Klopt maar peter van vorige week (?) vond ik echt positief veranderd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Inx het volgende:
Leuk, een topic! Ik kijk dit ook!
Over het algemeen vind ik het leuk om te zien wat kleding en make-up e.d. voor de mens kan doen. Ik vind alleen dat de mánnen die ze re-stylen er meestal niet beter op worden.
Niet iedereen houd van hakken en zo gezond zijn hakken niet voor je voeten.quote:Die gaan er een beetje over-styled en nichterig uitzien, die studenten uit Delft geloof ik, die vond ik voor de metamorfose leuker dan erna.
En ik vind het tenenkrommend dat zoveel vrouwen niet op hakken kunnen lopen. Dat op zich al is shocking.
ja das wel hilarischquote:Maar dat ze dan vervolgens wél hakken aan moeten en dan ontzettend on-elegant over de catwalk klossen terwijl ze zich overeind houden aan Trinny/Susannah.
ik ook niet, sterker nog , ik zou met een grote bocht om die hele cameraploeg heen lopen. Het lijkt me nix om aan te moeten horen hoe slecht ik wel gekleed ben of een borstenoordeel aan te moeten horen en dat heel nederland toekijkt.quote:Verder kan ik me niet voorstellen dat als ik op straat zo werd aangesproken dat ik dan meteen mijn verhaal zou doen, je ziet eigenlijk nooit dat iemand gewoon doorloopt.
ze worden niet zomaar aangesproken, alle deelnemers heben zich van te voren aangemeldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Inx het volgende:
Verder kan ik me niet voorstellen dat als ik op straat zo werd aangesproken dat ik dan meteen mijn verhaal zou doen, je ziet eigenlijk nooit dat iemand gewoon doorloopt.
En ik vind Shoeby een stomme winkel.
hoe weet jij datquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze worden niet zomaar aangesproken, alle deelnemers heben zich van te voren aangemeld
ook bij die man, die gaf duidelijk aan dat hij zich niet prettig voelde in de kleding die was uitgezocht..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:33 schreef Zana het volgende:
Ik kijk wel nog, maar niet echt meer heel actief, het staat er gewoon op maar ondertussen doe ik iets anders. Heb je het een keer gezien, dan weet je het wel...
Gisteren viel mij die moeder op ( er waren moeder en dochter met iets blauws aan), haar top zag er helemaal niet uit van achteren na de restyling...geen gezicht.
De zieligheidsfactor was ook weer heel erg.
Eerlijk gezegd, soms zie ik helemaal niet wat er mis is met de kleren van de mensen, waarschijnlijk omdat ikzelf geen smaak heb...gisteren was een vrouw met leren rok en leren laarsen, ik vond die helemaal niet " verschrikkelijk" gekleed. Ook zegen ze bijna bij iedereen dat de bh niet goed zit, maar ik zag al "na" foto's waar onder de arm het vet uit de bh werd gedrukt. Ik zie dan helemaal niet, waarom de nieuwe bh beter zit dan het oude model...
Holy shit. TV is nep!quote:
dat snap ik ook wel, ik had alleen niet verwacht dat mensen zich vooraf opgaven voor dit programma maar dat het echt spontaan op straat gebeurde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef icemotion het volgende:
En zelfs al spreken ze mensen aan die doorlopen, dat knip je er gewoon uitAppeltje-eitje
Het klopt, soms staat het wel leuk, maar ik vind dat je een gewoon straatoutfit ook niet kunt vergelijken met hoge hakken en een jurkje...zo gaan nu eenmaal de meeste mensen niet dagelijks over straat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef 92Merel het volgende:
Vind vaak dat er nog wel een soort van vooruitgang in zit, maar dat de deelnemers ook wel echt vernederd worden.
Ja, inderdaad. Als ik ga winkelen, doe ik dat niet op mijn naaldhakken van 10cm en in dat ene leuke jurkje dat ik zelf niet uit kan krijgen. De hakken blijven tussen de straatstenen hangen en met het passen van kleding is dat jurkje onhandig, dus dan ga je eerder voor iets meer casual.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Zana het volgende:
[..]
Het klopt, soms staat het wel leuk, maar ik vind dat je een gewoon straatoutfit ook niet kunt vergelijken met hoge hakken en een jurkje...zo gaan nu eenmaal de meeste mensen niet dagelijks over straat.
En dat ze vernederd worden dat zie ik ook zo, misschien is het nog niet eens de bedoeling, maar doordat ze een zielig verhaal erbij vertellen en dan altijd zegen dat de oude bh niet goed zit en dan die bleke lichamen, hoe ze het brengen geef mij vaak een negatief gevoel, iets van plaatsvervangende schaamte
Ik vind het ook apart...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Inx het volgende:
Punt 2: Waarom beweren vrouwen altijd dat je er niet meer mooi hoeft uit te zien als je eenmaal een kind hebt?!Ik ben vast niet de enige moeder die dat wel doet...
Je kan geen leuke kleding aantrekken als je vlotte comfortabele makkelijke dingen koopt hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Inx het volgende:
Dat kan, en niet opmaken omdat je geen tijd hebt, al geloof ik daar niet zo in, is nog tot daar aan toe, maar leuke kleding aantrekken kost net zoveel tijd als lelijke kleding aantrekken
ik heb speciaal bij deze aflevering gelet op hoge hakken en de catwalk en ik kwam nie bij; net waggelende bouwvakkers met o-benenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Inx het volgende:
Maar dat ze dan vervolgens wél hakken aan moeten en dan ontzettend on-elegant over de catwalk klossen terwijl ze zich overeind houden aan Trinny/Susannah.
co-signquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef MissJ het volgende:
omg ze zijn in Den Haag.
gelukkig ben ik ze niet tegengekomen
nou inderdaad ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die mooie van deze 2 dames ziet er van dichtbij best strak getrokken/gespoten uit.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Die "moeder" ziet er best wel uit als een vrouw, ik heb wel slechtere gezien.
Wat ik wel grappig vind dat ze zeuren over gewicht, soms, maar die ene van deze 2 dames is zelf ook niet bepaald superslank?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef MissJ het volgende:
sta je daar midden op het Plein, te erg! Iedereen naar je kijken hoe die Trinny en Susannah in je tieten grijpen
Ken je de moedermavo van vroegah niet?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken je de moedermavo van vroegah niet?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik heb nog Spaans gedaan daar
Schattig Evertquote:
Huldequote:
ik zou boe noch bah kunnen uitbrengen, maar evert lacht er zo leuk bijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schattig EvertIk denk dat sommigen zo schrikken dat de Engels nog erger wordt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Godver de diva's morgen ook nog, we zitten wel fulltime op 4 zo
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Vrijdag kijk ik geen HgT, maar voetballendan weten jullie dat vast.
ze winnen, met 6-0quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik herken de icoontjes altijd meteenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
je komt hier ook altijd dezelfde mensen op dit soort topics tegen
Maar... maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Nou ik diste hem al toen hij niet kersvers was, met zijn geneuzel over Las Vegas vorige weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze winnen, met 6-0![]()
ga je gewoon onze kersversedaddy
dan dissen?!
Het is een kliekje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
je komt hier ook altijd dezelfde mensen op dit soort topics tegen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze winnen, met 6-0![]()
ga je gewoon onze kersverse daddydan
dissen?!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik diste hem al toen hij niet kersvers was, met zijn geneuzel over Las Vegas vorige week
Valt wel mee, we zijn kritisch op elkaar en de programma'squote:
Ik zal het niet doorvertellenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haat kliekjes eigenlijk maar verdomd je hebt gelijk
Ook nogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ah damn morgen ook nog Holland in the Hood
die laat ik gaan, hoef ik niet zo nodig te zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Nieuw tv seizoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Zo is er niets, en opeens is er van alles.
Welke zender, ook 4? Krijgen we dan de Bijlmer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Als een gewone vrouw dat droeg was er geen puntquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vond die jurk wel meevallen van Cynthia. Gewoon, vrolijke kleurtjes.
Ja precies, gewoon een normale jurk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als een gewone vrouw dat droeg was er geen punt
ja heel vreemd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Een trans die moet dimmen? Dat zeg je tegen een homo toch ook niet?Flauwekul.
en het was gewoon een bloemetjesjurk en ronde bolletjes ketting, ze doet alsof ze in tijgerptint en leer of latex liepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja heel vreemd.
Tegen "echte" vrouwen zeggen ze kleed je wat vrouwelijker, doe een jurkje en hoge hakken aan etc, maar tegen Cynthia zegt ze dat ze moet dimmen
dus dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
en het was gewoon een bloemetjesjurk en ronde bolletjes ketting, ze doet alsof ze in tijgerptint en leer of latex liep
14 jaar, moeilijk hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Och, dat kind. Lijkt me zo vreemd als je vader opeens je moeder is.
Tieten hijsenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef MissJ het volgende:
jaaaa, daar hebben we een tietgrijpmoment!
ze moet niet gaan lunchen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Zit dit niet een beetje te strak? Dat broekpak.
Jammer hè, zo'n leuke meid, ziet er prachtig uit, goed figuur, leuk gezichtje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
Dat kun je je niet voorstellen he? Dat dit meisje zichzelf te dik vindt.
Vooral net met de make-up.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer hè, zo'n leuke meid, ziet er prachtig uit, goed figuur, leuk gezichtje.
quote:
het is wel raak he vanavondquote:
Nouja sommige tenten kun je geen ondergoed noemen in dit programmaquote:
Anders hangen haar tieten op haar navelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
dat ziet er gvd toch niet uit zeg van die doorzichtige bh-bandjes onder een strapless trouwjurk!
Nah dan ga je van gewoon spijker naar rood kek en leer en.. wmahquote:
Als het nou nog zwart was en iets langer. Wat heb je aan een kort leren rood jasje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dan ga je van gewoon spijker naar rood kek en leer en.. wmah
Dat rode latex-leer moeten ze verbieden op die leeftijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het nou nog zwart was en iets langer. Wat heb je aan een kort leren rood jasje?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef MissJ het volgende:
ahhh er zit niemand in het publiek voor Evert
Dat vind ik wel sneu voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef MissJ het volgende:
ahhh er zit niemand in het publiek voor Evert
De onderkant is zo mooi bij haar naar binnen! Normaal is het een pony en dan de rest los en recht, dit ging een tikkie naar binnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef MissJ het volgende:
dus jullie vinden mijn kapsel dan ook mooi![]()
Echt exact hetzelfde. Alleen mijn kleur is iets lichter bruin.
Ik denk dat ze dat sowieso doen omdat ze toch gaan downgraden zodra ze thuis zijn, er blijft dan 1 ketting overquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Ook al zoveel kettingen. En het zit te strak.
Nieuw!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Zijn dit herhalingen of is het een nieuw seizoen?
Echt hè?quote:
Ja ik vond ze ook erg geslaagdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef MissJ het volgende:
nou, conclusie: erg goede make-overs! Allemaal ook echt.
Ja datquote:Op donderdag 1 september 2011 08:27 schreef Axia het volgende:
Ik vond ze ook allemaal geslaagd. Kledingkeuze was misschien niet altijd mijn smaak, maar kapsel en makeup vond ik bij iedereen wel leuk gedaan.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Evert was gewoon een figurant! Ik zie hem net bij de 25 vreemdste beroepen op SBS. Hij vertelde dat hij van beroep figurant is, we zijn weer bij de neus genomen.
Als ik dat doe krijg ik gelijk commentaarquote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef MissJ het volgende:
omg zeg, gelijk weer over de tieten beginnen en erin knijpen
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er inderdaad goed uit voor leeftijd.
Zeker weten! Als ze aan mijn haar zou zitten al eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef fratsman het volgende:
Even als man die met een scheef oog zit te kijken terwijl zijn vriendin kijkt; Zouden jullie die wijven niet een oog dichtmeppen als ze zonder pardon aan jullie tieten zouden zitten?![]()
echt al de 3e keer in een kwartier tijdquote:
Dat meisje net had ik het idee, die dunne. OF dat meisje op dat bankje, die zat daar zo "toevallig".quote:Op woensdag 7 september 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zal deze week de nepperd zijn?
en wéééér!quote:
Ja nou jezus, met zo'n boezem, en ze dan zo laten hangen, ik denk ook alleen maar "hijsssssssssss ze op"quote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef MissJ het volgende:
blijf GVD nou van andermans tieten af doos!
ja dat dan weer wel, zo zonde is dat vrouwen die een verkeerde BH dragen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nou jezus, met zo'n boezem, en ze dan zo laten hangen, ik denk ook alleen maar "hijsssssssssss ze op"Ik voel mezelf gewoon aan die bandjes trekken
90% heeft geen goeie beha in het programma, dat is niet gek dan tochquote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef MissJ het volgende:
aahaaa het wordt gesponsord door Prima Donna (lingeriemerk), vandaar misschien dat ze zo vaak in de tetten van andere dames grijpen?
quote:
TOF JONGUH! Ik ook! En nu?quote:
Die is keihard gecast.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meisje net had ik het idee, die dunne. OF dat meisje op dat bankje, die zat daar zo "toevallig".
Great tits!quote:Op woensdag 14 september 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
ik ga de tietgrijpmomenten tellen vandaag
quote:
Sommige mensen....quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef mootie het volgende:
Je gaat toch niet zomaar vertellen wat de problemen zijn
Nooit van gehoord, ik kende alleen G en H geloof ikquote:
dit dusquote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ik kende alleen G en H geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |