Ja maar een andere optie duurde te lang..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, je hebt een schande begaan...
Wat is Supernaturalquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
Supernatural aan het kijken....
Opeens hoor ik mn TomTom uit het niets zeggen: Bestemming bereikt!
Dat was niet leuk
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
Dat was niet leuk
Een best grappige serie over twee broers die demonen/geesten etc achterna zitten om ze op te ruimen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wat is Supernatural? Doet me aan vieze dingen denken.
Als je "Final Destination" aan het kijken was had je het waarschijnlijk niet overleeft, je mag van geluk spreken..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef Sistyria het volgende:
Dat was niet leuk
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je "Final Destination" aan het kijken was had je het waarschijnlijk niet overleeft, je mag van geluk spreken..
Trusten friekquote:
Heb ik ook wel eens gehad, niet goed uitgezet en in het tasje gestopt, net voordat de batterij opging schreeuwde ze nog ff iets en toen kon ze weer braaf aan de adapter, niks om je druk over te maken..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Wat na deel 1 trouwens niet meer leuk is![]()
Snap nog steeds niet hoe Tomtom uit zichzelf aan kan gaan maar ach...
Oh ik maak me ook niet druk, ik vraag het me alleen technisch afquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, niet goed uitgezet en in het tasje gestopt, net voordat de batterij opging schreeuwde ze nog ff iets en toen kon ze weer braaf aan de adapter, niks om je druk over te maken..
Ik heb de mijne op Sakia ingesteld, hoe heet die van jou?..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Oh ik maak me ook niet druk, ik vraag het me alleen technisch af
Mijne heet Fiat, hoe de stem heet weet ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op Sakia ingesteld, hoe heet die van jou?..
Oh die van jou is zo'n geïntegreerde, dat lukt nog niet zo bij die van mij..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijne heet Fiat, hoe de stem heet weet ik niet
Yup!..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:03 schreef nattermann het volgende:
Godverdomme, vanmorgen om half zes begonnen met werken, nu de 3e halve liter op en ik voel 'm alWat ben ik toch een mietje
..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Film was net vet
Vette actie, spanning,plottwist en wat humor
quote:
Japanse Westernquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga the good, the bad and the weird kijken
titel alleen al zegt genoeg
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Past iig mooi in de thema week op FOK!..
Fijne vakantie !quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef nattermann het volgende:
Ik ga slapen. Tot over een weekje
Ik verwacht minimaal 10 volle topics!
Als ik dr op de nederlandse vrouwenstem heb ingesteld noem ik dr Truus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op Sakia ingesteld, hoe heet die van jou?..
hier ookquote:
And michquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef Poeketje het volgende:
studying....., maar niet meer lang en dan ff chillen @kev met Tasch en mich
Goedzo,ik dacht dat ik de enige vrouw zou zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:34 schreef Poeketje het volgende:
studying....., maar niet meer lang en dan ff chillen @kev met Tasch en mich
Ik mis jullie ook. Next time Gadget, Next timequote:
DOEN WEquote:Op zondag 12 september 2010 00:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik mis jullie ook. Next time Gadget, Next timeBouw een feestje en drink er 1 op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |