Ja ik hoor het wel. Ik ga vandaag ook niet naar de shop.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Kev, tattooshop ga ik niet redden... teveel huiswerk en me huishouden is ook blijven liggen deze week. Moet aardig aan de bak dus. Voor zaterdagavond weet ik nog niet zeker. Maar als ik kan hoor je t van me.
quote:Mediaval Ruremonde, de jaarlijkse Middeleeuwendagen zijn er weer!
De voor iedereen toegankelijke middeleeuwendagen vinden plaats op 11 en12 september 2010
Bezoek de soldaten van compagnie Brederode en hun kampement. Loop door de jaarmarkt, vecht de pestlijders en andere dorpsgekken van je af, bewonder de vuurspuwer of loop mee met de gids langs de zwaardvechters, boogschieters en ambachtslieden. Maak je eigen familie wapen, schrijf met een veer of giet je eigen zegel. Er is zo veel meer om op te noemen!
“Je leert meer over de middeleeuwen hier dan op school"
Mediaval Ruremonde is voor iedereen met een warm hart voor de historie, maar speciaal voor de jeugd. Georganiseerd door de Stichting Mediaval.
Waar: naast de markt bij de kathedraal.
http://www.mediavalruremonde.nl/
Gefeliciteerdquote:
Nog niet, ik ga hem vanaaf om 19:40 uur bekijken..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef solaire het volgende:
heeft een van de mannen de film Machete al gezien?
ja ik wil hem vanavond eigenlijk ook wel zien lijkt me echt een ruige filmquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga hem vanaaf om 19:40 uur bekijken..
Ik ben er al weken op aan het wachten, het gaat niet meer, ik kijk er zo naar uit, alles kriebelt..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef solaire het volgende:
[..]
ja ik wil hem vanavond eigenlijk ook wel zien lijkt me echt een ruige film
Amenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ben er al weken op aan het wachten, het gaat niet meer, ik kijk er zo naar uit, alles kriebelt....
Misschien stel ik me er teveel van voor, en valt hij enorm tegen, maar de recenties zijn veelal positief, ik heb er echt zin in!..
ohhhhhhhh ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef Softfeel het volgende:
iemand nog een zee spons om mee in te soppen in bad of onder de douche heb een paar grote goed weten schoon te maken die ik gevonden heb en meegenomen het zijn echte nederlandse sponzen..
Leuk! kom je ze dan brengen? Krijg je ook koffie van mequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef Softfeel het volgende:
ik zal ze apart houden dadelijk zal ik er nog proberen te vinden
Nu heb ik een flash backquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in Spanje
Is goed, dan maak ik ze daarna wel weer natquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:54 schreef Softfeel het volgende:
geen probleem ik zal wel afwachten wat de bestelling word hier haha houd er wel rekening mee dat ik ze eerst moet drogen en klaar maken voor gebruik haha
mogen om deze tijd ben ik met de BB crew an het opruimen, of zijn we al saampjes lekker uit etenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef nattermann het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in Spanje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Poeketje het volgende:
Congrats Tasch en ook voor Mich!!! wat een opluchting.
Ik heb 'em net gezien, niet de beste film in z'n genre, wel erg goede cast en ongeveer wat ik ervan verwachte..quote:
quote:
Vet! Ik ga sympathiek zijn, en zet meijn wekker ook op 09:00 uur, en dan zat ik 'em weer uit en draai me nog ff om tot een uurtje of 11:30 uur..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur op. Laatste dingen inpakken, naar m'n ouders rijden, en die brengen ons naar het vliegveld.
Puik planquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Vet! Ik ga sympathiek zijn, en zet meijn wekker ook op 09:00 uur, en dan zat ik 'em weer uit en draai me nog ff om tot een uurtje of 11:30 uur..
Lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Komt helemaal in orde
http://www.aquahotel.com/en/hotel/aquamarina-santa-susanna/
Dat zal ook wel lukken. Komen rond half 4 aan in Girona, en dan nog een uurtje met de bus schat ik zo. Zeg dat we rond 6 uur in het hotel zijn, nog genoeg tijd om ergens op de boulevard aan het strand een pint te drinkenquote:
Zoek een leuke Sangria bar op, bier moet je drinken als je thuis zit!..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat zal ook wel lukken. Komen rond half 4 aan in Girona, en dan nog een uurtje met de bus schat ik zo. Zeg dat we rond 6 uur in het hotel zijn, nog genoeg tijd om ergens op de boulevard aan het strand een pint te drinken
Ook nog een optie iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Zoek een leuke Sangria bar op, bier moet je drinken als je thuis zit!..
Nee, je hebt een schande begaan...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Tism het volgende:
Ik heb zojuist een druppeltje bier verspild om een shaggie te blussen..![]()
Ben ik nu ook "brandweerman"?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |