Daar zul jij nooit achter komen....quote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je nu uit eigen ervaring spreekt...![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:58 schreef Broertie het volgende:
[..]
Daar zul jij nooit achter komen....
quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 9 september 2010 20:04 schreef Broertie het volgende:
True..... En ik schaam me er ook nog eens niet voor...
Dat hoop ik inderdaad. En dan te bedenken dat ik dat vieze ding meermaals in handen heb gehad.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:58 schreef Broertie het volgende:
[..]
Daar zul jij nooit achter komen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ja zat er nog op.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:24 schreef Broertie het volgende:
@Crutch: zat trouwens het schattige eendje er nog op? Het eendje dat zwarte-hand eraf gesloopt had, heb ik maar even vervangen.......
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:14 schreef -gt- het volgende:
zit er nog steeds op.
Hij is dus onderweg.....
ik ga vooralsnog met je mee, temeer omdat de foto's niet zo heel veel houvast bieden. Maar de plek voldoet wel aan alle eisen:quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef boertie het volgende:
Ook even een gokje wagen.
Heb een vermoeden dat het hier moet zijn.Helaas van mijn kant ook geen zekerheidIk word steeds zekerder van mijn point
![]()
Godver. Maps wil mij geen werkende verkorte url voor streetview meer gevenVoor streetview moet je even aan de andere kant van het water gaan staan. Mat inzoomen kan je dan het scheefstaande kombord zien.
![]()
geen probleem, daar was het voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Broertie het volgende:
Mijn eerste gok is de Zeedijk, maar ik weet het niet zeker, vandaar nog geen pinpoint, ga nog even verder zoeken...
-edit- vraag me niet waarom, weet ook niet of ik gelijk heb, maar mijn gevoel zegt me dat ik hier moet zijn....
Laat maar, ik zie dat ik verkeerd ben...
[ afbeelding ]
Verder zoeken dus......
Sorry dat ik je album geplunderd heb....![]()
ik was al 2 jaar lid maar niet heel actief toenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:32 schreef Broertie het volgende:
toen wist ik nog niet dat er zoiets als Fok! bestond.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |