SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
TETTEN VOLBLAFFEN VOLYOGHURREN KLODDERS NATHEID.
Ik maak ook weer eens een topic.![]()
Fiat Seicentoquote:Op woensdag 8 september 2010 16:03 schreef Rifoki het volgende:
Oh ja joh? Pijnlijke seks?
Fiat Uno.
Fiat 500.
In een eendje wel ja. En pijnlijk....quote:Op woensdag 8 september 2010 16:02 schreef Softfeel het volgende:
in kleine auto's sex hebben is leuk hoor
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GAZ Gazelle
Gazelle kitcar heb ik wel fotos van maar die mag ik niet posten
[ afbeelding ]
Toen de truck-afdeling van Gazelle in 1975 door Accles & Pollock werd overgenomen ging men (in dezelfde fabriek in Aalten) verder onder de naam Apollo.
Duidelijkquote:
heb nog meer foto's maar als ik die post krijg ik een ban
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
veel turkse vrouwen?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb het nog niet in de Stilo gedaan, wel veelvuldig in de BMW e36.
jawel het is veel leuker en spannender dan gewoon thuis..quote:Op woensdag 8 september 2010 16:23 schreef solaire het volgende:
auto's en sex dat werkt toch niet mensen
Aaaaah, je mag niet meer spammenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel als er een bepaalde url op staat![]()
[ afbeelding ]
maar ik heb een oplossing
het voordeel van een auto is dat je naar huis kunt rijden waar een heerlijk bed staat.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:25 schreef Softfeel het volgende:
[..]
jawel het is veel leuker en spannender dan gewoon thuis..
yupquote:
quote:
de enige mini rijders die ik ken zijn mannenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef Tism het volgende:
Ik wil een keer neuken op de achterbank van een Mini Cooper S met de bijbehorende blonde meid die je over het algemeen in zo'n ding ziet rijden..
Slechte smaak ouwe. Ik wil een keer een geyle Engelse jonge vent in een Jaguar XK doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:31 schreef Tism het volgende:
Ik wil een keer neuken op de achterbank van een Mini Cooper S met de bijbehorende blonde meid die je over het algemeen in zo'n ding ziet rijden..
Zeer zeldzame combinatiequote:Op woensdag 8 september 2010 17:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Slechte smaak ouwe. Ik wil een keer een geyle Engelse jonge vent in een Jaguar XK doen.
Keep talking.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:12 schreef Softfeel het volgende:
ik wil gewoon een vriendin die het wel durft om in een brandweer auto te doen..![]()
Het gaat wel mopquote:Op woensdag 8 september 2010 16:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoi schat. Gaat het een bietje? Wil je een kopje thee en een chocoprince?
Ik dacht dat jij een vriendin zocht die zo heet is dat jij haar moet blussenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:12 schreef Softfeel het volgende:
ik wil gewoon een vriendin die het wel durft om in een brandweer auto te doen..![]()
Nee, maar ik kom wel snel weer langs.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Het gaat wel mopschouders eronder en gaan met die banaan maar weer
![]()
Kom je me die thee persoonlijk brengen dan?
how do you mean?quote:
Volgens mij kan hij nog lang gaan wachtenquote:
quote:
mooie fotoquote:Op woensdag 8 september 2010 17:41 schreef ultra_ivo het volgende:
In een Gazelle heb ik heel vaak gezeten (van GAZ dan).
Oud modelletje GAZ:
[ afbeelding ]
kan het op 2 manieren opvattenquote:
kan bijde maar meestal softquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Voel jij altijd soft aan trouwens of ook wel eens ruw?
hmm dan denk ik dat friekin je met huid en haar opeetquote:
ooh daar ben ik niet bang voor dan sta ik mijn mannetje wel hoor..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmm dan denk ik dat friekin je met huid en haar opeet![]()
Ik kan het weten ik heb naast haar geslapen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hmm dan denk ik dat friekin je met huid en haar opeet![]()
Ik kan het weten ik heb naast haar geslapen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vertrouw op Tas. Het is kei hard waar
Als je echt zo soft ben bedoelde ik dan hequote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef Softfeel het volgende:
ooh maar wie zegt dat ik het niet aankan?
I believequote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vertrouw op Tas. Het is kei hard waar
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef Poeketje het volgende:
[..]
I believe, maar zag t voor me en vond t gewoon leuk
![]()
Ik wil een toespeling maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef Poeketje het volgende:
[..]
I believe, maar zag t voor me en vond t gewoon leuk
![]()
Ivo, ik durf dat filmpje niet te kijken wat je net doorstuurde op hyvesquote:
Is een kutwijf dat erg jonge puppy's in de rivier gooit...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ivo, ik durf dat filmpje niet te kijken wat je net doorstuurde op hyvesals het zo'n eng dierenleed filmpje is moet ik altijd janken en zeker nu
Dan kijk ik het nietquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is een kutwijf dat erg jonge puppy's in de rivier gooit...
Die heb ik vroeger helemaal kapotgeluisterd.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze wil ik even met jullie delen
Ik heb em ook eens kapot gedraaidquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger helemaal kapotgeluisterd.
Even douchen en weer vroeg naar bed. Heeft me goed gedaan afgelopen nacht.
deze post gemistquote:Op woensdag 8 september 2010 17:41 schreef ultra_ivo het volgende:
In een Gazelle heb ik heel vaak gezeten (van GAZ dan).
Oud modelletje GAZ:
[ afbeelding ]
Je bent toch niet de veroorzaker van het ongeluk op de A2 he?!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting Amsterdam. Hopelijk valt het met de files een beetje mee.
toch niet uit de oven he?quote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel veel succes zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:48 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga me in de boeken werpen. Audio elektronica
Jij bent echt weer verliefd, kan bijna niet andersquote:
Nee hoor. Echt niet. Ik hou van de herfst.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jij bent echt weer verliefd, kan bijna niet anders
Het is nog geen hersft!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Echt niet. Ik hou van de herfst.
meteorologisch welquote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het is nog geen hersft!![]()
Ik wil een lekkere nazomer...
Ik denk dat jullie wel een aantal kelders aan't leegpompen komen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Softfeel het volgende:
Zo nu even koken
Daarna dienst... ben benieuwd wat de avond nacht brengt..
hihih je zei pompen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie wel een aantal kelders aan't leegpompen komen.
Dan zal de dagploeg daar nu wel druk mee bezig zijn. Het komt echt met bakken uit de lucht hier nu.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef Softfeel het volgende:
na denk het niet blijft droog vanavond of het regent een klein beetje.. dus dat word geen pompen
zo nu omkleden..
Dierenbeulquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Sistyria het volgende:
Zo Hermione (cavia) is geschoren.
Mevrouw wilde niet gekamd of geknipt worden.
Dan maar scheren bij de dierenarts...
Goedschiks of kwaadschiksquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Sistyria het volgende:
Zo Hermione (cavia) is geschoren.
Mevrouw wilde niet gekamd of geknipt worden.
Dan maar scheren bij de dierenarts...
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cavia's gedwongen gabber maken.
Krijgt 'ie het niet koud?
Ze is een langhaar ja, maar aangezien de vorige eigenaar ze nooit onderhouden heeft was het een en al vervilt op haar achterste.... dus het moest wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cavia's gedwongen gabber maken.
Krijgt 'ie het niet koud?
In het geheim bedoelde ik dat dierenbeul ook niet serieus maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef Poeketje het volgende:
Tassie wat is er lieffie???
Cavia scheren heb ik 2 jaar zelf gedaan bij al mijn langharen voor de hittegolf. Dierenbeulerij is heeeeel anders.
Mijn ouwe caviakast is net opgehaald he he... eindelijk af van dat ding!!!
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In het geheim bedoelde ik dat dierenbeul ook niet serieus maar maakt niet uit.
Ze doen niks, behalve eten/slapen/luieren, dat maakt ze coolquote:Op donderdag 9 september 2010 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cavia's dat zijn echt zo'n nutteloze dieren in mijn ogen.
Als ze gebakken zijn, kan men ze eten, ze kunnen dus in sommige gevallen levens redden..quote:Op donderdag 9 september 2010 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cavia's dat zijn echt zo'n nutteloze dieren in mijn ogen.
Housewarmingparty!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Poeketje wil je morgen nog mee naar de tattoo shop om te kijken. Zo ja heb je dan ongeveer een tijd vanwege je school.
En wat gaan we zaterdag doen mensen ? Iemand zin in de stad of een avondje bij mij hangen ?
Ik lees het straks wel want ik heb zo bezoek
Zelfs dan hoef ik ze niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Als ze gebakken zijn, kan men ze eten, ze kunnen dus in sommige gevallen levens redden..
toen ze met kranten hun reet moesten afvegenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef nattermann het volgende:
Vroeger, toen postduiven nog gegooid werden, toen was het pas stil.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef Softfeel het volgende:
[..]
toen ze met kranten hun reet moesten afvegen
hoop voor je dat het weer meezitquote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]!
Ik ga even douchen en dan slapen. Nog één dag werken en dan eindelijk naar Spanje
Het is daar 30 gradenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
hoop voor je dat het weer meezit
Fijne vakantie alvastquote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]!
Ik ga even douchen en dan slapen. Nog één dag werken en dan eindelijk naar Spanje
okquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gewoon rustig wat ouwehoeren
Dit weekend volgens mij toch nog vrij aardig qua temperatuur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:30 schreef Softfeel het volgende:
goedemorgen..
zo nog even wachten en dan hop naar zeeland. ik hoop dat het weer meezit
Kev, tattooshop ga ik niet redden... teveel huiswerk en me huishouden is ook blijven liggen deze week. Moet aardig aan de bak dus. Voor zaterdagavond weet ik nog niet zeker. Maar als ik kan hoor je t van me.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gewoon rustig wat ouwehoeren
De avond was idd geslaagd. Meer dan geslaagd. Fles whisky en buiten muziek geluisterd met vrienden. Tot we allemaal tipsy waren en gingen dansen op straatquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef Softfeel het volgende:
zo eerste duik erop zitten, moet wel zeggemn enorm veel kreeften die behoorlijk groot zijn..
miss maar 1 vangen voor vanavond in de pan haha, het zonnetje wil wel gelukkig...
@ friekin: was het wel een geslaagde avond? dan is de hoofdpijn niet erg om te hebben
correctie zit te wachten dat mijn fles gevuld is haha.... en ze hebben een computer hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Zit je echt op het strand te Fokken?
Ja ik hoor het wel. Ik ga vandaag ook niet naar de shop.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Kev, tattooshop ga ik niet redden... teveel huiswerk en me huishouden is ook blijven liggen deze week. Moet aardig aan de bak dus. Voor zaterdagavond weet ik nog niet zeker. Maar als ik kan hoor je t van me.
quote:Mediaval Ruremonde, de jaarlijkse Middeleeuwendagen zijn er weer!
De voor iedereen toegankelijke middeleeuwendagen vinden plaats op 11 en12 september 2010
Bezoek de soldaten van compagnie Brederode en hun kampement. Loop door de jaarmarkt, vecht de pestlijders en andere dorpsgekken van je af, bewonder de vuurspuwer of loop mee met de gids langs de zwaardvechters, boogschieters en ambachtslieden. Maak je eigen familie wapen, schrijf met een veer of giet je eigen zegel. Er is zo veel meer om op te noemen!
“Je leert meer over de middeleeuwen hier dan op school"
Mediaval Ruremonde is voor iedereen met een warm hart voor de historie, maar speciaal voor de jeugd. Georganiseerd door de Stichting Mediaval.
Waar: naast de markt bij de kathedraal.
http://www.mediavalruremonde.nl/
Gefeliciteerdquote:
Nog niet, ik ga hem vanaaf om 19:40 uur bekijken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef solaire het volgende:
heeft een van de mannen de film Machete al gezien?
ja ik wil hem vanavond eigenlijk ook wel zien lijkt me echt een ruige filmquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga hem vanaaf om 19:40 uur bekijken..
Ik ben er al weken op aan het wachten, het gaat niet meer, ik kijk er zo naar uit, alles kriebelt..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef solaire het volgende:
[..]
ja ik wil hem vanavond eigenlijk ook wel zien lijkt me echt een ruige film
Amenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben er al weken op aan het wachten, het gaat niet meer, ik kijk er zo naar uit, alles kriebelt....
Misschien stel ik me er teveel van voor, en valt hij enorm tegen, maar de recenties zijn veelal positief, ik heb er echt zin in!..
ohhhhhhhh ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef Softfeel het volgende:
iemand nog een zee spons om mee in te soppen in bad of onder de douche heb een paar grote goed weten schoon te maken die ik gevonden heb en meegenomen het zijn echte nederlandse sponzen..
Leuk! kom je ze dan brengen? Krijg je ook koffie van mequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef Softfeel het volgende:
ik zal ze apart houden dadelijk zal ik er nog proberen te vinden
Nu heb ik een flash backquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in Spanje
Is goed, dan maak ik ze daarna wel weer natquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:54 schreef Softfeel het volgende:
geen probleem ik zal wel afwachten wat de bestelling word hier haha houd er wel rekening mee dat ik ze eerst moet drogen en klaar maken voor gebruik haha
mogen om deze tijd ben ik met de BB crew an het opruimen, of zijn we al saampjes lekker uit etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in Spanje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Poeketje het volgende:
Congrats Tasch en ook voor Mich!!! wat een opluchting.
Ik heb 'em net gezien, niet de beste film in z'n genre, wel erg goede cast en ongeveer wat ik ervan verwachte..quote:
quote:
Vet! Ik ga sympathiek zijn, en zet meijn wekker ook op 09:00 uur, en dan zat ik 'em weer uit en draai me nog ff om tot een uurtje of 11:30 uur..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur op. Laatste dingen inpakken, naar m'n ouders rijden, en die brengen ons naar het vliegveld.
Puik planquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Vet! Ik ga sympathiek zijn, en zet meijn wekker ook op 09:00 uur, en dan zat ik 'em weer uit en draai me nog ff om tot een uurtje of 11:30 uur..
Lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Komt helemaal in orde
http://www.aquahotel.com/en/hotel/aquamarina-santa-susanna/
Dat zal ook wel lukken. Komen rond half 4 aan in Girona, en dan nog een uurtje met de bus schat ik zo. Zeg dat we rond 6 uur in het hotel zijn, nog genoeg tijd om ergens op de boulevard aan het strand een pint te drinkenquote:
Zoek een leuke Sangria bar op, bier moet je drinken als je thuis zit!..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat zal ook wel lukken. Komen rond half 4 aan in Girona, en dan nog een uurtje met de bus schat ik zo. Zeg dat we rond 6 uur in het hotel zijn, nog genoeg tijd om ergens op de boulevard aan het strand een pint te drinken
Ook nog een optie iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Zoek een leuke Sangria bar op, bier moet je drinken als je thuis zit!..
Nee, je hebt een schande begaan...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Tism het volgende:
Ik heb zojuist een druppeltje bier verspild om een shaggie te blussen..![]()
Ben ik nu ook "brandweerman"?..
Ja maar een andere optie duurde te lang..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, je hebt een schande begaan...
Wat is Supernaturalquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
Supernatural aan het kijken....
Opeens hoor ik mn TomTom uit het niets zeggen: Bestemming bereikt!
Dat was niet leuk
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
Dat was niet leuk
Een best grappige serie over twee broers die demonen/geesten etc achterna zitten om ze op te ruimen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wat is Supernatural? Doet me aan vieze dingen denken.
Als je "Final Destination" aan het kijken was had je het waarschijnlijk niet overleeft, je mag van geluk spreken..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
Dat was niet leuk
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je "Final Destination" aan het kijken was had je het waarschijnlijk niet overleeft, je mag van geluk spreken..
Trusten friekquote:
Heb ik ook wel eens gehad, niet goed uitgezet en in het tasje gestopt, net voordat de batterij opging schreeuwde ze nog ff iets en toen kon ze weer braaf aan de adapter, niks om je druk over te maken..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Wat na deel 1 trouwens niet meer leuk is![]()
Snap nog steeds niet hoe Tomtom uit zichzelf aan kan gaan maar ach...
Oh ik maak me ook niet druk, ik vraag het me alleen technisch afquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, niet goed uitgezet en in het tasje gestopt, net voordat de batterij opging schreeuwde ze nog ff iets en toen kon ze weer braaf aan de adapter, niks om je druk over te maken..
Ik heb de mijne op Sakia ingesteld, hoe heet die van jou?..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Oh ik maak me ook niet druk, ik vraag het me alleen technisch af
Mijne heet Fiat, hoe de stem heet weet ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op Sakia ingesteld, hoe heet die van jou?..
Oh die van jou is zo'n geïntegreerde, dat lukt nog niet zo bij die van mij..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijne heet Fiat, hoe de stem heet weet ik niet
Yup!..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:03 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme, vanmorgen om half zes begonnen met werken, nu de 3e halve liter op en ik voel 'm alWat ben ik toch een mietje
..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Film was net vet
Vette actie, spanning,plottwist en wat humor
quote:
Japanse Westernquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga the good, the bad and the weird kijken
titel alleen al zegt genoeg
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Past iig mooi in de thema week op FOK!..
Fijne vakantie !quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen. Tot over een weekje
Ik verwacht minimaal 10 volle topics!
Als ik dr op de nederlandse vrouwenstem heb ingesteld noem ik dr Truus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op Sakia ingesteld, hoe heet die van jou?..
hier ookquote:
And michquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef Poeketje het volgende:
studying....., maar niet meer lang en dan ff chillen @kev met Tasch en mich
Goedzo,ik dacht dat ik de enige vrouw zou zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef Poeketje het volgende:
studying....., maar niet meer lang en dan ff chillen @kev met Tasch en mich
Ik mis jullie ook. Next time Gadget, Next timequote:
DOEN WEquote:Op zondag 12 september 2010 00:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik mis jullie ook. Next time Gadget, Next timeBouw een feestje en drink er 1 op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |