Voordeel van vroeg beginnenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:35 schreef nattermann het volgende:
GOEDEMIDDAG DAMENS EN HEREN! Ik ben alweer klaar met de arbeid voor vandaag
Kameraad Alexxxxxquote:
nissan micraquote:
Gazelle heeft vroeger ook personenwagens en bestelbusjes gebouwd, later is die afdeling verkocht aan Apollo. De Apollo zie je zo nu en dan nog wel rijdenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gazelle heeft vroeger ook personenwagens en bestelbusjes gebouwd, later is die afdeling verkocht aan Apollo. De Apollo zie je zo nu en dan nog wel rijden![]()
De best verkochte bestelwagen in Rusland is overigens de GAZ Gazelle
In dat geval weet je ook dat het bedrijfswagenjournalist isquote:Op woensdag 8 september 2010 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfswagen journalist
Heb je ondersteunend beeldmateriaalquote:Op woensdag 8 september 2010 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gazelle heeft vroeger ook personenwagens en bestelbusjes gebouwd, later is die afdeling verkocht aan Apollo. De Apollo zie je zo nu en dan nog wel rijden![]()
De best verkochte bestelwagen in Rusland is overigens de GAZ Gazelle
lang leve redacteuren die texten corrigeren.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval weet je ook dat het bedrijfswagenjournalist is. Zonder spatie
.
[ afbeelding ]
Hehe leuke smiley. Zelf gemaakt? Zou je moeten voorstellen om in te laten voeren.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
[..]
Heb je ondersteunend beeldmateriaal?
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lLang leve eindredacteuren die texksten corrigeren.
Kunnen de stoelen plat / eruit / op andere wijze comfortverhogend verbouwd worden?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef friekin_ het volgende:
Mijn Ka is leuk. Ik heb tenminste niet zo'n leluke met zwarte bumpers. Gewoon. Een zilveren. Met verchroomde uitlaat
Een KA is NIET comfortabel. Tenzij:quote:Op woensdag 8 september 2010 15:59 schreef Softfeel het volgende:
zie je wel mooie dames rijden kleine comfortabele auto's
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kunnen de stoelen plat / eruit / op andere wijze comfortverhogend verbouwd worden?
Neuh. Seks moet een bietje pijn doen in een auto.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kunnen de stoelen plat / eruit / op andere wijze comfortverhogend verbouwd worden?
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
[..]
Heb je ondersteunend beeldmateriaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |