Je hebt er twee, eentje in het centrum op de Voorstraat, ergens rond nummer 400, maar daar mag je niet zo snuffelen. Die man wil altijd meteen weten wat je komt doenquote:Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef Hoothoot het volgende:
Wat een lieve bunny, Vicky!
Heeft iemand tips voor wolwinkeltjes in Dordrecht? Ik ga volgende week een dagje die kant op, dus ik ben leuke adresjes aan het verzamelen
Hahaquote:Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik las darmen en ik snapte er helemaal niks van
Thx voor de tips!quote:Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt er twee, eentje in het centrum op de Voorstraat, ergens rond nummer 400, maar daar mag je niet zo snuffelen. Die man wil altijd meteen weten wat je komt doenhttp://www.creadrecht.nl/
En dan heb je er nog een in Krispijn, die is erg fijn en heeft ook heel veelhttp://www.debreicaravan.nl/
Oh jij doet hem meteen al vast? Waarmee heb je 'm verzwaard? Ik heb dat niet gedaan... kan nu ook niet meer want de bodem is al dichtgenaaid. Ben nu ook met het kikkerkopje bezig. Heb nog wel een belletje ergens liggen, denk dat ik dat in het kopje stop zodat ie rammeltquote:Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef EsseEi het volgende:
Lief de bunny Vicky, leuk dat de letter erop staat!
Ik ben gek aan het worden:P ik dacht maak de steel van de stapeltoren gelijk vast aan de bodem, omdat ik toch 1 kleur gebruik. Maar is wel een enorm gepriegel!!Heb de bodem ook verzwaard, dus trekt allemaal lekker zeg maar :S
maar komt goed, ben al bij rondje 8 van de 28 (en dan de rest, maar 28 van 18 steken)
quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef wyccie het volgende:![]()
Heb je ijzerdraad in de ledematen gedaan, Lyssa?
Thnxquote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm super.
En je planeet is een mix van Saturnus en de aarde.
Volgens het patroon moet 'ie apart vast, maar ik heb echt zo'n hekel aan afhechten/dingen aan elkaar vast maken. Lukt me ook nooit goed om het heel goed vast te maken, voor m'n gevoel althans dus weet ik niet of m'n nichtjes er onbeperkt mee kunnen gooienquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef Skochsela het volgende:
[..]
Oh jij doet hem meteen al vast? Waarmee heb je 'm verzwaard? Ik heb dat niet gedaan... kan nu ook niet meer want de bodem is al dichtgenaaid. Ben nu ook met het kikkerkopje bezig. Heb nog wel een belletje ergens liggen, denk dat ik dat in het kopje stop zodat ie rammelt
Is ie bij jou ook zo klein? Hij valt kleiner uit dan ik dacht... ik heb dan ook wel tamelijk fijn garen, geloof ik. Maar vind het prima, zo is ie lekker snel klaar hihi. En ik vind de kleuren zo mooi, mooi glanzend garen en zachte babykleuren! (heb catania en een paar breikatoen, die catania glimmen geweldig). En ik verbaas me erover hoe ontzettend netjes het is, geen idee hoe ik het doe
Ah slim! Daar had ik ook aan moeten denken... ik had al wel bedacht dat hij niet erg stabiel ging zijn zonder verzwaring, maar heb de verzwaring toch achterwege gelaten. Ik doe het met een 3,5 haaknaald maar nog steeds is het enorm priegelen, of misschien juist wel hierdoorquote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef EsseEi het volgende:
Haha grappig je Atlas Lyssa!!! En al die poses![]()
[..]
Volgens het patroon moet 'ie apart vast, maar ik heb echt zo'n hekel aan afhechten/dingen aan elkaar vast maken. Lukt me ook nooit goed om het heel goed vast te maken, voor m'n gevoel althans dus weet ik niet of m'n nichtjes er onbeperkt mee kunnen gooienIk heb de bodem verzwaard met een boterhamzakje met rijst. (bedacht me toen die erin zat dat ik er nog wel 1 extra omheen had kunnen doen maar goed). Geloof dat m'n moeder dat ook altijd zo deed, dat het wel houdbaar is zeg maar
En jaaa hij is klein!!! Ik dacht dat ie veel groter werd! Maar gebruik Soft ofzo van Zeeman, ook behoorlijk fijn garen. En haaknaald 3,00mm. Maar uiteindelijk is het evenveel werk, zijn de zelfde steken die je doet
Haha de bodem is overigens wel nog steeds een hexagonmaar wel vet, op de plekken waar ik gemeerderd/geminderd heb lopen een soort van lijnen, geeft 'm extra twist ^^
Heb trouwens een grote zak vulspul van de markt, en zitten allemaal lelijke stukken in opeens :S Met korrels en met Fiberfill van een rol :S (hoop dat de rest gewoon weer goed is)
Niks aan de hand gelukkig!quote:The above is only a summary of corrections; the corrected pattern text is below (if free) or shipped upon completion of order (if purchased)
letters is een kwestie van vakjes tellenquote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi geworden weer Vicky! Ik vind dat je die letters altijd zo mooi doet, dat krijg ik dus echt niet voor mekaar...hulde!
Speigelei, wat tof dat alles zo goed verkocht is!
Lavendel Bunnies zijn ook echt tof, ben as we type weer verder aan het gaan met mijnes, oor nr. 2 moet echt af vanavond en het liefst al een begin van een arm of pootje, want ik wil hem deze week nog kunnen geven.
Auwquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:47 schreef -Bubbles- het volgende:
Jeej!!! Vandaag komt als het goed is mijn swapMisschien kan dat mijn dag weer een beetje goed maken. Vandaag was eigenlijk weer mijn eerste werkdag na de vakantie, maar heb vanacht op de spoedeisende hulp doorgebracht en zit nu met een hersenschudding thuis.
Ben gisteravond ineens flauwgevallen en nogal ongelukkig terecht gekomen. Met mijn hoofd op de rand van een opstapje. Had een wond waardoor je blijkbaar (kon het zelf niet zien) recht op mijn schedel kon kijken.![]()
Dus ja, na een nachtje hechten, CT-scan en neurologen op bezoek gehad te hebben zit ik nu thuis in mijn bed met gigantische hoofdpijn. Volgens mij overheerst de pijn van de wond nu het meeste waardoor het naar een beeldscherm kijken verdacht goed gaat. Maar volgens de neuroloog zou dat ook wel veranderen als de pijn van de wond afneemt.
Dus kom maar op met die swap vandaag!!
Ja, ik heb er een kussenvulling van Blokker ingedaan en dan paste met een beetje geweld primaquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:27 schreef trui het volgende:
oh ik ben zo benieuwd muck! heb je 'm goed volgestopt?
Nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:25 schreef trui het volgende:
borduur je ze er achteraf op, vicky? of haak je die letters er direct in?
geinig, lyssa! waar moeten we stemmen?
thxquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef mmascha het volgende:
Lyssa, wat een geweldige inzending!
Die sjaals van de V&D zijn van heel dun garen. Ik dacht het met de sokkenwol van de Lidl na te maken. Die sokkenwol is wel heel erg dun. Foutje. Die driehoekige heb ik al nagemaakt. Hij zit heel raar in elkaar. Ik heb um iets anders gemaakt. Zal vandeweek even een foto maken.
Hihi wie weetquote:
Hmm, beetje miskoop die die sokkenwol dus. Misschien ga ik proberen met 2 draadjes tegelijk te haken. Kijken of dat beter gaat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
thx
Ja ik was ook aan de slag gegaan met die sokkenwol voor Atlas. Maar ik vind dat toch niet prettig, het wordt vaak te strak en daardoor onoverzichtelijk pluizig. Uiteindelijk maar over gegaan op nigar en royaal van de zeeman.
Maar hoe doe je dat wanneer je volgende steek niet een vaste of stokje is? Bijvoorbeeld wanneer je een open patroon haakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:39 schreef Muck het volgende:
ik laat de kleur die ik niet gebruik gewoon onder de lusjes meelopen, dat scheelt inderdaad een hoop afhechten
Ja, dat had ik ook gedaan, maar het werd er alleen maar onoverzichterlijker van, maar de naald was er misschien te klein voor. Ik heb het frutsel nu nog liggen als hoedje ooit ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef mmascha het volgende:
[..]
Hmm, beetje miskoop die die sokkenwol dus. Misschien ga ik proberen met 2 draadjes tegelijk te haken. Kijken of dat beter gaat.
Leuk Hoothoot! Is de sjaal ook met dat schelpjespatroon? Mooi blauwZeker bij een donkerbruine jas!
Jammer, ik vind afhechten niet leuk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef EsseEi het volgende:
Ik knip ze dus meestal gewoon af en dan afhechten.
En denk dat dat bij open patroon dus ook gewoon moet, Wyccie.
Dan bedenk je iets andersquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat wanneer je volgende steek niet een vaste of stokje is? Bijvoorbeeld wanneer je een open patroon haakt.
Wat leuk allemaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:36 schreef Muck het volgende:
Dat vind ik zo leuk aan haken he, je kunt gewoon lekker smokkelen met losse draadjes en een steekje meer of minder is over het algemeen niet erg. Ook kun je patronen heel makkelijk naar je eigen smaak aanpassen
Zoals beloofd, de foto's! Niet de kwaliteit waarop ik gehoopt had, maar bij gebrek aan batterijen voor de camera, heb ik ze even met de webcam geschoten
De bal:
[ afbeelding ]
Mijn slofjes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zezijn een beetje opengewerkt, dat bevalt me wel. Het 'gatenpatroontje' loopt over het midden van mijn voetjes en dat ziet er wel vrolijk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Die sjaal van de V&D is vierkant, 130cm. Misschien dat dat het wat makkelijker maaktquote:Op woensdag 15 september 2010 03:49 schreef AnitraX het volgende:
Hoothoot leuke kleur en polswarmers! Doe jij rechte lap en dan sluiten en op gedeelte waar duim zit open laten, of haak je rond en dan op de 1 of andere manier duimgat maken?
Ik heb even een vraagje over die 3hoek sjaal van de v&d, ik wou dus met mijn omslagdoek dat je hem zo om kon doen als die op die foto ligt, maar ik heb het idee dat hij dan giga moet worden, want nu lukt dat nog niet.
Waar in NL kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua tijdschrift moet je Crochet Today hebben, verder is eigenlijk alles tuttig.
Losser haken maakt het haakwerk wel flexibeler, ik zou eerder voor een 5 of 6 gaan. Ik heb twee driehoekige sjaals die op die manier om je nek kunnen en die zijn beiden van garen voor naald 2,5\3 gehaakt op 5.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef AnitraX het volgende:
Ja dat bedoel ik idd. Ik heb katia bombay en dat is voor 3/3,5 en heb hem op 3,5 gedaan. Misschien toch uithalen en dan op 4,5 proberen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:57 schreef -Bubbles- het volgende:
Gisteren helaas geen swap pakketje voor mij. Ondertussen ben ik bij mijn ouders ondergebracht, omdat mijn vriend de rest van de week in het buitenland zit voor zijn werk en ik niet alleen thuis mag zijn van de neuroloogDus voor mijn swapster: het duurt helaas nog even tot ik je pakketje open mag maken. Het zit ook niet mee zo
Haha, daar dus. Maar omdat je zegmaar spiralen haakt (geen idee wat de haakspeak daarvoor isquote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef EsseEi het volgende:
OOOW IK HEB HET ONTDEKT hahaha
ik dacht dat alle letters telkens voor haaknaalden stonden, maar het stond voor kleur ^^
LEZEN, ESSEEI, LEZEN!
ik doe t bij open patronen ook, leg de draadjes dan áchter de bovenste haakrij zeg maar, met de draad van de nieuwe kleur als bovenste van de twee. aan de voorkant zie je t niet en t zit prima vast, zeker als je er ook gewoon een knoopje in maakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, ik vind afhechten niet leuk.
quote:Op woensdag 15 september 2010 03:54 schreef Muck het volgende:
Thanksdat heeft mijn mama ook, en behalve dat zij medicijnen en antistollingsmiddel slikt is er niks aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze kan dr wel 100 mee worden zegt de cardioloog.
Kwak
Die zou "in het heel groot" goed op mijn bank staan. Hoe groot is jouw sjaal?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef mmascha het volgende:
Hier mijn namaak-V&Dsjaal
[ afbeelding ]
Ik heb sommige hoekjes opgevuld met een halve GS. In de originele versie van V&D was dat best lelijk gemaakt. Ik vind het alleen jammer dat het beginnejte van de halve GSjes wat dikker lijkt. Natmaken, straktrekken en laten drogen moet het wel doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |