abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86236533
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

* Den_Haag Barretje gaat zoeken op monsterboard :D
ik wil niet voor jou werken! :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86237086
Moggguh Middag!
pi_86237782
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ja hoor..
1 dat ze wsl een baan voor em hadden, en 1 dat ie op gesprek moest komen..
ze vinden alleen z'n salaris eisen een beetje hoog :@

maar ik vind het nogal weird, want in het profiel staat als vereiste MCSA en dat heeft ie niet.. en het is via een detacheringsburo.. met een "detacontract" optie ( dat het na 6 maanden een vast contract wordt oid..
ik hoop dat het gaat lukken, ben benieuwd!
Salariseisen horen hoog te zijn :Y
Wel spannend voor m ^O^
Ik ben van pindavlees
pi_86238027
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Salariseisen horen hoog te zijn :Y
Wel spannend voor m ^O^
geen idee.. wat zijn een beetje "normale" salaris eisen voor een helpdesk medewerker???

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86238041
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:44 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

geen idee.. wat zijn een beetje "normale" salaris eisen voor een helpdesk medewerker???
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te vertellen....ligt ook aan het soort helpdesk enzo...
Ik ben van pindavlees
pi_86238151
Je hebt de eerste lijns...dat zijn meestal broekkies en verdienen niet zo veel. Zit je ergens achterin de lus... .dan verdien je weer meer natuurlijk ;)
pi_86238166
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te vertellen....ligt ook aan het soort helpdesk enzo...
mweh 1000-1500, 1500-2000, 2000-2500, 2500-3000?? (Netto, ik ben zoo slecht in bruto --> netto..)

en waar aan ligt dat dan per helpdesk??

donderdag 9 september 2010 @ 12:50:16 #108
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86238179
Heet dat niet frontoffice en backoffice , of denk ik dan teveel in de Intrum Justitia termen ...
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86238187
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt de eerste lijns...dat zijn meestal broekkies en verdienen niet zo veel. Zit je ergens achterin de lus... .dan verdien je weer meer natuurlijk ;)
Dat niet alleen. Er bestaat ook nog het verschil tussen een "skilled" helpdesk en een "unskilled" helpdesk. Al zijn de meeste helpdesks die pretenderen "skilled" te zijn, behoorlijk "unskilled".
Ik ben van pindavlees
pi_86238214
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat niet alleen. Er bestaat ook nog het verschil tussen een "skilled" helpdesk en een "unskilled" helpdesk. Al zijn de meeste helpdesks die pretenderen "skilled" te zijn, behoorlijk "unskilled".
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "

wat is DAT nou weer voor oplossing!!

pi_86238215
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef tuintegel het volgende:
Heet dat niet frontoffice en backoffice , of denk ik dan teveel in de Intrum Justitia termen ...
Dat is IJ taal :)

my god nee wat zie ik.....heb je een nieuw hyves vriendje ? :)

quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ik ken ze!!! Mijn moeder had mij een keer gebeld (paar jaar terug) dat de computer het niet deed... dus ik zeg voor de gein; ' heb je hem wel aangedaan'. Ja hoor!!
Kom ik thuis...vraag ik: 'doe het nou nog eens' ... afijn,... ze loopt naar de pc... doet de monitor aan,.... en blijft wachten. "zie je...kapot!".
Toen kon je me echt opvegen!!
pi_86238221
En binnen een helpdesk bestaan inderdaad nog verschillende functies... junior/medior/senior (meestal)
Ik ben van pindavlees
pi_86238239
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

En het moet andersom. Eerst uit, dan weer aan :P
Ik ben van pindavlees
pi_86238298
uit het "profiel":

Je handelt tijdig, adequaat en klantgericht de door opdrachtgevers aangemelde ICT problemen en vraagstukken af (eerste lijn support en trouble-shooting op het gebied van technische en hardwarematige storingen).

maar je kan een 33 jarige vent toch niet 1000 Eur netto per maand laten verdienen?? ( of zit k nou een beetje in een andere wereld met mijn salaris?? )

pi_86238313
IT Crowd *O* O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_86238326
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef nectarientje het volgende:
IT Crowd *O* O+
:Y

ik kon alleen de exacte tekst niet vinden... -O-

pi_86238343
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat is IJ taal :)

my god nee wat zie ik.....heb je een nieuw hyves vriendje ? :)
[..]

Ik ken ze!!! Mijn moeder had mij een keer gebeld (paar jaar terug) dat de computer het niet deed... dus ik zeg voor de gein; ' heb je hem wel aangedaan'. Ja hoor!!
Kom ik thuis...vraag ik: 'doe het nou nog eens' ... afijn,... ze loopt naar de pc... doet de monitor aan,.... en blijft wachten. "zie je...kapot!".
Toen kon je me echt opvegen!!
Ook mooi:

"Zet ik m'n computer aan, is m'n beeldscherm gekanteld"

Na 20 minuten bleek zijn startbalk versleept te zijn naar de zijkant....maar probeer daar maar een telefonisch achter te komen bij iemand van het formaat "muis naar linker bovenhoek".
Ik ben van pindavlees
pi_86238371
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Barretje80 het volgende:

:Y

ik kon alleen de exacte tekst niet vinden... -O-
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_86238383
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
uit het "profiel":

Je handelt tijdig, adequaat en klantgericht de door opdrachtgevers aangemelde ICT problemen en vraagstukken af (eerste lijn support en trouble-shooting op het gebied van technische en hardwarematige storingen).

maar je kan een 33 jarige vent toch niet 1000 Eur netto per maand laten verdienen?? ( of zit k nou een beetje in een andere wereld met mijn salaris?? )
Dat zijn meestal beginnersfuncties, zeg maar... Al is 1000 netto wel erg weinig jah...
Ik ben van pindavlees
pi_86238432
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat zijn meestal beginnersfuncties, zeg maar... Al is 1000 netto wel erg weinig jah...
mja hij heeft natuurlijk nog geen helpdesk ervaring.. en om dan al als senior aan de slag te kunnen.. ach.. hopelijk kan ie met z'n overige ervaring wel SNEL omhoog komen..
en 1400 netto zou mooi zijn :Y

pi_86238453
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

mja hij heeft natuurlijk nog geen helpdesk ervaring.. en om dan al als senior aan de slag te kunnen.. ach.. hopelijk kan ie met z'n overige ervaring wel SNEL omhoog komen..
en 1400 netto zou mooi zijn :Y
Ik ga eens kijken hoe de salarissen bij onze Servicedesk zijn...
Ik ben van pindavlees
pi_86238491
quote:
Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken hoe de salarissen bij onze Servicedesk zijn...
tnx.. dan weet ie waar ie rekening mee kan houden..
aan mijn salaris is het niet te spiegelen.. en "dat helpdesk wereldje" is ook nieuw voor hem..

donderdag 9 september 2010 @ 13:02:00 #123
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86238525
ik denk dat hij wel wat meer als duizend zal verdienen . Ik schat tussen de 1500 en 1800 euro , dat baseer ik op mijn eigen werkverleden als tja hoe noemde je die functies R_B ? Ik deed mijn werk telefonisch maar het was meer informeren en informatie vergaren dan echt oplossingen bieden.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86238528
* Barretje80 gaat overigens nog wel door het stof voor LC.. :@

ik ben zooo slecht in het op tijd betalen!!

pi_86238542
Ok...de laagste functie binnen onze servicedesk verdient, afhankelijk van de periodiek binnen de salarisschaal, tussen de 1607 en 2354 bruto.

Een senior verdient tussen de 2240 en 3008 bruto
Ik ben van pindavlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')