abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 september 2010 @ 09:23:10 #201
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86373151
mochten er nog mensen op zoek zijn voor leuke patronen, en duitse taal is geen probleem, dan zijn de boekjes van OZverlag erg tof :Y

ze hadden lekkernijen, kleertjes, knuffels, shawls & mutsen, sokken, speelgoed, kaarten en nog meer dingen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_86383238
De lavenderbunny voor Sonnetje en Floris is eindelijk af!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86383338
Wat een lieve bunny, Vicky!

Heeft iemand tips voor wolwinkeltjes in Dordrecht? Ik ga volgende week een dagje die kant op, dus ik ben leuke adresjes aan het verzamelen ;)
pi_86392657
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef Hoothoot het volgende:
Wat een lieve bunny, Vicky!

Heeft iemand tips voor wolwinkeltjes in Dordrecht? Ik ga volgende week een dagje die kant op, dus ik ben leuke adresjes aan het verzamelen ;)
Je hebt er twee, eentje in het centrum op de Voorstraat, ergens rond nummer 400, maar daar mag je niet zo snuffelen. Die man wil altijd meteen weten wat je komt doen :X http://www.creadrecht.nl/

En dan heb je er nog een in Krispijn, die is erg fijn en heeft ook heel veel O+ http://www.debreicaravan.nl/
pi_86392902
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik las darmen en ik snapte er helemaal niks van :')
Haha :')

Vicky lieve bunny zeg!
  maandag 13 september 2010 @ 20:23:44 #206
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86394880
Lief de bunny Vicky, leuk dat de letter erop staat! :D

Ik ben gek aan het worden:P ik dacht maak de steel van de stapeltoren gelijk vast aan de bodem, omdat ik toch 1 kleur gebruik. Maar is wel een enorm gepriegel!! :( Heb de bodem ook verzwaard, dus trekt allemaal lekker zeg maar :S
maar komt goed, ben al bij rondje 8 van de 28 (en dan de rest, maar 28 van 18 steken)
  maandag 13 september 2010 @ 20:26:32 #207
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_86395036
M'n moeder belde net om door te geven dat iedereen de gehaakte beestjes zo leuk vond en dat alles goed verkocht is (opbrengst weet ik niet). Ik geloof alleen dat zo'n beetje alles door het personeel zelf ik gekocht. De ezel is naar een kind van een collega (die collega was kennelijk 's morgens als 1 van de eerste expres langs gekomen om de ezel te kunnen kopen! :D ), de lavender bunnies zijn ook allemaal gekocht voor kinderen her en der en de muisjes met kattenkruid zijn ook naar enkele collega's gegaan (en goed ontvangen door de katten).
Nu hebben ze gevraagd of ik nog meer van de lavender bunnies wil maken en dan het liefst van die grote, want met Sinterklaas hebben ze weer wat ofzo. Haha, wel leuk om te horen dat men het zo leuk vind. Maar nu eerst wat dingetjes maken die ik zelf wil maken.
Vicky! je bunny is af ! Wat een kleurrijke is het geworden, zelf uitgezocht toch? Leuk hoor en kennelijk een populair patroontje!
klerkje
pi_86396114
Mooi geworden weer Vicky! Ik vind dat je die letters altijd zo mooi doet, dat krijg ik dus echt niet voor mekaar... _O_ hulde!

Speigelei, wat tof dat alles zo goed verkocht is!

Lavendel Bunnies zijn ook echt tof, ben as we type weer verder aan het gaan met mijnes, oor nr. 2 moet echt af vanavond en het liefst al een begin van een arm of pootje, want ik wil hem deze week nog kunnen geven.
pi_86396505
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:38 schreef Inu het volgende:

[..]

Je hebt er twee, eentje in het centrum op de Voorstraat, ergens rond nummer 400, maar daar mag je niet zo snuffelen. Die man wil altijd meteen weten wat je komt doen :X http://www.creadrecht.nl/

En dan heb je er nog een in Krispijn, die is erg fijn en heeft ook heel veel O+ http://www.debreicaravan.nl/
Thx voor de tips!
Breicaravan ziet er groot uit! Dat rondneuzen vind ik altijd zo heerlijk.
pi_86396849
Wat zijn eigenlijk leuke wolwinkeltjes in Amsterdam? Ik heb altijd in Den Haag en omgeving gewoond, maar zit nu in Amsterdam... Ik ken wel De Afstap, die is erg leuk, maar hebben vooral Rowan. Heel mooi, maar ook best duur!
pi_86397594
leuk die bunny...

misschien in de OP de winkeltjes met commentaar zetten van wel/niet leuk veel/weinig sortering ??
pi_86398197
Kijk eens op Ravelry, daar staat veel info over winkels.
pi_86398914
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:23 schreef EsseEi het volgende:
Lief de bunny Vicky, leuk dat de letter erop staat! :D

Ik ben gek aan het worden:P ik dacht maak de steel van de stapeltoren gelijk vast aan de bodem, omdat ik toch 1 kleur gebruik. Maar is wel een enorm gepriegel!! :( Heb de bodem ook verzwaard, dus trekt allemaal lekker zeg maar :S
maar komt goed, ben al bij rondje 8 van de 28 (en dan de rest, maar 28 van 18 steken)
Oh jij doet hem meteen al vast? Waarmee heb je 'm verzwaard? Ik heb dat niet gedaan... kan nu ook niet meer want de bodem is al dichtgenaaid. Ben nu ook met het kikkerkopje bezig. Heb nog wel een belletje ergens liggen, denk dat ik dat in het kopje stop zodat ie rammelt :D

Is ie bij jou ook zo klein? Hij valt kleiner uit dan ik dacht... ik heb dan ook wel tamelijk fijn garen, geloof ik. Maar vind het prima, zo is ie lekker snel klaar hihi. En ik vind de kleuren zo mooi, mooi glanzend garen en zachte babykleuren! (heb catania en een paar breikatoen, die catania glimmen geweldig). En ik verbaas me erover hoe ontzettend netjes het is, geen idee hoe ik het doe _O-
pi_86398985
Mijn tweede amigurumi is af voor bij de planet.

Meet Atlas!

Relaxing Atlas

Sexy Atlas

En natuurlijk Atlas zoals we hem allemaal kennen (positie moet ik nog even optimaliseren)

pi_86399048
_O-

Heb je ijzerdraad in de ledematen gedaan, Lyssa?
pi_86399235
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef wyccie het volgende:
_O-

Heb je ijzerdraad in de ledematen gedaan, Lyssa?
:D Ja! :D
pi_86399468
Ik vind 'm super.
En je planeet is een mix van Saturnus en de aarde. ;)
pi_86399515
Spiegelei, tof dat alles verkocht is, en dat je nog meer mag maken!

Lyssa, je Atlas is fantastisch! Wat een idee ook om te haken :D

Ik ben echt weer hooked hoor, gisteravond nog een hele poos zitten haken! En genoeg leuke dingen om af te maken, en een laaaange lijst met toekomstige projecten :).
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_86399826
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm super.
En je planeet is een mix van Saturnus en de aarde. ;)
Thnx :D De planeet is eigenlijk gewoon 1 kleur met die ring, maar ik heb er nog wat land erop gemaakt :')
pi_86400002
Lyssa :D _O-
  maandag 13 september 2010 @ 21:56:05 #221
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86400023
Haha grappig je Atlas Lyssa!!! En al die poses _O-

quote:
Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef Skochsela het volgende:

[..]

Oh jij doet hem meteen al vast? Waarmee heb je 'm verzwaard? Ik heb dat niet gedaan... kan nu ook niet meer want de bodem is al dichtgenaaid. Ben nu ook met het kikkerkopje bezig. Heb nog wel een belletje ergens liggen, denk dat ik dat in het kopje stop zodat ie rammelt :D

Is ie bij jou ook zo klein? Hij valt kleiner uit dan ik dacht... ik heb dan ook wel tamelijk fijn garen, geloof ik. Maar vind het prima, zo is ie lekker snel klaar hihi. En ik vind de kleuren zo mooi, mooi glanzend garen en zachte babykleuren! (heb catania en een paar breikatoen, die catania glimmen geweldig). En ik verbaas me erover hoe ontzettend netjes het is, geen idee hoe ik het doe _O-
Volgens het patroon moet 'ie apart vast, maar ik heb echt zo'n hekel aan afhechten/dingen aan elkaar vast maken. Lukt me ook nooit goed om het heel goed vast te maken, voor m'n gevoel althans dus weet ik niet of m'n nichtjes er onbeperkt mee kunnen gooien ;) Ik heb de bodem verzwaard met een boterhamzakje met rijst. (bedacht me toen die erin zat dat ik er nog wel 1 extra omheen had kunnen doen maar goed). Geloof dat m'n moeder dat ook altijd zo deed, dat het wel houdbaar is zeg maar ;)

En jaaa hij is klein!!! Ik dacht dat ie veel groter werd! Maar gebruik Soft ofzo van Zeeman, ook behoorlijk fijn garen. En haaknaald 3,00mm. Maar uiteindelijk is het evenveel werk, zijn de zelfde steken die je doet ;)

Haha de bodem is overigens wel nog steeds een hexagon :P maar wel vet, op de plekken waar ik gemeerderd/geminderd heb lopen een soort van lijnen, geeft 'm extra twist ^^

Heb trouwens een grote zak vulspul van de markt, en zitten allemaal lelijke stukken in opeens :S Met korrels en met Fiberfill van een rol :S (hoop dat de rest gewoon weer goed is)

[ Bericht 3% gewijzigd door EsseEi op 13-09-2010 22:09:00 ]
pi_86401242
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef EsseEi het volgende:
Haha grappig je Atlas Lyssa!!! En al die poses _O-
[..]

Volgens het patroon moet 'ie apart vast, maar ik heb echt zo'n hekel aan afhechten/dingen aan elkaar vast maken. Lukt me ook nooit goed om het heel goed vast te maken, voor m'n gevoel althans dus weet ik niet of m'n nichtjes er onbeperkt mee kunnen gooien ;) Ik heb de bodem verzwaard met een boterhamzakje met rijst. (bedacht me toen die erin zat dat ik er nog wel 1 extra omheen had kunnen doen maar goed). Geloof dat m'n moeder dat ook altijd zo deed, dat het wel houdbaar is zeg maar ;)

En jaaa hij is klein!!! Ik dacht dat ie veel groter werd! Maar gebruik Soft ofzo van Zeeman, ook behoorlijk fijn garen. En haaknaald 3,00mm. Maar uiteindelijk is het evenveel werk, zijn de zelfde steken die je doet ;)

Haha de bodem is overigens wel nog steeds een hexagon :P maar wel vet, op de plekken waar ik gemeerderd/geminderd heb lopen een soort van lijnen, geeft 'm extra twist ^^

Heb trouwens een grote zak vulspul van de markt, en zitten allemaal lelijke stukken in opeens :S Met korrels en met Fiberfill van een rol :S (hoop dat de rest gewoon weer goed is)
Ah slim! Daar had ik ook aan moeten denken... ik had al wel bedacht dat hij niet erg stabiel ging zijn zonder verzwaring, maar heb de verzwaring toch achterwege gelaten. Ik doe het met een 3,5 haaknaald maar nog steeds is het enorm priegelen, of misschien juist wel hierdoor :D

Mijn bodem is geen hexagon, want ik heb die site die in de OP staat eens héél erg goed bekeken en vervolgens min of meer de hexagonvorm vermeden :D Maar hexagonvorm kan ook wel leuk zijn, ja! Voor zo'n ding als dit niks mis mee.

Ik heb wel de duidelijk-zichtbare-minderingen in de basis zitten. Nu in het kikkerhoofdje heb ik die andere truc die op de site staat toegepast (ik snapte hem eerst niet :@ ) zodat de minderingen nu niet zo duidelijk zichtbaar zijn. Fijn <3
  maandag 13 september 2010 @ 22:26:07 #223
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86402224
Trouwens, bovenaan het patroon staan 2 correcties voor 2 ringen, Heel klein maar zag het toevallig.
pi_86405160
quote:
The above is only a summary of corrections; the corrected pattern text is below (if free) or shipped upon completion of order (if purchased)
Niks aan de hand gelukkig! :)
pi_86413398
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi geworden weer Vicky! Ik vind dat je die letters altijd zo mooi doet, dat krijg ik dus echt niet voor mekaar... _O_ hulde!

Speigelei, wat tof dat alles zo goed verkocht is!

Lavendel Bunnies zijn ook echt tof, ben as we type weer verder aan het gaan met mijnes, oor nr. 2 moet echt af vanavond en het liefst al een begin van een arm of pootje, want ik wil hem deze week nog kunnen geven.
letters is een kwestie van vakjes tellen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')