abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86225718
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:17 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Om toch iets te kunnen schrijven.

Hoezo zag LC er goed uit? Ben je uitgeweest met haar? En ja hoe het met necta is wilde ik ook vragen maar gemakshalve aan de hand van de laatste paar postjes gaat het goed zo te lezen. En Barretje, ooit onderzocht waarom je zulke hoofdpijnen hebt?
ohh ik weet waar de hoofdpijnen vandaan komen.. naja weten..
m'n linker schouder zit af en toe niet goed en dan drukt ie op een zenuw.. waardoor er bepaalde spieren weer gespannen worden en dat zet zich allemaal voort naar de linkerkant van m'n hoofd ..

technisch gezien is het geen migraine.. maar tsja.. als je zegt dat het "maar" hoofdpijn is dan hebben mensen er meestal geen begrip voor :{

ik moet er wel eens achterna waarom m'n schouder zo nu en dan niet goed zit.. maar meestal heeft dat ook met stress te maken.. een beetje kip en ei verhaal..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86225759
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:20 schreef Atreidez het volgende:
En de chocola?

Ik krijg trouwens ook trek in thee :9
ohh :@ de chocolade had ie ook meegenomen.. anders had ie terug gemogen!! ;)
en de thee is erg lekker!

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86225893
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:19 schreef Barretje80 het volgende:

ach hij is weer veilig thuis.. :D
dat is het belangrijkste toch?
  woensdag 8 september 2010 @ 23:54:29 #54
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86226645
veilig thuis is altijd goed ! en bah Necta... ik hoop dat je snel je wat beter gaat voelen .. al heeft het inderdaad tijd nodig.

:*
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86227475
Ook weer thuis, collega helemaal van de mat gespeeld *O*
  donderdag 9 september 2010 @ 00:32:35 #56
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86227969
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ook weer thuis, collega helemaal van de mat gespeeld *O*
Ik heb met je zus gekwebbeld O+ . en je neefje wilde mini leren fluiten .
pi_86228098
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohh ik weet waar de hoofdpijnen vandaan komen.. naja weten..
m'n linker schouder zit af en toe niet goed en dan drukt ie op een zenuw.. waardoor er bepaalde spieren weer gespannen worden en dat zet zich allemaal voort naar de linkerkant van m'n hoofd ..

technisch gezien is het geen migraine.. maar tsja.. als je zegt dat het "maar" hoofdpijn is dan hebben mensen er meestal geen begrip voor :{

ik moet er wel eens achterna waarom m'n schouder zo nu en dan niet goed zit.. maar meestal heeft dat ook met stress te maken.. een beetje kip en ei verhaal..
Doe je aan sport? Yoga is toch een meditatiedinges? Dat je UUM UUUOEHM zegt en voor je uit staart? :?

Zou sport helpen? Wat adviseert je huisarts je eigenlijk?

Ik heb de verhuisdozen naar beneden gebracht, naar de berging, dat scheelt dan weer gesjouw van mijn verdieping naar beneden. :)
pi_86228262
Ik heb zelf ook weer last van rugpijn en mijn handen doen ook weer pijn ondanks de operatie. Maar ja, zoals ik al zei tegen Summer kan ik wel gaan liggen en niets doen maar dan schiet het gewoon niet op in mijn huis aangezien ik zo goed als alles zelf moet doen. Ik hoef gelukkig niet zo heel veel meer te doen maar er is nog genoeg te doen. Ff doorbijten nog. :) De rug heb ik sochtends en savonds laat last van en mijn handen vooral ochtends bij het wakker worden. Nu doen ze alleen maar pijn als ik vuisten probeer te maken.

Ik gebruik geen medicatie. Ga wel een keer binnenkort bij de dokter langs alhoewel ik zijn antwoord al ken: niet meer klussen meneer solid. Ga maar rusten.
pi_86228310
*O*
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:32 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik heb met je zus gekwebbeld O+ . en je neefje wilde mini leren fluiten .
Die foto's zien er leuk uit, goed te horen dat het leuk is geweest. Volgende keer ga ik mee!
pi_86231139
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:36 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Doe je aan sport? Yoga is toch een meditatiedinges? Dat je UUM UUUOEHM zegt en voor je uit staart? :?

Zou sport helpen? Wat adviseert je huisarts je eigenlijk?

Ik heb de verhuisdozen naar beneden gebracht, naar de berging, dat scheelt dan weer gesjouw van mijn verdieping naar beneden. :)
haha.. mja Yoga werkt altijd er goed tegen de pijn in m'n schouder.. ik kijk dan ook altijd uit naar die 1,5 uur per week (gister niet geweest vanwege de schouder -O- , het is via m'n werk, dus moeilijk om te gaan als je ziek bent ;) )

verder speel ik volleybal.. 1 keer per week trainen en 1 keer per week wedstrijd.. eigenlijk wil ik ook nog 1-2 keer per week gaan zwemmen voor krachttraining in die schouders, maar krijg er vaak juist meer last van.. dus daar moet ik nog wat over nadenken...

en pijn in je handen.. is dat niet omdat je tijdens je slaap je handen te hard in een vuist hebt geknepen?? daar heb ik iig af en toe last van...

pi_86231455
bar, sporten onder begeleiding van een fysio?
pi_86231582
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:58 schreef Den_Haag het volgende:
bar, sporten onder begeleiding van een fysio?
In dat kader ken ik nog wel een goede fysio met behoorlijke faciliteiten :Y
Ik ben van pindavlees
pi_86232210
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:13 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

haha.. mja Yoga werkt altijd er goed tegen de pijn in m'n schouder.. ik kijk dan ook altijd uit naar die 1,5 uur per week (gister niet geweest vanwege de schouder -O- , het is via m'n werk, dus moeilijk om te gaan als je ziek bent ;) )

verder speel ik volleybal.. 1 keer per week trainen en 1 keer per week wedstrijd.. eigenlijk wil ik ook nog 1-2 keer per week gaan zwemmen voor krachttraining in die schouders, maar krijg er vaak juist meer last van.. dus daar moet ik nog wat over nadenken...

en pijn in je handen.. is dat niet omdat je tijdens je slaap je handen te hard in een vuist hebt geknepen?? daar heb ik iig af en toe last van...
Zou kunnen, dat kan ik zelf niet zien omdat ik dan slaap. En Summer is net doornroosje dus die ziet ook niks. Ik moet maar LC of TT uitnodigen voor een logeerpartijtje, die blijven langer wakker in de nacht. :')
pi_86232249
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:13 schreef Flappekz het volgende:

[..]

In dat kader ken ik nog wel een goede fysio met behoorlijke faciliteiten :Y
in "de buurt" van rijswijk??

ik ben zelf nooit zo goed in het thuis doen van oefeningen.. dus een fysio die me naar huis stuurt met " 10 keer per dag zus en 20 keer per dag zo" .. dat gaat em niet worden...

Overigens vond ik DIT nog .. is in het leyenburg, GotC weet jij daar meer van??

pi_86232272
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:01 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

in "de buurt" van rijswijk??

ik ben zelf nooit zo goed in het thuis doen van oefeningen.. dus een fysio die me naar huis stuurt met " 10 keer per dag zus en 20 keer per dag zo" .. dat gaat em niet worden...
Niet echt in de buurt van Rijswijk, maar in de Zoutmanstraat... http://www.herstelsnel.nl.
1 van die gasten is een bekende van me
Ik ben van pindavlees
pi_86232351
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:02 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Niet echt in de buurt van Rijswijk, maar in de Zoutmanstraat... http://www.herstelsnel.nl.
1 van die gasten is een bekende van me
ohh das lekker in de buurt van me ouders! :)
m'n oude buurtje :Y
ik zal eens contact opnemen.. maar zal ook maar eens naar de huisarts gaan.. misschien dat die iets (anders) weet voor die zenuw blokkkade..

donderdag 9 september 2010 @ 09:15:59 #67
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86232523
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zou kunnen, dat kan ik zelf niet zien omdat ik dan slaap. En Summer is net doornroosje dus die ziet ook niks. Ik moet maar LC of TT uitnodigen voor een logeerpartijtje, die blijven langer wakker in de nacht. :')
Ik ben niet zo een logeerfan , tenzij het in een vijfsterrenhotel is onder een goed schijnend zonnetje O+
pi_86232577
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:15 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik ben niet zo een logeerfan , tenzij het in een vijfsterrenhotel is onder een goed schijnend zonnetje O+
Ik was ook niet serieus. :') Lijkt me niet fijn dat ik slaap en een halfvreemde kijkt naar mij.
  donderdag 9 september 2010 @ 09:25:22 #69
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86232711
Nevermind, dat dacht ik namelijk ook niet :) . Maar nu ik aan hotels aan het denken ben , goh wat wil ik graag weer op vakantie O+
pi_86232820
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef tuintegel het volgende:
Nevermind, dat dacht ik namelijk ook niet :) . Maar nu ik aan hotels aan het denken ben , goh wat wil ik graag weer op vakantie O+
Oeh vakantie!! nog 3 weekjes en dan ben ik aan de beurt!! *O*

donderdag 9 september 2010 @ 09:35:04 #71
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86232887
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Oeh vakantie!! nog 3 weekjes en dan ben ik aan de beurt!! *O*
Ik nog zes :p .

Maar je schouder en een zenuwblokkade dat klinkt niet best. Ik heb er gewoon weinig verstand van maar dat het zeer doet kan ik mij voorstellen! Toch maar binnenkort langs de dokter jij ;)
pi_86232907
Mijn geld is opgegaan aan dit huis, hoe graag ik nu ook op vakantie wil, kan het me niet veroorloven :(
pi_86233015
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn geld is opgegaan aan dit huis, hoe graag ik nu ook op vakantie wil, kan het me niet veroorloven :(
ach.. wij hadden ook wilde plannen om naar zuidafrika te gaan..
alleen toen kochten we een huis ( en gaan we de keuken verbouwen ) EN gaan we trouwen.. blijft niet veel geld over voor een mega vakantie..

Dus.. algarve it is.. oid.. we gaan voor een last minute ivm mooi weer!

donderdag 9 september 2010 @ 09:42:31 #74
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86233038
Keuzes maken in het leven hè ;) . Het is vaak of het één of het ander.
  donderdag 9 september 2010 @ 09:44:42 #75
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86233090
Ooh Zuid Afrika , een vriendin heeft daar een oom wonen, ik kon mee en ze gaat komend jaar weer twijfel twijfel... Haar oom fokt daar leeuwen of althans hij heeft er best wat lopen ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')