ik wil niet voor jou werken!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag Barretje gaat zoeken op monsterboard
Salariseisen horen hoog te zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor..
1 dat ze wsl een baan voor em hadden, en 1 dat ie op gesprek moest komen..
ze vinden alleen z'n salaris eisen een beetje hoog
maar ik vind het nogal weird, want in het profiel staat als vereiste MCSA en dat heeft ie niet.. en het is via een detacheringsburo.. met een "detacontract" optie ( dat het na 6 maanden een vast contract wordt oid..
ik hoop dat het gaat lukken, ben benieuwd!
geen idee.. wat zijn een beetje "normale" salaris eisen voor een helpdesk medewerker???quote:Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Salariseisen horen hoog te zijn
Wel spannend voor m
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te vertellen....ligt ook aan het soort helpdesk enzo...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee.. wat zijn een beetje "normale" salaris eisen voor een helpdesk medewerker???
mweh 1000-1500, 1500-2000, 2000-2500, 2500-3000?? (Netto, ik ben zoo slecht in bruto --> netto..)quote:Op donderdag 9 september 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te vertellen....ligt ook aan het soort helpdesk enzo...
Dat niet alleen. Er bestaat ook nog het verschil tussen een "skilled" helpdesk en een "unskilled" helpdesk. Al zijn de meeste helpdesks die pretenderen "skilled" te zijn, behoorlijk "unskilled".quote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt de eerste lijns...dat zijn meestal broekkies en verdienen niet zo veel. Zit je ergens achterin de lus... .dan verdien je weer meer natuurlijk
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "quote:Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Er bestaat ook nog het verschil tussen een "skilled" helpdesk en een "unskilled" helpdesk. Al zijn de meeste helpdesks die pretenderen "skilled" te zijn, behoorlijk "unskilled".
Dat is IJ taalquote:Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef tuintegel het volgende:
Heet dat niet frontoffice en backoffice , of denk ik dan teveel in de Intrum Justitia termen ...
Ik ken ze!!! Mijn moeder had mij een keer gebeld (paar jaar terug) dat de computer het niet deed... dus ik zeg voor de gein; ' heb je hem wel aangedaan'. Ja hoor!!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "
wat is DAT nou weer voor oplossing!!
En het moet andersom. Eerst uit, dan weer aanquote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "
wat is DAT nou weer voor oplossing!!
quote:
Ook mooi:quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is IJ taal
my god nee wat zie ik.....heb je een nieuw hyves vriendje ?
[..]
Ik ken ze!!! Mijn moeder had mij een keer gebeld (paar jaar terug) dat de computer het niet deed... dus ik zeg voor de gein; ' heb je hem wel aangedaan'. Ja hoor!!
Kom ik thuis...vraag ik: 'doe het nou nog eens' ... afijn,... ze loopt naar de pc... doet de monitor aan,.... en blijft wachten. "zie je...kapot!".
Toen kon je me echt opvegen!!
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
ik kon alleen de exacte tekst niet vinden...
Dat zijn meestal beginnersfuncties, zeg maar... Al is 1000 netto wel erg weinig jah...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
uit het "profiel":
Je handelt tijdig, adequaat en klantgericht de door opdrachtgevers aangemelde ICT problemen en vraagstukken af (eerste lijn support en trouble-shooting op het gebied van technische en hardwarematige storingen).
maar je kan een 33 jarige vent toch niet 1000 Eur netto per maand laten verdienen?? ( of zit k nou een beetje in een andere wereld met mijn salaris?? )
mja hij heeft natuurlijk nog geen helpdesk ervaring.. en om dan al als senior aan de slag te kunnen.. ach.. hopelijk kan ie met z'n overige ervaring wel SNEL omhoog komen..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn meestal beginnersfuncties, zeg maar... Al is 1000 netto wel erg weinig jah...
Ik ga eens kijken hoe de salarissen bij onze Servicedesk zijn...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja hij heeft natuurlijk nog geen helpdesk ervaring.. en om dan al als senior aan de slag te kunnen.. ach.. hopelijk kan ie met z'n overige ervaring wel SNEL omhoog komen..
en 1400 netto zou mooi zijn
tnx.. dan weet ie waar ie rekening mee kan houden..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken hoe de salarissen bij onze Servicedesk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |