abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86238453
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

mja hij heeft natuurlijk nog geen helpdesk ervaring.. en om dan al als senior aan de slag te kunnen.. ach.. hopelijk kan ie met z'n overige ervaring wel SNEL omhoog komen..
en 1400 netto zou mooi zijn :Y
Ik ga eens kijken hoe de salarissen bij onze Servicedesk zijn...
Ik ben van pindavlees
pi_86238491
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken hoe de salarissen bij onze Servicedesk zijn...
tnx.. dan weet ie waar ie rekening mee kan houden..
aan mijn salaris is het niet te spiegelen.. en "dat helpdesk wereldje" is ook nieuw voor hem..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 9 september 2010 @ 13:02:00 #123
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86238525
ik denk dat hij wel wat meer als duizend zal verdienen . Ik schat tussen de 1500 en 1800 euro , dat baseer ik op mijn eigen werkverleden als tja hoe noemde je die functies R_B ? Ik deed mijn werk telefonisch maar het was meer informeren en informatie vergaren dan echt oplossingen bieden.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86238528
* Barretje80 gaat overigens nog wel door het stof voor LC.. :@

ik ben zooo slecht in het op tijd betalen!!

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86238542
Ok...de laagste functie binnen onze servicedesk verdient, afhankelijk van de periodiek binnen de salarisschaal, tussen de 1607 en 2354 bruto.

Een senior verdient tussen de 2240 en 3008 bruto
Ik ben van pindavlees
pi_86238546
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef tuintegel het volgende:
ik denk dat hij wel wat meer als duizend zal verdienen . Ik schat tussen de 1500 en 1800 euro , dat baseer ik op mijn eigen werkverleden als tja hoe noemde je die functies R_B ? Ik deed mijn werk telefonisch maar het was meer informeren en informatie vergaren dan echt oplossingen bieden.
bruto of netto??

pi_86238564
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Barretje80 het volgende:

* Flappekz too :@

Mag het cash?
Ik ben van pindavlees
pi_86238583
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
uit het "profiel":

Je handelt tijdig, adequaat en klantgericht de door opdrachtgevers aangemelde ICT problemen en vraagstukken af (eerste lijn support en trouble-shooting op het gebied van technische en hardwarematige storingen).

maar je kan een 33 jarige vent toch niet 1000 Eur netto per maand laten verdienen?? ( of zit k nou een beetje in een andere wereld met mijn salaris?? )
Tja,.... dat lijkt me een beetje een kutsalaris ... om het maar grof te zeggen (wel duidelijk). Maar hou je vast..... .echt heel onwaarschijnlijk is het niet. Eerste lijns helpdeskmedewerkers verdienen echt niet goed.

Persoonlijk zou ik het niet echt prettig vinden als mijn vriendin drie keer zoveel verdient (ok, heel ander werk en veel offshore) als mij......

quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef tuintegel het volgende:
Ja maar dat was geen helpdeskfunctie he ;)
pi_86238597
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Flappekz het volgende:
Ok...de laagste functie binnen onze servicedesk verdient, afhankelijk van de periodiek binnen de salarisschaal, tussen de 1607 en 2354 bruto.

Een senior verdient tussen de 2240 en 3008 bruto
en daar zit ook nog een functie groep tussen??

ik geloof dat "we" berekend hadden dat 2200 toch wel het minimum (bruto) zou moeten zijn O-)

donderdag 9 september 2010 @ 13:04:04 #130
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86238602
netto , maar maar het is echt alweer lang geleden .. ik zit nu alweer een aantal jaartjes financiele administratie te doen ;) .
pi_86238634
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Persoonlijk zou ik het niet echt prettig vinden als mijn vriendin drie keer zoveel verdient (ok, heel ander werk en veel offshore) als mij......

Zou je het daar echt op af laten ketsen?
Ik kan me daar zo ontzettend over verbazen, ik heb een ex die dat dus ook vindt en die het heel slecht trok dat ik meer verdiende.. Het is maar geld?!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_86238636
http://www.computable.nl/(...)dt-onderbetaald.html

"wij willen 2000 bruto".... Dan zit je nog op een 1400 euro netto oid.
pi_86238650
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

en daar zit ook nog een functie groep tussen??

ik geloof dat "we" berekend hadden dat 2200 toch wel het minimum (bruto) zou moeten zijn O-)
Zijn volgens mij 4 functiegroepen:

Junior Eerstelijns incidentafhandelaar: Schaal 5
Eerstelijns incidentafhandelaar: Schaal 6
Eerste eerstelijns incidentafhandelaar: Schaal 7
Senior eerstelijns incidentafhandelaar: Schaal 8.

Nu zijn er volgens mij vrij weinig juniors...
Ik ben van pindavlees
pi_86238667
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:05 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Zou je het daar echt op af laten ketsen?
Ik kan me daar zo ontzettend over verbazen, ik heb een ex die dat dus ook vindt en die het heel slecht trok dat ik meer verdiende.. Het is maar geld?!
Nou laten afketsen niet, zeker niet als het gewoon een leuk vrouwtje is hoor ;).
Maar ik zou er wel wat moeite mee hebben, al zou ik dat natuurlijk nooit hardop zeggen.
Hoewel ik nu best een vriendin zou willen die 3x zoveel verdient als mij _O- gaan we direct verhuizen!
pi_86238703
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou laten afketsen niet, zeker niet als het gewoon een leuk vrouwtje is hoor ;).
Maar ik zou er wel wat moeite mee hebben, al zou ik dat natuurlijk nooit hardop zeggen.
Hoewel ik nu best een vriendin zou willen die 3x zoveel verdient als mij _O- gaan we direct verhuizen!
Waarom zou je er moeite mee hebben? Je hebt er vast ook geen moeite mee dat ze grotere borsten heeft dan jij.. waarom dan wel salaris?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_86238748
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Waarom zou je er moeite mee hebben? Je hebt er vast ook geen moeite mee dat ze grotere borsten heeft dan jij.. waarom dan wel salaris?
Omdat ik niet naar de bakker kan en zeg: "geef mij eens drie brood, hier heb je twee borsten!" ;)

Nou ik ben wat dat betreft wellicht wat ouderwets... maar nogmaals, als het een leuk vrouwtje is zou ik er niet zo'n heel probleem mee hebben hoor. Maar ik kan me dus wel goed voorstellen dat er mannen zijn die daar echt niet tegen kunnen.
pi_86238799
interresante discussie..
ik heb ook ooit een vriendje gehad die het al niet kon hebben dat ik universiteit deed en dat hij "maar" ( in zijn ogen) HBO gedaan had ..

ik denk dat als je er niet denigrerend over doet dat het dan best kan..
overigens is het dan wel " ok" dat een man 3 keer zoveel verdient als een vrouw?? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Barretje80 op 09-09-2010 13:12:01 (wel de taalfouten er uit halen ;)) ]

pi_86238822
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
interresante discussie..
ik heb ook ooit een vriendje gehad die het al niet kon hebben dat ik universieit deed en dat hij "maar" ( in zijn ogen) HBO gedaan had ..

overigens is het dan wel " ok" dat een man 3 keer zoveel verdient als een vrouw?? :o
Tuurlijk! ;)
pi_86238853
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tuurlijk! ;)
waarom??

toen ik Sonny leerde kennen heb ik duidelijk tegen hem gezegd: ik vind mijn carriere belangrijk.. als je dat niet trekt kan je NU nog weg..

en hij is gebleven! ;)

pi_86238920
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
interresante discussie..
ik heb ook ooit een vriendje gehad die het al niet kon hebben dat ik universiteit deed en dat hij "maar" ( in zijn ogen) HBO gedaan had ..

Ik vind het ook een interessante discussie.. Het boeit mij echt niet hoeveel iemand verdient zolang het maar legaal is ;) Echt, of dat nou 2x zoveel of 2x zo weinig is. Als ik van die persoon hou, zal het me een rotzorg zijn. Maar ik ken eigenlijk ook alleen maar mannen die problemen hebben met hoogopgeleide/meer verdienende partners.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_86238997
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:15 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik vind het ook een interessante discussie.. Het boeit mij echt niet hoeveel iemand verdient zolang het maar legaal is ;) Echt, of dat nou 2x zoveel of 2x zo weinig is. Als ik van die persoon hou, zal het me een rotzorg zijn. Maar ik ken eigenlijk ook alleen maar mannen die problemen hebben met hoogopgeleide/meer verdienende partners.
ik heb problemen met een relatie met een hoogopgeleide man..
want die vind (over het algemeen) zijn eigen carriere belangrijker dan die van zijn partner...

JA HALLO!!
ik heb net zo hard gestudeerd.. waarom heb JIJ meer recht op een carriere?? :o

pi_86239009
Hey hallo, even 1 ding direct duidelijk; ik heb er geen probleem mee maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er wél een probleem mee hebben ;)

Het enige wat ik ECHT heel belangrijk vind is dát ze een baan heeft en dat ze er plezier in heeft. Want aan 'paupers' daten doe ik niet! ;)
pi_86239023
Toen ik begon had ik op de Servicedesk (toen gewoon helpdesk) 1400 schoon ongeveer (10 jaar terug).. 1000 netto is echt veeeels te laag, al kan ik me voorstellen dat als je een leertraject in gaat er andere regels gelden.

Ik heb trouwens ook liever een vrouw met een eigen carriere, aangezien ik er geen heb :')
Where facts are few, experts are many.
pi_86239082
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Toen ik begon had ik op de Servicedesk (toen gewoon helpdesk) 1400 schoon ongeveer (10 jaar terug).. 1000 netto is echt veeeels te laag, al kan ik me voorstellen dat als je een leertraject in gaat er andere regels gelden.

Ik heb trouwens ook liever een vrouw met een eigen carriere, aangezien ik er geen heb :')
10 jaar terug hadden we nog guldens toch?
Ik ben van pindavlees
  donderdag 9 september 2010 @ 13:21:48 #145
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86239131
Inderdaad wat Barretje zegt , zolang je er niet denigrerend over doet is het ok .

Ik ben zelf geen carriere type, als ik dat had gewild had ik dat wat eerder mogen bedenken . Ik werk echter wel naar mijn zin in een leuk bedrijf en verdien een leuk salaris , kortom tevreden . Ik ben wel allergisch voor fouten , dan raak ik gefrustreerd.. ondanks dat ik ze heus maak :)

Vind het wel leuk om te lezen dat bij jullie thuis jij de carriere maakster bent Bar.
pi_86239134
Ik heb geen problemen met een hoogopgeleide man maar goed, ik vind mijn carrière ook totaal niet belangrijk. Ik hou wel van mannen met hersens waar ik mee kan sparren. Zou iemand zonder hersens totaal niet trekken.. :N
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_86239137
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het niet echt prettig vinden als mijn vriendin drie keer zoveel verdient (ok, heel ander werk en veel offshore) DAN IK ;)....

quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hey hallo, even 1 ding direct duidelijk; ik heb er geen probleem mee maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er wél een probleem mee hebben ;)
:Y

pi_86239169
Mijn eerste salaris was 2000 gulden netto :) Was in 98??

quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

[..]

:Y
ja moeite... maar ik zou het wel kunnen handelen hoor :)

quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geen problemen met een hoogopgeleide man maar goed, ik vind mijn carrière ook totaal niet belangrijk. Ik hou wel van mannen met hersens waar ik mee kan sparren. Zou iemand zonder hersens totaal niet trekken.. :N
Hier nog een ^O^ niveau'tje Oh Oh zou ik niet trekken zeg maar :P
pi_86239216
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef nectarientje het volgende:
DAT idd!
gelukkig zijn we wat dat betreft wel redelijk gelijkwaardig, en snap ik geen hol van computers, dus er is nog altijd genoeg uit te leggen ;)

een ander vriendje kon het alleen maar hebben over de grappen die hij met z'n vrienden uit haalde.. -O- jeee.. je bent 26 hoor.. je mag wel een beetje volwassener zijn! :o

pi_86239226
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn eerste salaris was 2000 gulden netto :) Was in 98??
[..]

ja moeite... maar ik zou het wel kunnen handelen hoor :)
als d'r tieten maar groot genoeg zijn... ;)

pi_86239298
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef tuintegel het volgende:
Inderdaad wat Barretje zegt , zolang je er niet denigrerend over doet is het ok .

Vind het wel leuk om te lezen dat bij jullie thuis jij de carriere maakster bent Bar.
tsja.. wij doen het lekker " andersom"
als er (ooit ) een baby komt , dan blijf ik 5 dagen werken.. O+ gaat 3 dagen werken..
Ik weet wat ik wil en " in onze business" ( :r ) kom je daar vrijwel alleen maar door 5 dagen per week (minstens) te werken..

pi_86239389
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

als d'r tieten maar groot genoeg zijn... ;)
Ik val niet op tieten!!!!
pi_86239427
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik val niet op tieten!!!!
sorry.. dat was 20 topics geleden.. vergeten!! :@

overigens vallen grote tieten wel lekker zacht :Y

pi_86239438
Ff een vraagje: Als ik een tv koop op afbetaling kies ik bijvoorbeeld 100 euro afbetaling in 12 maanden tijd. Dan heb ik een rente van zeg maar 200 euro. Ik mag in tussentijd meer terugbetalen wat ik kan missen en dat zou 250 euro kunnen zijn, dat is dan 150 hoger dan de aangegaande betaalbedrag. Gaat de rente dan van 200 naar lager omdat ik sneller afbetaal dan afgesproken?
pi_86239482
Het komt hier altijd weer terug op tieten O+
Ik ben van pindavlees
pi_86239625
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
10 jaar terug hadden we nog guldens toch?
Yep, daarom zei ik ook ongeveer :P

En SaR, niet doen op afbetaling joh.. Maar in de regel is de rente per maand, en zou het totaal rentebedrag minder worden als je sneller aflost, maja, voorwaarden kunnen overal weer verschillen.
Where facts are few, experts are many.
pi_86239713
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Flappekz het volgende:
Het komt hier altijd weer terug op tieten O+
Tieten O+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_86239861
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Barretje80 het volgende:

Troost je, je bent de enige niet ;(
Don't you love her madly?
pi_86239862
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Yep, daarom zei ik ook ongeveer :P

En SaR, niet doen op afbetaling joh.. Maar in de regel is de rente per maand, en zou het totaal rentebedrag minder worden als je sneller aflost, maja, voorwaarden kunnen overal weer verschillen.
Ik kies dan ook voor forse afbetaalbedragen, dan ben ik er snel vanaf. Anders gaat het totaalplaatje niet lukken, moet nog eethoek en ander meubilair aanschaffen. Zoals ik al zei is veel van mijn spaargeld opgegaan aan de muren, plafonden, deuren en vloeren en dubbele huurlasten. Als ik het doe heb ik er lang en goed over nagedacht en goed uitgerekend. Ik heb overigens nog spaargeld als buffer als ik dit zo ga doen.
pi_86239945
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Troost je, je bent de enige niet ;(
LC, is cash een probleem?
Ik ben van pindavlees
pi_86239970
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

* Flappekz too :@

Mag het cash?
Kijk, dat bedoel ik :P

Ik wil het morgenmiddag heel erg graag hebben, want dan kan ik mijn liefste opdracht geven vroeg naar huis te komen zodat we boodschappen kunnen doen ;)
Dus als je het nu overmaakt heb ik het morgen wel. Cash mag ook, moet je het alleen komen afgeven omdat ik had gezegd dat ik het niet wilde voorschieten ~O>
pi_86239991
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik wil niet voor jou werken! :o
ech wel :Y O-)
pi_86239997
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik kies dan ook voor forse afbetaalbedragen, dan ben ik er snel vanaf. Anders gaat het totaalplaatje niet lukken, moet nog eethoek en ander meubilair aanschaffen. Zoals ik al zei is veel van mijn spaargeld opgegaan aan de muren, plafonden, deuren en vloeren en dubbele huurlasten. Als ik het doe heb ik er lang en goed over nagedacht en goed uitgerekend. Ik heb overigens nog spaargeld als buffer als ik dit zo ga doen.
ik zou het ook niet doen..
die "rampen programma's" gaan altijd over mensen die op afbetaling ineens een flinke schuld oplopen..
zolang jij niet zeker bent van een vast inkomen zou ik het zeker niet doen!

maar.. je ben oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen!

pi_86240021
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Het enige wat ik ECHT heel belangrijk vind is dát ze een baan heeft en dat ze er plezier in heeft. Want aan 'paupers' daten doe ik niet! ;)
Zo dan.
Ik heb geen baan, dús ik ben een pauper?!
pi_86240034
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ech wel :Y O-)
het bedrijf misschien.. maar voor jou??? :o

pi_86240161
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Kijk, dat bedoel ik :P

Ik wil het morgenmiddag heel erg graag hebben, want dan kan ik mijn liefste opdracht geven vroeg naar huis te komen zodat we boodschappen kunnen doen ;)
Dus als je het nu overmaakt heb ik het morgen wel. Cash mag ook, moet je het alleen komen afgeven omdat ik had gezegd dat ik het niet wilde voorschieten ~O>
Overgemaakt!
Ik ben van pindavlees
pi_86240269
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik zou het ook niet doen..
die "rampen programma's" gaan altijd over mensen die op afbetaling ineens een flinke schuld oplopen..
zolang jij niet zeker bent van een vast inkomen zou ik het zeker niet doen!

maar.. je ben oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen!
Die mensen hebben dan ook geen tv gekocht maar heel veel meer en bijv ook nog koophuis en auto.
pi_86240329
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Zo dan.
Is moeder zijn van 4 kids geen baan?
  donderdag 9 september 2010 @ 13:55:51 #169
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86240404
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:

Daar gaat mijn droom op in rook -O-
pi_86240427
Ik heb liever gewoon een vrouw die gelukkig is O+
Ik ben van pindavlees
pi_86240478
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Zo dan.
Nee maar jij hebt al een vent die werkt :) jij moet op de kindjes passen.

Ik zou never nooit een vrouwtje kunnen hebben van 'pak em beet tussen de 25 en 35' die lekker de hele dag thuis zit omdat ze 'niet kan werken' oid.

Overigens kwam zusje lief net ff langs.... gezellig maar mijn oren trillen nu al weer als een bezetene!
pi_86240559
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou never nooit een vrouwtje kunnen hebben van 'pak em beet tussen de 25 en 35' die lekker de hele dag thuis zit omdat ze 'niet kan werken' oid.
Daar gaat mijn droom ;) Tijdelijk dan ;)

Maar er moet wel iets van actie inzitten inderdaad. Als je geen kinderen hebt en niet een of andere fancy aandoening, moet jij gewoon je ding kunnen doen. Je zal toch ergens je rekeningen van moeten betalen denk ik dan?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  donderdag 9 september 2010 @ 14:00:13 #173
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86240578
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

tsja.. wij doen het lekker " andersom"
als er (ooit ) een baby komt , dan blijf ik 5 dagen werken.. O+ gaat 3 dagen werken..
Ik weet wat ik wil en " in onze business" ( :r ) kom je daar vrijwel alleen maar door 5 dagen per week (minstens) te werken..
Daar is niks mis mee vind ik ;)
pi_86240609
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is moeder zijn van 4 kids geen baan?
Euh...qua financiën is het gewoon vrijwilligerswerk :P
pi_86240648
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee maar jij hebt al een vent die werkt :) jij moet op de kindjes passen.

Overigens kwam zusje lief net ff langs.... gezellig maar mijn oren trillen nu al weer als een bezetene!
Hm oké, vooruit dan maar.

Zie je punt hoor, wilde gewoon ff schoppen :P
pi_86240774
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Hm oké, vooruit dan maar.

Zie je punt hoor, wilde gewoon ff schoppen :P
* doet knoop dicht,...... er wordt niet tegen mijn punt geschopt!

quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:59 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Daar gaat mijn droom ;) Tijdelijk dan ;)

Maar er moet wel iets van actie inzitten inderdaad. Als je geen kinderen hebt en niet een of andere fancy aandoening, moet jij gewoon je ding kunnen doen. Je zal toch ergens je rekeningen van moeten betalen denk ik dan?
tijdelijke uitgeschakelde mensen tellen niet mee ;) (in dat kader dan ;) )
pi_86240883
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Euh...ieuw :{w
pi_86240960
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

tijdelijke uitgeschakelde mensen tellen niet mee ;) (in dat kader dan ;) )
En wajongers? Ziektewet trekkers?
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Euh...qua financiën is het gewoon vrijwilligerswerk :P
Vrijwillig? VRIJWILLIG? Verzorg jij je 4 kids VRIJWILLIG? :{ :{ :{ :N -O-

:s)
pi_86240997
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef Lovechild het volgende:

Euh...ieuw :{w
ieuw? Ik word er juist nieuwsgierig van! Welke man noemt het nou 'punt'!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_86241000
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En wajongers? Ziektewet trekkers?
[..]

Hmmm gevoelige discussie denk ik. Maar dat verschilt dus duidelijk per persoon.

quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ieuw? Ik word er juist nieuwsgierig van! Welke man noemt het nou 'punt'!
In dit kader vond ik het wel passen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')