In dat kader ken ik nog wel een goede fysio met behoorlijke faciliteitenquote:Op donderdag 9 september 2010 07:58 schreef Den_Haag het volgende:
bar, sporten onder begeleiding van een fysio?
Zou kunnen, dat kan ik zelf niet zien omdat ik dan slaap. En Summer is net doornroosje dus die ziet ook niks. Ik moet maar LC of TT uitnodigen voor een logeerpartijtje, die blijven langer wakker in de nacht.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
haha.. mja Yoga werkt altijd er goed tegen de pijn in m'n schouder.. ik kijk dan ook altijd uit naar die 1,5 uur per week (gister niet geweest vanwege de schouder, het is via m'n werk, dus moeilijk om te gaan als je ziek bent
)
verder speel ik volleybal.. 1 keer per week trainen en 1 keer per week wedstrijd.. eigenlijk wil ik ook nog 1-2 keer per week gaan zwemmen voor krachttraining in die schouders, maar krijg er vaak juist meer last van.. dus daar moet ik nog wat over nadenken...
en pijn in je handen.. is dat niet omdat je tijdens je slaap je handen te hard in een vuist hebt geknepen?? daar heb ik iig af en toe last van...
in "de buurt" van rijswijk??quote:Op donderdag 9 september 2010 08:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat kader ken ik nog wel een goede fysio met behoorlijke faciliteiten
Niet echt in de buurt van Rijswijk, maar in de Zoutmanstraat... http://www.herstelsnel.nl.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in "de buurt" van rijswijk??
ik ben zelf nooit zo goed in het thuis doen van oefeningen.. dus een fysio die me naar huis stuurt met " 10 keer per dag zus en 20 keer per dag zo" .. dat gaat em niet worden...
ohh das lekker in de buurt van me ouders!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt van Rijswijk, maar in de Zoutmanstraat... http://www.herstelsnel.nl.
1 van die gasten is een bekende van me
Ik ben niet zo een logeerfan , tenzij het in een vijfsterrenhotel is onder een goed schijnend zonnetjequote:Op donderdag 9 september 2010 08:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat kan ik zelf niet zien omdat ik dan slaap. En Summer is net doornroosje dus die ziet ook niks. Ik moet maar LC of TT uitnodigen voor een logeerpartijtje, die blijven langer wakker in de nacht.
Ik was ook niet serieus.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een logeerfan , tenzij het in een vijfsterrenhotel is onder een goed schijnend zonnetje
Oeh vakantie!! nog 3 weekjes en dan ben ik aan de beurt!!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef tuintegel het volgende:
Nevermind, dat dacht ik namelijk ook niet. Maar nu ik aan hotels aan het denken ben , goh wat wil ik graag weer op vakantie
Ik nog zes :p .quote:Op donderdag 9 september 2010 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Oeh vakantie!! nog 3 weekjes en dan ben ik aan de beurt!!
ach.. wij hadden ook wilde plannen om naar zuidafrika te gaan..quote:Op donderdag 9 september 2010 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn geld is opgegaan aan dit huis, hoe graag ik nu ook op vakantie wil, kan het me niet veroorloven
idd.. en zuid-afrika blijft daar wel liggen hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef tuintegel het volgende:
Keuzes maken in het leven hè. Het is vaak of het één of het ander.
Ik weet ook niet of ik het goed zeg hoor, wie weet is het gewoon zijn hobbie. ik ga het haar nog wel vragen want nu wil ik het zelf ook zeker weten . Afgelopen jaar had ze in ieder geval ontzettend gave foto's met welpen op haar schoot en die "zijn" van haar oom en nog een aantal van de grotere versies zonder haar ernaast uiteraard . Ik kom erop terugquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd.. en zuid-afrika blijft daar wel liggen hoor
leeuwen fokken.. hmmm lijkt me een .... intressante baan ??
Dank je!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Knip..
LC leuk je te zien , je zag er leuk uit !
Leeuwenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef tuintegel het volgende:
Ooh Zuid Afrika , een vriendin heeft daar een oom wonen, ik kon mee en ze gaat komend jaar weer twijfel twijfel... Haar oom fokt daar leeuwen of althans hij heeft er best wat lopen ..
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef tuintegel het volgende:
Oh shitop een bepaalde manier fok ik wel.. Hier
Gelukkig maar hahaquote:Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookOver de andere manier kan ik niet oordelen ....
Ah cutequote:Op donderdag 9 september 2010 10:43 schreef tuintegel het volgende:
Nee ze wilde de mooie mevrouw een handje geven , want ze wil nog steeds circusartieste worden.
Mevrouw was ook onder de indruk van mini en kreeg een knuffel dat was erg lief.
Hahaha, daar ging het toch over?!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef tuintegel het volgende:
Oh shitop een bepaalde manier fok ik wel.. Hier
Wacht nog op de uitnodiging .... maar ik heb officieus gehoord dat ik in ieder geval door de "papieren ronde" heen ben.... Afwachten dus!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gelukkig maar haha. Hoe gaat het met de sollicitaties?
Ik trok de conclusie welpjes en kinderen vandaarquote:Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hahaha, daar ging het toch over?!
Niet te vroeg juichen, er zijn veel meer reacties gekomen dan verwacht, van veel mensen die al ervaring hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik trok de conclusie welpjes en kinderen vandaar. Ik zat op een andere golflengte zeg maar
.
Flap , dat is fijn om te horen ! Nu wachten tot alles officieel is dan pas rondspringen van plezier!
Dan ga ik gewoon voor je duimen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, er zijn veel meer reacties gekomen dan verwacht, van veel mensen die al ervaring hebben
Thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor je duimen!
Beetje zinvolle reacties ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
ohh m'nhad gister ook al 2 reacties op z'n vernieuwde cv op monsterboard
![]()
Hoop echt dat het hem gaat lukken!
*moet zelf ook nog even een cv oploaden naar intermediair... *
* Den_Haag Barretje gaat zoeken op monsterboardquote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
ohh m'nhad gister ook al 2 reacties op z'n vernieuwde cv op monsterboard
![]()
Hoop echt dat het hem gaat lukken!
*moet zelf ook nog even een cv oploaden naar intermediair... *
ja hoor..quote:
ik wil niet voor jou werken!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag Barretje gaat zoeken op monsterboard
Salariseisen horen hoog te zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor..
1 dat ze wsl een baan voor em hadden, en 1 dat ie op gesprek moest komen..
ze vinden alleen z'n salaris eisen een beetje hoog
maar ik vind het nogal weird, want in het profiel staat als vereiste MCSA en dat heeft ie niet.. en het is via een detacheringsburo.. met een "detacontract" optie ( dat het na 6 maanden een vast contract wordt oid..
ik hoop dat het gaat lukken, ben benieuwd!
geen idee.. wat zijn een beetje "normale" salaris eisen voor een helpdesk medewerker???quote:Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Salariseisen horen hoog te zijn
Wel spannend voor m
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te vertellen....ligt ook aan het soort helpdesk enzo...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen idee.. wat zijn een beetje "normale" salaris eisen voor een helpdesk medewerker???
mweh 1000-1500, 1500-2000, 2000-2500, 2500-3000?? (Netto, ik ben zoo slecht in bruto --> netto..)quote:Op donderdag 9 september 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te vertellen....ligt ook aan het soort helpdesk enzo...
Dat niet alleen. Er bestaat ook nog het verschil tussen een "skilled" helpdesk en een "unskilled" helpdesk. Al zijn de meeste helpdesks die pretenderen "skilled" te zijn, behoorlijk "unskilled".quote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je hebt de eerste lijns...dat zijn meestal broekkies en verdienen niet zo veel. Zit je ergens achterin de lus... .dan verdien je weer meer natuurlijk
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "quote:Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Er bestaat ook nog het verschil tussen een "skilled" helpdesk en een "unskilled" helpdesk. Al zijn de meeste helpdesks die pretenderen "skilled" te zijn, behoorlijk "unskilled".
Dat is IJ taalquote:Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef tuintegel het volgende:
Heet dat niet frontoffice en backoffice , of denk ik dan teveel in de Intrum Justitia termen ...
Ik ken ze!!! Mijn moeder had mij een keer gebeld (paar jaar terug) dat de computer het niet deed... dus ik zeg voor de gein; ' heb je hem wel aangedaan'. Ja hoor!!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "
wat is DAT nou weer voor oplossing!!
En het moet andersom. Eerst uit, dan weer aanquote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
" heeft u de computer al aan en uit gezet?? "
wat is DAT nou weer voor oplossing!!
quote:
Ook mooi:quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is IJ taal
my god nee wat zie ik.....heb je een nieuw hyves vriendje ?
[..]
Ik ken ze!!! Mijn moeder had mij een keer gebeld (paar jaar terug) dat de computer het niet deed... dus ik zeg voor de gein; ' heb je hem wel aangedaan'. Ja hoor!!
Kom ik thuis...vraag ik: 'doe het nou nog eens' ... afijn,... ze loopt naar de pc... doet de monitor aan,.... en blijft wachten. "zie je...kapot!".
Toen kon je me echt opvegen!!
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
ik kon alleen de exacte tekst niet vinden...
Dat zijn meestal beginnersfuncties, zeg maar... Al is 1000 netto wel erg weinig jah...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
uit het "profiel":
Je handelt tijdig, adequaat en klantgericht de door opdrachtgevers aangemelde ICT problemen en vraagstukken af (eerste lijn support en trouble-shooting op het gebied van technische en hardwarematige storingen).
maar je kan een 33 jarige vent toch niet 1000 Eur netto per maand laten verdienen?? ( of zit k nou een beetje in een andere wereld met mijn salaris?? )
mja hij heeft natuurlijk nog geen helpdesk ervaring.. en om dan al als senior aan de slag te kunnen.. ach.. hopelijk kan ie met z'n overige ervaring wel SNEL omhoog komen..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn meestal beginnersfuncties, zeg maar... Al is 1000 netto wel erg weinig jah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |