Losser haken maakt het haakwerk wel flexibeler, ik zou eerder voor een 5 of 6 gaan. Ik heb twee driehoekige sjaals die op die manier om je nek kunnen en die zijn beiden van garen voor naald 2,5\3 gehaakt op 5.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef AnitraX het volgende:
Ja dat bedoel ik idd. Ik heb katia bombay en dat is voor 3/3,5 en heb hem op 3,5 gedaan. Misschien toch uithalen en dan op 4,5 proberen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:57 schreef -Bubbles- het volgende:
Gisteren helaas geen swap pakketje voor mij. Ondertussen ben ik bij mijn ouders ondergebracht, omdat mijn vriend de rest van de week in het buitenland zit voor zijn werk en ik niet alleen thuis mag zijn van de neuroloogDus voor mijn swapster: het duurt helaas nog even tot ik je pakketje open mag maken. Het zit ook niet mee zo
Haha, daar dus. Maar omdat je zegmaar spiralen haakt (geen idee wat de haakspeak daarvoor isquote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef EsseEi het volgende:
OOOW IK HEB HET ONTDEKT hahaha
ik dacht dat alle letters telkens voor haaknaalden stonden, maar het stond voor kleur ^^
LEZEN, ESSEEI, LEZEN!
ik doe t bij open patronen ook, leg de draadjes dan áchter de bovenste haakrij zeg maar, met de draad van de nieuwe kleur als bovenste van de twee. aan de voorkant zie je t niet en t zit prima vast, zeker als je er ook gewoon een knoopje in maakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, ik vind afhechten niet leuk.
quote:Op woensdag 15 september 2010 03:54 schreef Muck het volgende:
Thanksdat heeft mijn mama ook, en behalve dat zij medicijnen en antistollingsmiddel slikt is er niks aan de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze kan dr wel 100 mee worden zegt de cardioloog.
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |