 9 maanden...Het was het duurste ooit wat ik van DX besteld heb én het was voor iemand anders. Kan ik dat nog terugkrijgen?
Als je je orderstatus bekijkt staat aan de rechterkant zo'n foto thumbnail.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht al vanaf januari op een pakketje van DX, elke keer zeggen ze 'wacht maar, dat komt wel'. Maar na 9 maanden...Het was het duurste ooit wat ik van DX besteld heb én het was voor iemand anders. Kan ik dat nog terugkrijgen?
@w00fer: Doen ze dat?Waar zie je dat?
quote:
405nm is blu rayquote:
Als je geluk hebt. De garantie heb je nooit natuurlijk, maar vaak zijn de pennen die als 5mw verkocht worden nog sterker dan 50mw's dan DX. Die stickertjes worden er gewoon at random opgeplakt lijkt wel. De mijne komt van ledshoppe vandaan, die zijn vrijwel altijd 40-60mw maar kosten wel 22,50. Ik zal eens kijken of ik een verkoper kan vinden waarvan de uitstoot altijd hoger is die ook naar NL verstuurt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:57 schreef SalimRMAF het volgende:
Heb een 50mw green laser van DX gehaald, maar ik kan dus echt GEEN ballonneetje laten knallen.Gekocht voor 15 dollar, maar zou dus al voor 5 dollar beschikbaar zijn?
Ja, toen had ik er nog hoop op dat hij zou komen omdat ze bleven zeggen dat hij wel snel aan zou komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef mvc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je naar je geld fluiten, je had binnen 45 dagen na aankoop een geschil moeten openen bij Paypal.
Daar eens mee proberen danquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mail adres van dealextreme? Want dat is lekker verstopt op die site.
@08gnoT: dan maakt BIC een account aan op basis van je Paypal gegevens. Dat doen andere sites tegenwoordig ook. Focalprice geloof ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |