idd.. en zuid-afrika blijft daar wel liggen hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef tuintegel het volgende:
Keuzes maken in het leven hè. Het is vaak of het één of het ander.
Ik weet ook niet of ik het goed zeg hoor, wie weet is het gewoon zijn hobbie. ik ga het haar nog wel vragen want nu wil ik het zelf ook zeker weten . Afgelopen jaar had ze in ieder geval ontzettend gave foto's met welpen op haar schoot en die "zijn" van haar oom en nog een aantal van de grotere versies zonder haar ernaast uiteraard . Ik kom erop terugquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd.. en zuid-afrika blijft daar wel liggen hoor
leeuwen fokken.. hmmm lijkt me een .... intressante baan ??
Dank je!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Knip..
LC leuk je te zien , je zag er leuk uit !
Leeuwenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef tuintegel het volgende:
Ooh Zuid Afrika , een vriendin heeft daar een oom wonen, ik kon mee en ze gaat komend jaar weer twijfel twijfel... Haar oom fokt daar leeuwen of althans hij heeft er best wat lopen ..
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef tuintegel het volgende:
Oh shitop een bepaalde manier fok ik wel.. Hier
Gelukkig maar hahaquote:Op donderdag 9 september 2010 10:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookOver de andere manier kan ik niet oordelen ....
Ah cutequote:Op donderdag 9 september 2010 10:43 schreef tuintegel het volgende:
Nee ze wilde de mooie mevrouw een handje geven , want ze wil nog steeds circusartieste worden.
Mevrouw was ook onder de indruk van mini en kreeg een knuffel dat was erg lief.
Hahaha, daar ging het toch over?!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:46 schreef tuintegel het volgende:
Oh shitop een bepaalde manier fok ik wel.. Hier
Wacht nog op de uitnodiging .... maar ik heb officieus gehoord dat ik in ieder geval door de "papieren ronde" heen ben.... Afwachten dus!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:49 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gelukkig maar haha. Hoe gaat het met de sollicitaties?
Ik trok de conclusie welpjes en kinderen vandaarquote:Op donderdag 9 september 2010 10:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hahaha, daar ging het toch over?!
Niet te vroeg juichen, er zijn veel meer reacties gekomen dan verwacht, van veel mensen die al ervaring hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik trok de conclusie welpjes en kinderen vandaar. Ik zat op een andere golflengte zeg maar
.
Flap , dat is fijn om te horen ! Nu wachten tot alles officieel is dan pas rondspringen van plezier!
Dan ga ik gewoon voor je duimen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, er zijn veel meer reacties gekomen dan verwacht, van veel mensen die al ervaring hebben
Thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor je duimen!
Beetje zinvolle reacties ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
ohh m'nhad gister ook al 2 reacties op z'n vernieuwde cv op monsterboard
![]()
Hoop echt dat het hem gaat lukken!
*moet zelf ook nog even een cv oploaden naar intermediair... *
* Den_Haag Barretje gaat zoeken op monsterboardquote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
ohh m'nhad gister ook al 2 reacties op z'n vernieuwde cv op monsterboard
![]()
Hoop echt dat het hem gaat lukken!
*moet zelf ook nog even een cv oploaden naar intermediair... *
ja hoor..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |