omdat ik het door mijn eigen printer moet halen. maar ik ben al naar de bruna geweest. en daar hebben ze me gewoon een velletje uit hun eigen kassa geroldquote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
je kunt wel van die kassarolletjes bij de action halen (dacht ik), maar waarom wil jij A4 hebben?
niet de winkel. mijn moeder. dat ik niet meer dan 100 euro heb uitgegeven aan een broek. als ik namelijk meer heb uitgegeven krijg ik niks van haar terug. als ik binnen dat bedrag blijf vergoed ze het me. dus als ik een broek van rond de 300 koop, krijg ik dan op deze manier 100 euro terug. is toch mooi meegenomen dacht ik zoquote:Op woensdag 8 september 2010 14:25 schreef Jordy-B het volgende:
oh jee, welke winkel moet er opgelicht worden met een "geldig" garantiebewijsje?
Sorry?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dus als ik een broek van rond de 300 koop,
ik hoor dat soort broeken te dragen. ik ben er voor gemaaktquote:
ja heel trots. zij denkt slim te zijn, maar ik ben nog slimmerquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef Benelli het volgende:
Broeken van 300 euro kopenEn dan nog je moeder belazeren ook
![]()
Ben je trots op jezelf?
waarom niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef dotKoen het volgende:
En je begrijpt dat je thermisch papier niet met een inktjetprinter kunt bedrukken?
Nee, erg slim inderdaad
Ik hoop dat ie een laserprinter heeftquote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef dotKoen het volgende:
En je begrijpt dat je thermisch papier niet met een inktjetprinter kunt bedrukken?
Nee, erg slim inderdaad
Dat werkt volgens mij ook niet, maar een inktjet werkt sowieso niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een laserprinter heeft
Omdat het thermisch papier is numbnuts.quote:
Joh, maar bij laser komt er een compleet zwarte pagina uitquote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat werkt volgens mij ook niet, maar een inktjet werkt sowieso niet.
Omdat thermisch papier door middel van hitte bedrukt wordt, niet met inkt. Dat is ook de reden waarom kassabonnen vervagen als ze ouder worden of in de zon staan.quote:
Daar heb jij niks aan met een inkjet printerquote:Op woensdag 8 september 2010 13:59 schreef A-noniem het volgende:
ik heb thermisch papier (kassabon papier) nodig in a4 formaat. zodat ik in plaats van op gewoon papier dat kan gebruiken om er iets op uit te printen. ik moet namelijk mijn eigen kassabon maken.
maar is dat verkrijgbaar in de winkel, en in welke winkels?
zulke uitgaven zijn voor grote mensen, die het zelf kunnen betalen zonder bijdrage van mammiequote:Op woensdag 8 september 2010 15:21 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik hoor dat soort broeken te dragen. ik ben er voor gemaakt
ik loop rond in een vest van 200 euro, dus dan kan ik ook rondlopen in een broek van 300.
nou ik heb eens even op een kassabon gekriebeld met een inktpen en de inkt loopt niet uit. dus ik zou niet weten waarom ik dan niet gewoon printinkt op die bon zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat werkt volgens mij ook niet, maar een inktjet werkt sowieso niet.
Hmm. je kunt het proberen, volgens mij is het veel te glad en te weinig poreus om er met een inktjet op te printen. Maar het lijkt me dat het er sowieso niet uitziet als een echte kassabon.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:26 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou ik heb eens even op een kassabon gekriebeld met een inktpen en de inkt loopt niet uit. dus ik zou niet weten waarom ik dan niet gewoon printinkt op die bon zou kunnen krijgen.
het is een echte kassabon.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hmm. je kunt het proberen, volgens mij is het veel te glad en te weinig poreus om er met een inktjet op te printen. Maar het lijkt me dat het er sowieso niet uitziet als een echte kassabon.
Als dat zo belangrijk is dan zou je er voor kunnen kiezen om ervoor kiezen om ervoor te werken of te sparen, begrippen die jou wellicht vreemd zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef A-noniem het volgende:
waarom doet iedereen alsof het zo erg is dat ik mijn moeder belazer?![]()
ik kan er niks aan doen dat zij niet begrijpt waar het leven echt om draait. het is belangrijk voor me om er goed uit te zien, en in de kleren die ik nu draag voel ik me niet thuis. ik wil dingen van iceberg, frankie morello, d&g, true religion, armani, gucci, burberry, moschino...
OMG, wat een onwijze loser ben jequote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef A-noniem het volgende:
ik kan er niks aan doen dat zij niet begrijpt waar het leven echt om draait. het is belangrijk voor me om er goed uit te zien, en in de kleren die ik nu draag voel ik me niet thuis. ik wil dingen van iceberg, frankie morello, d&g, true religion, armani, gucci, burberry, moschino...
ik heb de halve zomer gewerkt. en dan heb ik het over dagen van 8 1/2 uur. dus nee, die begrippen zijn mij niet vreemdquote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef RonVibbentrop het volgende:
[..]
Als dat zo belangrijk is dan zou je er voor kunnen kiezen om ervoor kiezen om ervoor te werken of te sparen, begrippen die jou wellicht vreemd zijn.
en waar koop jij dan wijsneus, de zeeman?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:36 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
OMG, wat een onwijze loser ben je
8,5 uur ja? Dat jij nog leeftquote:Op woensdag 8 september 2010 15:38 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik heb de halve zomer gewerkt. en dan heb ik het over dagen van 8 1/2 uur. dus nee, die begrippen zijn mij niet vreemd
maar helaas buiten ze je daar gewoon uit, en kun je niet rondkomen van wat ze je daar betalen. dus ik heb gewoon een beetje support nodig.
Laat ik beginnen met zeggen dat ik MIJN EIGEN KLEREN BETAALquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef A-noniem het volgende:
[..]
en waar koop jij dan wijsneus, de zeeman?
nee mensen ik ben geen kloon, ik ben al een hele poos lid. ik weet niet wat jullie normaal vinden om uit te geven aan een broek, maar ik ken genoeg mensen die in dat soort kleren rondlopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:40 schreef IHVK het volgende:
300 euro voor een broek.![]()
Ik hoop dat je een kloon bent.
Die mensen werken daarvoor, waardoor ze het kunnen betalen. En dat kun jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nee mensen ik ben geen kloon, ik ben al een hele poos lid. ik weet niet wat jullie normaal vinden om uit te geven aan een broek, maar ik ken genoeg mensen die in dat soort kleren rondlopen.
ik meestal ook. maar ik vind dat je ouders tot je 18e best een handje mogen meehelpen. dus ik voel me zeker niet schuldigquote:Op woensdag 8 september 2010 15:43 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met zeggen dat ik MIJN EIGEN KLEREN BETAAL
Ik heb met je moeder afgesproken dat zij jou een handje helpt tot je 18e, en daarna kan jij 100 euro kostgeld betalen per maand.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik meestal ook. maar ik vind dat je ouders tot je 18e best een handje mogen meehelpen. dus ik voel me zeker niet schuldig
Je moeder oplichten om merk kleding te kunnen kopen, zodat je stoer kan doen voor je onderontwikkelde vrienden.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik meestal ook. maar ik vind dat je ouders tot je 18e best een handje mogen meehelpen. dus ik voel me zeker niet schuldig
ik heb niet eens vrienden, dus daar gaat het niet om. maar ik wil dat soort kleren omdat ik het zelf belangrijk vind er goed uit te zien. en ik heb zeker wel kennissen hier en daar, en daar zijn genoeg mensen bij die deze kleren ook dragen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
Je vrienden zijn dus raar en je wilt er graag bij horen.
Ik vrees dat dit inderdaad geen kloon is.
Maar goed, wat voegt een merk precies toe aan je leven?
heb ik al voorgesteld, maar uit principe wil ze niet mee betalen aan zo'n ''dure'' broekenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Omniej het volgende:
Gast, spreek dan gewoon met je moeder af dat zij 100 euro bijdraagt en dat jij alles boven dat bedrag zelf betaalt.
Je kunt het jezelf ook moeilijk maken...
zonder haar überhaupt gesproken te hebben, wat knap van je.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:48 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik heb met je moeder afgesproken dat zij jou een handje helpt tot je 18e, en daarna kan jij 100 euro kostgeld betalen per maand.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:50 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik heb niet eens vrienden, dus daar gaat het niet om. maar ik wil dat soort kleren omdat ik het zelf belangrijk vind er goed uit te zien. en ik heb zeker wel kennissen hier en daar, en daar zijn genoeg mensen bij die deze kleren ook dragen.
het gaat er gewoon om dat je jezelf goed voelt als je er goed uitziet. dus het voegt wel degelijk iets toe aan je leven.
precies, dus ik heb het nodigquote:Op woensdag 8 september 2010 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Het voegt niks toe aan je leven behalve als je een pauper bent die het nodig heeft om zijn leven te verrijken omdat hij geen vrienden, geen geld en geen eerlijkheid kent.
Bijna siggable.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef A-noniem het volgende:
Waar het leven echt om draait: dingen van iceberg, frankie morello, d&g, true religion, armani, gucci, burberry, moschino...
zoals ik al zei; ik snap niet wat daar nu zo erg aan is? net alsof jullie altijd even gehoorzaam zijn geweest naar jullie ouders toe. en als...quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef A-noniem het volgende:
Doe dan tenminste 1 goed ding. Zet erbij: PS, Lieve Mamma, Ik ben Homo!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef A-noniem het volgende:
[..]
zoals ik al zei; ik snap niet wat daar nu zo erg aan is? net alsof jullie altijd even gehoorzaam zijn geweest naar jullie ouders toe. en als...
waar slaat dat nu weer opquote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe dan tenminste 1 goed ding. Zet erbij: PS, Lieve Mamma, Ik ben Homo!
Oude faxen werkten soms ook met thermisch papier, op a4 formaat dus, meestal op een rolquote:Op woensdag 8 september 2010 13:59 schreef A-noniem het volgende:
ik heb thermisch papier (kassabon papier) nodig in a4 formaat. zodat ik in plaats van op gewoon papier dat kan gebruiken om er iets op uit te printen. ik moet namelijk mijn eigen kassabon maken.
maar is dat verkrijgbaar in de winkel, en in welke winkels?
nou jij bent toch homo? bonnetje is een goeie 'coming out'quote:
ja dat is nu echt wat ik zocht.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Oude faxen werkten soms ook met thermisch papier, op a4 formaat dus, meestal op een rol
Misschien kan je naar zoiets op zoek.
Hier bijvoorbeeld te koop:
http://www.gtb4u.nl/Webwi(...)Thermisch-fax-papier..html
Is de breedte van een a4tje
Moet je alleen nog zelf even een a4tje afknippen
In welke winkels te koop, dat weet ik niet.
dat is een optie. maar dan moet j wel bij een winkel zitten die je ook echt het geld teruggeven natuurlijk. niet zo'n winkel die je een tegoedbon geven.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:42 schreef Dagonet het volgende:
Tip voor volgende keer:
Koop een tweede broek binnen de limiet. Laat broek A zien met bonnetje B, krijg het geld, ga terug naar winkel met broek B en ruil hem in omdat hij toch niet lekker zit.
Koop voor dat geld een stapel condooms en naai je moeder ook letterlijk.
Je naait je moeder nu figuurlijk, kan je het net zo goed echt doen.quote:
En zoenen natuurlijk. Want als je moeder genaait wordt wil ze ook zoenen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je naait je moeder nu figuurlijk, kan je het net zo goed echt doen.
Misschien kan TS de factuur a 23,74 ook wel indienen bij z'n moeder. Beter nog: dan maakt hij een factuur van 100 Euro voor 6 rollen faxpapier, dan heeft hij 176,26 verdiend.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Oude faxen werkten soms ook met thermisch papier, op a4 formaat dus, meestal op een rol
Misschien kan je naar zoiets op zoek.
Hier bijvoorbeeld te koop:
http://www.gtb4u.nl/Webwi(...)Thermisch-fax-papier..html
Is de breedte van een a4tje
Moet je alleen nog zelf even een a4tje afknippen
In welke winkels te koop, dat weet ik niet.
quote:iceberg, frankie morello, d&g, true religion, armani, gucci, burberry, moschino...
Niks meer dan terecht.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:50 schreef A-noniem het volgende:
[..]
heb ik al voorgesteld, maar uit principe wil ze niet mee betalen aan zo'n ''dure'' broeken
dat heb ik haar al eens verteld. dat boeit haar sowieso allemaal niet. zolang ik er maar gelukkig mee ben.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou jij bent toch homo? bonnetje is een goeie 'coming out'
beter heb je 3 weken honger, teer je op kleine beetjes en heb je een mooie broekquote:Op woensdag 8 september 2010 18:10 schreef mien-moeke het volgende:
Mijn hemel... Een broek van 80-120 euro ziet er net zo uit en zit, waarschijnlijk, beter dan zo'n duur rotding van 300!
Dude, daar koop ik 3 weken boodschappen voor. Met extra's.
Merkenjunk!
Je kan de allerduurste en meest exclusieve merkkleding dragen maar je blijft een waardeloos figuur.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef A-noniem het volgende:
dat mag jij vinden. maar ik ben nu eenmaal niet zo'n persoon dat altijd bezig is met wat goed en wat slecht is. en ik hoef dat persoon ook niet te zijn. ik ben prima tevreden met mijn mentaliteit als het aankomt op dit soort dingen. ik zie het als iets positiefsquote:Op woensdag 8 september 2010 18:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je kan de allerduurste en meest exclusieve merkkleding dragen maar je blijft een waardeloos figuur.
Jij vindt het positief dat je een waardeloos figuur bent? Klaarblijkelijk ben je echt niets meer dan een lege huls met een mooie dure verpakking.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:39 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat mag jij vinden. maar ik ben nu eenmaal niet zo'n persoon dat altijd bezig is met wat goed en wat slecht is. en ik hoef dat persoon ook niet te zijn. ik ben prima tevreden met mijn mentaliteit als het aankomt op dit soort dingen. ik zie het als iets positiefs
ik buit haar niet uit. ze wilde me het geld sowieso geven. en ik hoef toch niet dezelfde principes als haar te hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:41 schreef Dagonet het volgende:
Je mentaliteit is dat je je moeder oplicht voor een schamele honderd euro omdat je een broek wil kopen voor een prijs waar je later een maand lang van kan leven als student op kamers.
Ja, heel positief.
Nee, dat wilde ze niet. Er waren voorwaardes. Niks "sowieso".quote:Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik buit haar niet uit. ze wilde me het geld sowieso geven.
Zeg je dat ook in de winkels? "Jullie vinden misschien dat ik moet betalen voor m'n spullen, maar ik heb toevallig heel andere principes!"quote:en ik hoef toch niet dezelfde principes als haar te hebben.
Obvious troll is obvious.quote:en ik kan niet nog een paar jaar in vodden rond gaan lopen. het wordt gewoon echt tijd voor verandering!
liever een lege huls met een mooie verpakking. dan een inhoudelijke huls met een lelijke verpakking. op uiterlijk worden mensen altijd beoordeeld. mensen zeggen vaak dat een mooi innerlijk belangrijker is dan een mooi uiterlijk. maar dat is gewoon bullshit. mensen zijn hypocriet. en uiteindelijk beoordeeld iedereen keihard op uiterlijk, niet op innerlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jij vindt het positief dat je een waardeloos figuur bent? Klaarblijkelijk ben je echt niets meer dan een lege huls met een mooie dure verpakking.
Gast, je bent 17. Leer eerst eens wat het leven inhoudt voordat je conclusies gaat trekken.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef A-noniem het volgende:
[..]
liever een lege huls met een mooie verpakking. dan een inhoudelijke huls met een lelijke verpakking. op uiterlijk worden mensen altijd beoordeeld. mensen zeggen vaak dat een mooi innerlijk belangrijker is dan een mooi uiterlijk. maar dat is gewoon bullshit. mensen zijn hypocriet. en uiteindelijk beoordeeld iedereen keihard op uiterlijk, niet op innerlijk.
de klokkenluider van de notre dame had ook een mooi innerlijk. maar daar stond niemand voor open vanwege zijn lelijke buitenkant. en zelfs esmeralda die dat wel zag, had uiteindelijk toch liever de mooie prins in haar bed dan kwasimodo.
het mag dan wel een verhaal zijn, maar volgens mij weerspiegeld dat de werkelijke aard van de mens. en ik doe me tenminste niet voor alsof ik beter ben dan dat terwijl ik eigenlijk net als alle anderen ben.
nee ik zeg niks, ik steek het gewoon in mijn tasquote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef Farenji het volgende:
Zeg je dat ook in de winkels? "Jullie vinden misschien dat ik moet betalen voor m'n spullen, maar ik heb toevallig heel andere principes!"
dit zijn levenslessen geen conclusies.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gast, je bent 17. Leer eerst eens wat het leven inhoudt voordat je conclusies gaat trekken.
Achja, waarschijnlijk zit je midden in de pubertijd en hou je van te dure merkkleding. Had ik ook op die leeftijd (hetzij niet zo extreem zoals je omschrijft), maar godzijdank gaat dat vanzelf over. Over twee jaar schaam je je kapot en denk je: hoe kon ik in godsnaam zo dom zijn om en broek van fucking 300 euro te kopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:02 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dit zijn levenslessen geen conclusies.
ik denk dat hier ook maar 1 mogelijke reactie op is..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
OMG wat een topic.
Ik weet niet zo goed of dit nou om te lachen of om te huilen is, zo triest
stel je niet aan schijnheil.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Dastan het volgende:
Dit praat je niet goed, TS. Zeventien jaar en dan nog je moeder haar geld stelen op deze schofterige manier, ongelooflijk.
Ik weet niet waarom dat schijnheilig zou zijn. Ik zal niet beweren dat ik nooit wat heb gejat, maar geld van je eigen moeder stelen, nee. Dat zou ik nooit doen.quote:
stelen? ik krijg het. lees eerst voordat je met termen gaat smijtenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom dat schijnheilig zou zijn. Ik zal niet beweren dat ik nooit wat heb gejat, maar geld van je eigen moeder stelen, nee. Dat zou ik nooit doen.
Je krijgt het niet. Anders zou je niet zo veel moeite doen om een bonnetje zo gluiperig na te maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef A-noniem het volgende:
[..]
stelen? ik krijg het. lees eerst voordat je met termen gaat smijten
ik heb dit topic aangemaakt voor advies over thermisch papier, niet voor een waardeoordeel. dus het interesseert me ook gewoon geen reet wat jullie van mijn karakter vinden. mensen die vinden dat dit slecht van me is vind ik aanstellers. ik vind mijn principes belangrijker dan de principes van mijn moeder, en ik vind dat ze zich niet zo moet aanstellen. en als ik een manier vind om mijn zin te krijgen pak ik die manier ook met beide handen aanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je krijgt het niet. Anders zou je niet zo veel moeite doen om een bonnetje zo gluiperig na te maken.
onder op de bank, zonder laptop. wat knap alweer.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Snaavel het volgende:
Ik moet van je moeder zeggen dat ze zojuist dit topic heeft gelezen..
Jij weet niet wie er nu bij je moeder is..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef A-noniem het volgende:
[..]
onder op de bank, zonder laptop. wat knap alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |