tsja.. wij doen het lekker " andersom"quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef tuintegel het volgende:
Inderdaad wat Barretje zegt , zolang je er niet denigrerend over doet is het ok .
Vind het wel leuk om te lezen dat bij jullie thuis jij de carriere maakster bent Bar.
Ik val niet op tieten!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als d'r tieten maar groot genoeg zijn...
sorry.. dat was 20 topics geleden.. vergeten!!quote:
Yep, daarom zei ik ook ongeveerquote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef Flappekz het volgende:
10 jaar terug hadden we nog guldens toch?
Tietenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:32 schreef Flappekz het volgende:
Het komt hier altijd weer terug op tieten
Troost je, je bent de enige nietquote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat overigens nog wel door het stof voor LC..
ik ben zooo slecht in het op tijd betalen!!
Ik kies dan ook voor forse afbetaalbedragen, dan ben ik er snel vanaf. Anders gaat het totaalplaatje niet lukken, moet nog eethoek en ander meubilair aanschaffen. Zoals ik al zei is veel van mijn spaargeld opgegaan aan de muren, plafonden, deuren en vloeren en dubbele huurlasten. Als ik het doe heb ik er lang en goed over nagedacht en goed uitgerekend. Ik heb overigens nog spaargeld als buffer als ik dit zo ga doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Yep, daarom zei ik ook ongeveer
En SaR, niet doen op afbetaling joh.. Maar in de regel is de rente per maand, en zou het totaal rentebedrag minder worden als je sneller aflost, maja, voorwaarden kunnen overal weer verschillen.
LC, is cash een probleem?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Troost je, je bent de enige niet
Kijk, dat bedoel ikquote:
ech welquote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil niet voor jou werken!
ik zou het ook niet doen..quote:Op donderdag 9 september 2010 13:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kies dan ook voor forse afbetaalbedragen, dan ben ik er snel vanaf. Anders gaat het totaalplaatje niet lukken, moet nog eethoek en ander meubilair aanschaffen. Zoals ik al zei is veel van mijn spaargeld opgegaan aan de muren, plafonden, deuren en vloeren en dubbele huurlasten. Als ik het doe heb ik er lang en goed over nagedacht en goed uitgerekend. Ik heb overigens nog spaargeld als buffer als ik dit zo ga doen.
Zo dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het enige wat ik ECHT heel belangrijk vind is dát ze een baan heeft en dat ze er plezier in heeft. Want aan 'paupers' daten doe ik niet!
het bedrijf misschien.. maar voor jou???quote:
Overgemaakt!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik![]()
Ik wil het morgenmiddag heel erg graag hebben, want dan kan ik mijn liefste opdracht geven vroeg naar huis te komen zodat we boodschappen kunnen doen![]()
Dus als je het nu overmaakt heb ik het morgen wel. Cash mag ook, moet je het alleen komen afgeven omdat ik had gezegd dat ik het niet wilde voorschieten
Die mensen hebben dan ook geen tv gekocht maar heel veel meer en bijv ook nog koophuis en auto.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen..
die "rampen programma's" gaan altijd over mensen die op afbetaling ineens een flinke schuld oplopen..
zolang jij niet zeker bent van een vast inkomen zou ik het zeker niet doen!
maar.. je ben oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen!
Is moeder zijn van 4 kids geen baan?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik heb geen baan, dús ik ben een pauper?!
Daar gaat mijn droom op in rookquote:Op donderdag 9 september 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb trouwens ook liever een vrouw met een eigen carriere, aangezien ik er geen heb
Nee maar jij hebt al een vent die werktquote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik heb geen baan, dús ik ben een pauper?!
Daar gaat mijn droomquote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou never nooit een vrouwtje kunnen hebben van 'pak em beet tussen de 25 en 35' die lekker de hele dag thuis zit omdat ze 'niet kan werken' oid.
Daar is niks mis mee vind ikquote:Op donderdag 9 september 2010 13:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. wij doen het lekker " andersom"
als er (ooit ) een baby komt , dan blijf ik 5 dagen werken..gaat 3 dagen werken..
Ik weet wat ik wil en " in onze business" () kom je daar vrijwel alleen maar door 5 dagen per week (minstens) te werken..
Euh...qua financiën is het gewoon vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is moeder zijn van 4 kids geen baan?
Hm oké, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt al een vent die werktjij moet op de kindjes passen.
Ik zou never nooit een vrouwtje kunnen hebben van 'pak em beet tussen de 25 en 35' die lekker de hele dag thuis zit omdat ze 'niet kan werken' oid.
Overigens kwam zusje lief net ff langs.... gezellig maar mijn oren trillen nu al weer als een bezetene!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |