Moest je bijbetalen? Of kreeg je nog geld terug?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mijn baard ingeruild voor een sik
ik heb mijn baard verkocht aan een 13-jarig jochie die graag schaamhaar wildequote:Op woensdag 8 september 2010 12:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Moest je bijbetalen? Of kreeg je nog geld terug?
Haha niet altijd hoor, maar in Opel Corsatjesquote:Op woensdag 8 september 2010 12:56 schreef Softfeel het volgende:
Ik weet nu ook waar ik in vervolg op ga letten.
op die toyota aygo's daar zitten me toch verdomd mooie meiden in niet normaal meer..
wat daar in zit
die zijn schaars hier meiden in een corsaquote:Op woensdag 8 september 2010 13:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Haha niet altijd hoor, maar in Opel Corsatjes
Dat sowieso, Toyota's zijn niet te vertrouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:14 schreef Softfeel het volgende:
[..]
die zijn schaars hier meiden in een corsa
meer aygo's, weet zeker als ik in de toekomst een aygo met pech zie staan dat ik tracht te stoppen om te helpen
jonge gasten met hun golfjes (1x boos naar die auto kijken en hij valt uiteen)quote:Op woensdag 8 september 2010 13:28 schreef Ivo1986 het volgende:
En in Golfjes jongens met een petje denkend dat ze snel zijn!
hmmm toch maar eens beter opletten danquote:Op woensdag 8 september 2010 12:56 schreef Softfeel het volgende:
Ik weet nu ook waar ik in vervolg op ga letten.
op die toyota aygo's daar zitten me toch verdomd mooie meiden in niet normaal meer..
wat daar in zit
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:35 schreef nattermann het volgende:
GOEDEMIDDAG DAMENS EN HEREN! Ik ben alweer klaar met de arbeid scholing voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |