omdat ik het door mijn eigen printer moet halen. maar ik ben al naar de bruna geweest. en daar hebben ze me gewoon een velletje uit hun eigen kassa geroldquote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
je kunt wel van die kassarolletjes bij de action halen (dacht ik), maar waarom wil jij A4 hebben?
niet de winkel. mijn moeder. dat ik niet meer dan 100 euro heb uitgegeven aan een broek. als ik namelijk meer heb uitgegeven krijg ik niks van haar terug. als ik binnen dat bedrag blijf vergoed ze het me. dus als ik een broek van rond de 300 koop, krijg ik dan op deze manier 100 euro terug. is toch mooi meegenomen dacht ik zoquote:Op woensdag 8 september 2010 14:25 schreef Jordy-B het volgende:
oh jee, welke winkel moet er opgelicht worden met een "geldig" garantiebewijsje?
Sorry?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:17 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dus als ik een broek van rond de 300 koop,
ik hoor dat soort broeken te dragen. ik ben er voor gemaaktquote:
ja heel trots. zij denkt slim te zijn, maar ik ben nog slimmerquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef Benelli het volgende:
Broeken van 300 euro kopenEn dan nog je moeder belazeren ook
![]()
Ben je trots op jezelf?
waarom niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef dotKoen het volgende:
En je begrijpt dat je thermisch papier niet met een inktjetprinter kunt bedrukken?
Nee, erg slim inderdaad
Ik hoop dat ie een laserprinter heeftquote:Op woensdag 8 september 2010 15:22 schreef dotKoen het volgende:
En je begrijpt dat je thermisch papier niet met een inktjetprinter kunt bedrukken?
Nee, erg slim inderdaad
Dat werkt volgens mij ook niet, maar een inktjet werkt sowieso niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een laserprinter heeft
Omdat het thermisch papier is numbnuts.quote:
Joh, maar bij laser komt er een compleet zwarte pagina uitquote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat werkt volgens mij ook niet, maar een inktjet werkt sowieso niet.
Omdat thermisch papier door middel van hitte bedrukt wordt, niet met inkt. Dat is ook de reden waarom kassabonnen vervagen als ze ouder worden of in de zon staan.quote:
Daar heb jij niks aan met een inkjet printerquote:Op woensdag 8 september 2010 13:59 schreef A-noniem het volgende:
ik heb thermisch papier (kassabon papier) nodig in a4 formaat. zodat ik in plaats van op gewoon papier dat kan gebruiken om er iets op uit te printen. ik moet namelijk mijn eigen kassabon maken.
maar is dat verkrijgbaar in de winkel, en in welke winkels?
zulke uitgaven zijn voor grote mensen, die het zelf kunnen betalen zonder bijdrage van mammiequote:Op woensdag 8 september 2010 15:21 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik hoor dat soort broeken te dragen. ik ben er voor gemaakt
ik loop rond in een vest van 200 euro, dus dan kan ik ook rondlopen in een broek van 300.
nou ik heb eens even op een kassabon gekriebeld met een inktpen en de inkt loopt niet uit. dus ik zou niet weten waarom ik dan niet gewoon printinkt op die bon zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat werkt volgens mij ook niet, maar een inktjet werkt sowieso niet.
Hmm. je kunt het proberen, volgens mij is het veel te glad en te weinig poreus om er met een inktjet op te printen. Maar het lijkt me dat het er sowieso niet uitziet als een echte kassabon.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:26 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou ik heb eens even op een kassabon gekriebeld met een inktpen en de inkt loopt niet uit. dus ik zou niet weten waarom ik dan niet gewoon printinkt op die bon zou kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |