abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86223466
www.rtl.nl/programma/missieholland/home/

Gewone mensen worden van straat geplukt en nieuw gestyled, nu ja, de meeste worden op hoge hakken gezet en krijgen een of ander jurk aan ... soms vind ik het echt geen verbetering. :|W

hier de voor en na foto's:
http://www.shoebyfashion.nl/trinnyensusannah/fashion2.html

Een groot probleem blijkt de juiste BH te wezen, gezien de sponsor niet zo verwonderlijk, maar mijn God wat is het gênant hoe Trinny en Susannah het doen... de "slachtoffers" worden gewoon op straat bij hun boobs gepakt.

Sommige dames hadden zelf een BH met Marlies Dekkers of Sapph bandjes en die zat dus volgens Trinny & Susannah ook niet goed...je kon natuurlijk niet duidelijk het merk van de oude BH zien, maar was dat niet gewoon bashen op deze en vergelijkbare merken?

Vandaag was de tweede aflevering, maar volgens mij volgen ze hun eigen adviezen die ze geven aan de mensen niet eens op, of hoe moet ik de keuze voor het groene jurk van Trinny verstaan bij de eindpresentatie (een kandidate was van boven redelijk plaat en moest er maar iets doen om dit te verdoezelen)

[ Bericht 19% gewijzigd door Zana op 08-09-2010 23:03:25 ]
pi_86473863
vandaag in Delft
pi_86474426
stormlooptopic :')

Maarrrrrr ik kijk ook *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86476244
gezellig :s)

sommige dingen zijn wel leuk, maar ja, niet iedereen gaat op hoge hakken en in minijurkje door het dagelijkse leven ~O>

tegen die een zeggen ze GEEN zwart, de andere staat geheel in het zwart op de catwalk na de metamorfose o|O

[ Bericht 59% gewijzigd door Zana op 15-09-2010 21:28:54 ]
pi_86480431
programma valt erg tegen, vergeleken met What not to wear. Komt door de sponsoring (wat een stomme winkel) en de vele kandidaten.
Kleding zat soms echt te strak vanavond, die vrouw met vetrollen op de rug brrrrrrrrr
pi_86481648
Ik vind het vooral gênant en makkelijk scoren, met de dames die in hun dagelijkse klofje op straat worden aangesproken en die ze een probleem aanpraten. Natuurlijk zijn er grijze muizen erbij, of vrouwen met minder zelfbewustzijn. Maar misschien maken ze het allemaal veel erger voor televisie als het eigenlijk is.
Ik vraag mij af of dat allemaal wel zo spontaan is, want via de site kun je je zelf opgeven. En ook lijkt het mij een uitdaging om de familie's op de zelfde dag nog bij de catwalkshow te krijgen.
pi_86489308
Gisteravond gezien. Holy shit. Ze zagen er zo goed als allemaal niet uit na de make over. Is dat hip in de arbeiderswijken van Engeland misschien? Ze proberen ook constant te shockeren met "fucking beautiful" en "fantastic tits", waarna ze weer even lekker grijpen.

En vrouwen lekker trauma's aanpraten door ze al huilend uit te laten kleden voor de camera om daarna te verkondigen hoe goed ze daarmee geholpen zijn. Ongelovelijk. Wat een randdebielen.
pi_86737533
Was weer leuk gisteravond :') Een jonge vrouw werd op haar scheefhangende tieten gewezen, een andere jonge vrouw 'leek wel zwanger'. Op zich wel slim. Eerst iemand de grond in trappen en vervolgens de oplossing zelf aanbieden.
pi_86741702
maar vooral peter zag er goed uit na de metamorfose :)
overigens vond ik de tijgerprint metamorfose bij de 'zwangere' 10x nix
pi_86742417
Ik was gisteren niet met mijn volle aandacht erbij, maar wat mij opvalt is dat ze de mensen in het begin echt bijna de grond intrappen met hun opmerkingen, tussentijds komt dan een schot waar het offer (bijna onder tranen) de dames toch gelijk geeft en achteraf hebben ze wel nieuw haar en nieuwe kleren, maar zijn ook zo gestyled dat ze dat in hun dagelijkse leven toch niet kunnen en willen aandoen.
Het is leuk voor een keer, maar soms vere van "praktisch".
Het programma draait gewoon om de sponsoren.
pi_87260469
Leuk, een topic! Ik kijk dit ook!
Over het algemeen vind ik het leuk om te zien wat kleding en make-up e.d. voor de mens kan doen. Ik vind alleen dat de mánnen die ze re-stylen er meestal niet beter op worden. Die gaan er een beetje over-styled en nichterig uitzien, die studenten uit Delft geloof ik, die vond ik voor de metamorfose leuker dan erna.
En ik vind het tenenkrommend dat zoveel vrouwen niet op hakken kunnen lopen. Dat op zich al is shocking. Maar dat ze dan vervolgens wél hakken aan moeten en dan ontzettend on-elegant over de catwalk klossen terwijl ze zich overeind houden aan Trinny/Susannah.
Verder kan ik me niet voorstellen dat als ik op straat zo werd aangesproken dat ik dan meteen mijn verhaal zou doen, je ziet eigenlijk nooit dat iemand gewoon doorloopt.
En ik vind Shoeby een stomme winkel.

Zo. :P
pi_87262552
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Inx het volgende:
Leuk, een topic! Ik kijk dit ook!
Over het algemeen vind ik het leuk om te zien wat kleding en make-up e.d. voor de mens kan doen. Ik vind alleen dat de mánnen die ze re-stylen er meestal niet beter op worden.
Klopt maar peter van vorige week (?) vond ik echt positief veranderd.
quote:
Die gaan er een beetje over-styled en nichterig uitzien, die studenten uit Delft geloof ik, die vond ik voor de metamorfose leuker dan erna.

En ik vind het tenenkrommend dat zoveel vrouwen niet op hakken kunnen lopen. Dat op zich al is shocking.
Niet iedereen houd van hakken en zo gezond zijn hakken niet voor je voeten.
quote:
Maar dat ze dan vervolgens wél hakken aan moeten en dan ontzettend on-elegant over de catwalk klossen terwijl ze zich overeind houden aan Trinny/Susannah.
ja das wel hilarisch _O-
quote:
Verder kan ik me niet voorstellen dat als ik op straat zo werd aangesproken dat ik dan meteen mijn verhaal zou doen, je ziet eigenlijk nooit dat iemand gewoon doorloopt.
ik ook niet, sterker nog , ik zou met een grote bocht om die hele cameraploeg heen lopen. Het lijkt me nix om aan te moeten horen hoe slecht ik wel gekleed ben of een borstenoordeel aan te moeten horen en dat heel nederland toekijkt.
Gruwel! :o
pi_87262806
Ja, dat verbaast mij ook zo, en ook dat ze er geen problemen mee hebben om hun bleke vetrollen te tonen aan Nederland met alleen ondergoed aan... Ik zou het vertikken.
pi_87264537
quote:
En ik vind Shoeby een stomme winkel.

ze worden niet zomaar aangesproken, alle deelnemers heben zich van te voren aangemeld
pi_87265473
oh ? dat lijkt er niet op
pi_87272896
Ik kijk wel nog, maar niet echt meer heel actief, het staat er gewoon op maar ondertussen doe ik iets anders. Heb je het een keer gezien, dan weet je het wel...
Gisteren viel mij die moeder op ( er waren moeder en dochter met iets blauws aan), haar top zag er helemaal niet uit van achteren na de restyling...geen gezicht.
De zieligheidsfactor was ook weer heel erg.
Eerlijk gezegd, soms zie ik helemaal niet wat er mis is met de kleren van de mensen, waarschijnlijk omdat ikzelf geen smaak heb...gisteren was een vrouw met leren rok en leren laarsen, ik vond die helemaal niet " verschrikkelijk" gekleed. Ook zegen ze bijna bij iedereen dat de bh niet goed zit, maar ik zag al "na" foto's waar onder de arm het vet uit de bh werd gedrukt. Ik zie dan helemaal niet, waarom de nieuwe bh beter zit dan het oude model...
pi_87272991
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze worden niet zomaar aangesproken, alle deelnemers heben zich van te voren aangemeld
hoe weet jij dat
pi_87274461
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 07:33 schreef Zana het volgende:
Ik kijk wel nog, maar niet echt meer heel actief, het staat er gewoon op maar ondertussen doe ik iets anders. Heb je het een keer gezien, dan weet je het wel...
Gisteren viel mij die moeder op ( er waren moeder en dochter met iets blauws aan), haar top zag er helemaal niet uit van achteren na de restyling...geen gezicht.
De zieligheidsfactor was ook weer heel erg.
Eerlijk gezegd, soms zie ik helemaal niet wat er mis is met de kleren van de mensen, waarschijnlijk omdat ikzelf geen smaak heb...gisteren was een vrouw met leren rok en leren laarsen, ik vond die helemaal niet " verschrikkelijk" gekleed. Ook zegen ze bijna bij iedereen dat de bh niet goed zit, maar ik zag al "na" foto's waar onder de arm het vet uit de bh werd gedrukt. Ik zie dan helemaal niet, waarom de nieuwe bh beter zit dan het oude model...
ook bij die man, die gaf duidelijk aan dat hij zich niet prettig voelde in de kleding die was uitgezocht..
werd totaal aan voorbij gegaan. :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87274645
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
oh ? dat lijkt er niet op
Holy shit. TV is nep! :) Je ziet het altijd goed aan de positie van de cameraman, die staat 'toevallig' precies tussen de presentatrices en de aangesproken persoon in om mooi van de ene naar de andere kant te kunnen pannen.
pi_87286377
En zelfs al spreken ze mensen aan die doorlopen, dat knip je er gewoon uit ;) Appeltje-eitje
pi_87286645
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:15 schreef icemotion het volgende:
En zelfs al spreken ze mensen aan die doorlopen, dat knip je er gewoon uit ;) Appeltje-eitje
dat snap ik ook wel, ik had alleen niet verwacht dat mensen zich vooraf opgaven voor dit programma maar dat het echt spontaan op straat gebeurde.
pi_87286856
Vind vaak dat er nog wel een soort van vooruitgang in zit, maar dat de deelnemers ook wel echt vernederd worden.
Ik moet er niet aan denken om in mn ondergoed voor een spiegel te staan en dat iemand mij op al mijn negatieve punten wijst terwijl heel Nederland meekijkt.
De kleding is vaak trouwens ook wel echt lelijk :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87288684
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef 92Merel het volgende:
Vind vaak dat er nog wel een soort van vooruitgang in zit, maar dat de deelnemers ook wel echt vernederd worden.
Het klopt, soms staat het wel leuk, maar ik vind dat je een gewoon straatoutfit ook niet kunt vergelijken met hoge hakken en een jurkje...zo gaan nu eenmaal de meeste mensen niet dagelijks over straat.
En dat ze vernederd worden dat zie ik ook zo, misschien is het nog niet eens de bedoeling, maar doordat ze een zielig verhaal erbij vertellen en dan altijd zegen dat de oude bh niet goed zit en dan die bleke lichamen, hoe ze het brengen geef mij vaak een negatief gevoel, iets van plaatsvervangende schaamte
pi_87288831
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:14 schreef Zana het volgende:

[..]

Het klopt, soms staat het wel leuk, maar ik vind dat je een gewoon straatoutfit ook niet kunt vergelijken met hoge hakken en een jurkje...zo gaan nu eenmaal de meeste mensen niet dagelijks over straat.
En dat ze vernederd worden dat zie ik ook zo, misschien is het nog niet eens de bedoeling, maar doordat ze een zielig verhaal erbij vertellen en dan altijd zegen dat de oude bh niet goed zit en dan die bleke lichamen, hoe ze het brengen geef mij vaak een negatief gevoel, iets van plaatsvervangende schaamte
Ja, inderdaad. Als ik ga winkelen, doe ik dat niet op mijn naaldhakken van 10cm en in dat ene leuke jurkje dat ik zelf niet uit kan krijgen. De hakken blijven tussen de straatstenen hangen en met het passen van kleding is dat jurkje onhandig, dus dan ga je eerder voor iets meer casual.

Ja, dat heb ik ook. Sowieso, 90% van de vrouwen draagt een verkeerde bh, maar toen ik het gister keek gaven ze als tip om een push up effect te bereiken "neem een kleinere breedtemaat" pusht misschien wel omhoog, maar zorgt er ook voor dat de bandjes in je huid snijden waardoor je van die lelijke vetbubbels krijgt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87508507
Zitten er nog meer mensen (bijna) klaar? Of ben ik de enige die vanavond met een half oogje gaat kijken terwijl ze eigenlijk moet werken?

[edit]
Het is nog geen 10 minuten bezig en ik heb nu al wat opmerkingen ;)
Punt 1: Bijzonder, een gesprek voeren terwijl je gesprekspartner je borsten vasthoudt! :{
Punt 2: Waarom beweren vrouwen altijd dat je er niet meer mooi hoeft uit te zien als je eenmaal een kind hebt?! :? Ik ben vast niet de enige moeder die dat wel doet...
Punt 3: Opvallend dat ze altijd slechtgeklede mensen vinden in de Shoeby, die dit programma sponsort. Dat lijkt me toch geen goede reclame voor die winkel, dat er slechtgeklede mensen shoppen ;)

[ Bericht 77% gewijzigd door Inx op 13-10-2010 20:41:21 ]
pi_87509793
Ik weet niet wie Trinny is en wie Susannah, maar de langste van de 2... heeft zij haar gezicht nou gigantisch laten bewerken? Koppie is ineens helemaal gelikt en strak.
Ik heb ze ooit in de Engelse versie of bij Oprah gezien en ik zit nou te twijfelen, ze lijkt ineens 10 jaar jonger _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_87509878
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Inx het volgende:

Punt 2: Waarom beweren vrouwen altijd dat je er niet meer mooi hoeft uit te zien als je eenmaal een kind hebt?! :? Ik ben vast niet de enige moeder die dat wel doet...

Ik vind het ook apart...
Ik denk dat het de types zijn die voor de kinderen ook al niet al te verzorgd waren ;)
Of ze pakken liever de extra tijd om te relaxen ipv te "tutten".
pi_87510306
Dat kan, en niet opmaken omdat je geen tijd hebt, al geloof ik daar niet zo in, is nog tot daar aan toe, maar leuke kleding aantrekken kost net zoveel tijd als lelijke kleding aantrekken :P
pi_87512150
Kijk het nu toevallig, wat een idiote stylisten zeg. Het ziet er echt niet uit, de meesten liepen er voor de 'metamorfose' beter uit.
pi_87513104
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:56 schreef Inx het volgende:
Dat kan, en niet opmaken omdat je geen tijd hebt, al geloof ik daar niet zo in, is nog tot daar aan toe, maar leuke kleding aantrekken kost net zoveel tijd als lelijke kleding aantrekken :P
Je kan geen leuke kleding aantrekken als je vlotte comfortabele makkelijke dingen koopt hè ;)
pi_87522297
quote:
Maar dat ze dan vervolgens wél hakken aan moeten en dan ontzettend on-elegant over de catwalk klossen terwijl ze zich overeind houden aan Trinny/Susannah.
ik heb speciaal bij deze aflevering gelet op hoge hakken en de catwalk en ik kwam nie bij; net waggelende bouwvakkers met o-benen :D
pi_87538430
Ja, dat is gewoon echt verschrikkelijk. Ik bedoel, hakken staan mooi/sexy, als je er sierlijk op kunt lopen. Maar als dat niet kunt sta je gewoon echt voor lul.
pi_87538732
Vooral dat gevederde apparaat vandaag... Die mensen hebben vrijwel niks aan die hele make-over, ze krijgen nu één discutabele outfit.. Alleen aan een nieuw kapsel hebben ze eventueel iets, maar dan moeten ze ook nog maar zien hoe ze dat in het dagelijks leven leuk in model moeten brengen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_101420453
zo, even uppen, want vanavond is het weer op de buis *O*
Ik ga kijken, wie ook?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_101420504
Ja ik rol door van 'wie trouwt mijn zoon' naar dit :Y)

Lekker tieten hijsen in de winkelstraat _O_
pi_101427456
omg ze zijn in Den Haag.
gelukkig ben ik ze niet tegengekomen :')
pi_101427499
Die mooie van deze 2 dames ziet er van dichtbij best strak getrokken/gespoten uit.
pi_101427517
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef MissJ het volgende:
omg ze zijn in Den Haag.
gelukkig ben ik ze niet tegengekomen :')
co-sign :@
pi_101427520
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die mooie van deze 2 dames ziet er van dichtbij best strak getrokken/gespoten uit.
nou inderdaad ja!
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:41:59 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427555
Oh hier is ook een topic van O+ Transseksueel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_101427567
omg haar vader is vrouw geworden :o
pi_101427574
"i'm her father"
:X
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:42:43 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427591
Die "moeder" ziet er best wel uit als een vrouw, ik heb wel slechtere gezien. Geen knappe vrouw,k dat niet.
niet zo tof doen
pi_101427600
Pittig voor zo'n jonge meid lijkt me dat...
pi_101427647
Oh leuke kandidate deze meid van 29 :Y
pi_101427671
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Die "moeder" ziet er best wel uit als een vrouw, ik heb wel slechtere gezien.
Dacht ik ook :Y
pi_101427691
sta je daar midden op het Plein, te erg! Iedereen naar je kijken hoe die Trinny en Susannah in je tieten grijpen :')
pi_101427692
"ah let me see... you've got big tits" _O-
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:45:05 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427696
Anoeschka is ook leuk.
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:45:18 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427707
Nou deze groene heeft ook best big tits.
niet zo tof doen
pi_101427720
gelijk aanraken enzo
pi_101427722
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef MissJ het volgende:
sta je daar midden op het Plein, te erg! Iedereen naar je kijken hoe die Trinny en Susannah in je tieten grijpen :')
Wat ik wel grappig vind dat ze zeuren over gewicht, soms, maar die ene van deze 2 dames is zelf ook niet bepaald superslank? :D
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:46:51 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427780
21 en nog op de HAVO?
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:47:14 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427799
Och jee. Arm kind.
niet zo tof doen
pi_101427803
Die groene draagt ook van dat fijne tricot, met die mega boezem, dat benadrukt lekker.
pi_101427806
ach gut arme meid :{
pi_101427827
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
21 en nog op de HAVO?
Ken je de moedermavo van vroegah niet? ;)
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:47:59 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427839
Evert :D
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:48:17 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427847
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ken je de moedermavo van vroegah niet? ;)
:@ ja ik heb nog Spaans gedaan daar :P
niet zo tof doen
pi_101427849
dis is wat aai hef :)
pi_101427868
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:

[..]

:@ ja ik heb nog Spaans gedaan daar :P
:D
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:48:46 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427871
Evert is grappig, vragen wat zij doet :D
niet zo tof doen
pi_101427902
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
dis is wat aai hef :)
Schattig Evert _O- Ik denk dat sommigen zo schrikken dat de Engels nog erger wordt.
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:49:23 #64
18653 crew  D.
pi_101427907
Ik heb nog niet gezapt :P
pi_101427925
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef D. het volgende:
Ik heb nog niet gezapt :P
Hulde :D
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:50:09 #66
18653 crew  D.
pi_101427938
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hulde :D
*buiging maakt

:P
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:50:19 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427947
A window licker :D Ze gamed?
niet zo tof doen
pi_101427949
Ik zit even te kijken wie nou Trinny is, ik gok dat Susannah de mooiste is.
pi_101427959
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Schattig Evert _O- Ik denk dat sommigen zo schrikken dat de Engels nog erger wordt.
ik zou boe noch bah kunnen uitbrengen, maar evert lacht er zo leuk bij
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:50:55 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427974
Natasja met haar ouwe kop.
niet zo tof doen
pi_101427978
Ja burenruzie _O_ Het ziet er uit als een échte :D
pi_101427990
morgen weer voor de buis..
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:51:20 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_101427998
Oh en Diva's draaien door ook nog! Fijne avond morgen.
niet zo tof doen
pi_101428000
Godver de diva's morgen ook nog, we zitten wel fulltime op 4 zo :')
pi_101428018
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Natasja met haar ouwe kop.
*zich inhoudt*
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:52:19 #76
18653 crew  D.
pi_101428042
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
A window licker :D Ze gamed?
Is dat ook iets met gamen dan?
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:52:19 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428043
Vrijdag kijk ik geen HgT, maar voetballen :@ dan weten jullie dat vast.
niet zo tof doen
pi_101428051
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Godver de diva's morgen ook nog, we zitten wel fulltime op 4 zo :')
:Y
je komt hier ook altijd dezelfde mensen op dit soort topics tegen O+
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:52:31 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428055
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef D. het volgende:

[..]

Is dat ook iets met gamen dan?
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:52:35 #80
18653 crew  D.
pi_101428058
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
:o
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:53:35 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428101
Oh shit ook nog ER morgen -O-
niet zo tof doen
pi_101428105
Ah...Expeditie Robinson... *O*
pi_101428118
quote:
ze winnen, met 6-0 :{w

ga je gewoon onze kersverse daddy :9~ dan :9~ dissen?! :N
pi_101428123
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik herken de icoontjes altijd meteen :D
pi_101428144
quote:
Maar... maar :o
pi_101428190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ga je gewoon onze kersverse :9~daddy :9~ dan dissen?! :N
Nou ik diste hem al toen hij niet kersvers was, met zijn geneuzel over Las Vegas vorige week _O-
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:55:17 #87
18653 crew  D.
pi_101428200
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef MissJ het volgende:

[..]

Het is een kliekje? :o
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:56:03 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428236
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ga je gewoon onze kersverse daddy :9~ dan :9~ dissen?! :N
:D als het 3-0 is of zo zap ik wel.
niet zo tof doen
pi_101428239
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ik diste hem al toen hij niet kersvers was, met zijn geneuzel over Las Vegas vorige week _O-
:6
meer voor mij! :9
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:56:31 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428267
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef D. het volgende:

[..]

Ik haat kliekjes eigenlijk maar verdomd je hebt gelijk _O-
niet zo tof doen
pi_101428332
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef D. het volgende:

[..]

Valt wel mee, we zijn kritisch op elkaar en de programma's O-)
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:57:46 #92
18653 crew  D.
pi_101428348
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik haat kliekjes eigenlijk maar verdomd je hebt gelijk _O-
Ik zal het niet doorvertellen ;)
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:57:54 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428362
Ah damn morgen ook nog Holland in the Hood
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:58:11 #94
18653 crew  D.
pi_101428376
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ook nog :D
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:58:35 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428395
Zo is er niets, en opeens is er van alles.
niet zo tof doen
pi_101428400
Oh dit straks O+
pi_101428402
quote:
die laat ik gaan, hoef ik niet zo nodig te zien
pi_101428419
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Zo is er niets, en opeens is er van alles.
Nieuw tv seizoen :D
pi_101428444
quote:
Welke zender, ook 4? Krijgen we dan de Bijlmer?
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 21:59:32 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_101428447
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nieuw tv seizoen :D
En OOK nog een hoop series die ik download :')
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')