Je bent toch niet de veroorzaker van het ongeluk op de A2 he?!quote:Op donderdag 9 september 2010 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting Amsterdam. Hopelijk valt het met de files een beetje mee.
toch niet uit de oven he?quote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel veel succes zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:48 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga me in de boeken werpen. Audio elektronica
Jij bent echt weer verliefd, kan bijna niet andersquote:
Nee hoor. Echt niet. Ik hou van de herfst.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jij bent echt weer verliefd, kan bijna niet anders
Het is nog geen hersft!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Echt niet. Ik hou van de herfst.
meteorologisch welquote:Op donderdag 9 september 2010 14:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het is nog geen hersft!![]()
Ik wil een lekkere nazomer...
Ik denk dat jullie wel een aantal kelders aan't leegpompen komen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Softfeel het volgende:
Zo nu even koken
Daarna dienst... ben benieuwd wat de avond nacht brengt..
hihih je zei pompen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie wel een aantal kelders aan't leegpompen komen.
Dan zal de dagploeg daar nu wel druk mee bezig zijn. Het komt echt met bakken uit de lucht hier nu.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef Softfeel het volgende:
na denk het niet blijft droog vanavond of het regent een klein beetje.. dus dat word geen pompen
zo nu omkleden..
Dierenbeulquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Sistyria het volgende:
Zo Hermione (cavia) is geschoren.
Mevrouw wilde niet gekamd of geknipt worden.
Dan maar scheren bij de dierenarts...
Goedschiks of kwaadschiksquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Sistyria het volgende:
Zo Hermione (cavia) is geschoren.
Mevrouw wilde niet gekamd of geknipt worden.
Dan maar scheren bij de dierenarts...
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cavia's gedwongen gabber maken.
Krijgt 'ie het niet koud?
Ze is een langhaar ja, maar aangezien de vorige eigenaar ze nooit onderhouden heeft was het een en al vervilt op haar achterste.... dus het moest wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Cavia's gedwongen gabber maken.
Krijgt 'ie het niet koud?
In het geheim bedoelde ik dat dierenbeul ook niet serieus maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef Poeketje het volgende:
Tassie wat is er lieffie???
Cavia scheren heb ik 2 jaar zelf gedaan bij al mijn langharen voor de hittegolf. Dierenbeulerij is heeeeel anders.
Mijn ouwe caviakast is net opgehaald he he... eindelijk af van dat ding!!!
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In het geheim bedoelde ik dat dierenbeul ook niet serieus maar maakt niet uit.
Ze doen niks, behalve eten/slapen/luieren, dat maakt ze coolquote:Op donderdag 9 september 2010 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cavia's dat zijn echt zo'n nutteloze dieren in mijn ogen.
Als ze gebakken zijn, kan men ze eten, ze kunnen dus in sommige gevallen levens redden..quote:Op donderdag 9 september 2010 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cavia's dat zijn echt zo'n nutteloze dieren in mijn ogen.
Housewarmingparty!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Poeketje wil je morgen nog mee naar de tattoo shop om te kijken. Zo ja heb je dan ongeveer een tijd vanwege je school.
En wat gaan we zaterdag doen mensen ? Iemand zin in de stad of een avondje bij mij hangen ?
Ik lees het straks wel want ik heb zo bezoek
Zelfs dan hoef ik ze niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Als ze gebakken zijn, kan men ze eten, ze kunnen dus in sommige gevallen levens redden..
toen ze met kranten hun reet moesten afvegenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef nattermann het volgende:
Vroeger, toen postduiven nog gegooid werden, toen was het pas stil.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef Softfeel het volgende:
[..]
toen ze met kranten hun reet moesten afvegen
hoop voor je dat het weer meezitquote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]!
Ik ga even douchen en dan slapen. Nog één dag werken en dan eindelijk naar Spanje
Het is daar 30 gradenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
hoop voor je dat het weer meezit
Fijne vakantie alvastquote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]!
Ik ga even douchen en dan slapen. Nog één dag werken en dan eindelijk naar Spanje
okquote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gewoon rustig wat ouwehoeren
Dit weekend volgens mij toch nog vrij aardig qua temperatuur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 06:30 schreef Softfeel het volgende:
goedemorgen..
zo nog even wachten en dan hop naar zeeland. ik hoop dat het weer meezit
Kev, tattooshop ga ik niet redden... teveel huiswerk en me huishouden is ook blijven liggen deze week. Moet aardig aan de bak dus. Voor zaterdagavond weet ik nog niet zeker. Maar als ik kan hoor je t van me.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gewoon rustig wat ouwehoeren
De avond was idd geslaagd. Meer dan geslaagd. Fles whisky en buiten muziek geluisterd met vrienden. Tot we allemaal tipsy waren en gingen dansen op straatquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef Softfeel het volgende:
zo eerste duik erop zitten, moet wel zeggemn enorm veel kreeften die behoorlijk groot zijn..
miss maar 1 vangen voor vanavond in de pan haha, het zonnetje wil wel gelukkig...
@ friekin: was het wel een geslaagde avond? dan is de hoofdpijn niet erg om te hebben
correctie zit te wachten dat mijn fles gevuld is haha.... en ze hebben een computer hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Zit je echt op het strand te Fokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |