bruto of netto??quote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef tuintegel het volgende:
ik denk dat hij wel wat meer als duizend zal verdienen . Ik schat tussen de 1500 en 1800 euro , dat baseer ik op mijn eigen werkverleden als tja hoe noemde je die functies R_B ? Ik deed mijn werk telefonisch maar het was meer informeren en informatie vergaren dan echt oplossingen bieden.
* Flappekz tooquote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat overigens nog wel door het stof voor LC..
ik ben zooo slecht in het op tijd betalen!!
Tja,.... dat lijkt me een beetje een kutsalaris ... om het maar grof te zeggen (wel duidelijk). Maar hou je vast..... .echt heel onwaarschijnlijk is het niet. Eerste lijns helpdeskmedewerkers verdienen echt niet goed.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
uit het "profiel":
Je handelt tijdig, adequaat en klantgericht de door opdrachtgevers aangemelde ICT problemen en vraagstukken af (eerste lijn support en trouble-shooting op het gebied van technische en hardwarematige storingen).
maar je kan een 33 jarige vent toch niet 1000 Eur netto per maand laten verdienen?? ( of zit k nou een beetje in een andere wereld met mijn salaris?? )
Ja maar dat was geen helpdeskfunctie hequote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef tuintegel het volgende:
ik denk dat hij wel wat meer als duizend zal verdienen . Ik schat tussen de 1500 en 1800 euro , dat baseer ik op mijn eigen werkverleden als tja hoe noemde je die functies R_B ? Ik deed mijn werk telefonisch maar het was meer informeren en informatie vergaren dan echt oplossingen bieden.
en daar zit ook nog een functie groep tussen??quote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Flappekz het volgende:
Ok...de laagste functie binnen onze servicedesk verdient, afhankelijk van de periodiek binnen de salarisschaal, tussen de 1607 en 2354 bruto.
Een senior verdient tussen de 2240 en 3008 bruto
Zou je het daar echt op af laten ketsen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Persoonlijk zou ik het niet echt prettig vinden als mijn vriendin drie keer zoveel verdient (ok, heel ander werk en veel offshore) als mij......
Zijn volgens mij 4 functiegroepen:quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en daar zit ook nog een functie groep tussen??
ik geloof dat "we" berekend hadden dat 2200 toch wel het minimum (bruto) zou moeten zijn
Nou laten afketsen niet, zeker niet als het gewoon een leuk vrouwtje is hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 13:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zou je het daar echt op af laten ketsen?
Ik kan me daar zo ontzettend over verbazen, ik heb een ex die dat dus ook vindt en die het heel slecht trok dat ik meer verdiende.. Het is maar geld?!
Waarom zou je er moeite mee hebben? Je hebt er vast ook geen moeite mee dat ze grotere borsten heeft dan jij.. waarom dan wel salaris?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou laten afketsen niet, zeker niet als het gewoon een leuk vrouwtje is hoor.
Maar ik zou er wel wat moeite mee hebben, al zou ik dat natuurlijk nooit hardop zeggen.
Hoewel ik nu best een vriendin zou willen die 3x zoveel verdient als mijgaan we direct verhuizen!
Omdat ik niet naar de bakker kan en zeg: "geef mij eens drie brood, hier heb je twee borsten!"quote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom zou je er moeite mee hebben? Je hebt er vast ook geen moeite mee dat ze grotere borsten heeft dan jij.. waarom dan wel salaris?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
interresante discussie..
ik heb ook ooit een vriendje gehad die het al niet kon hebben dat ik universieit deed en dat hij "maar" ( in zijn ogen) HBO gedaan had ..
ik denk dat als je er niet denigrerend over doet dat het dan best kan..
overigens is het dan wel " ok" dat een man 3 keer zoveel verdient als een vrouw??
waarom??quote:
Ik vind het ook een interessante discussie.. Het boeit mij echt niet hoeveel iemand verdient zolang het maar legaal isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Barretje80 het volgende:
interresante discussie..
ik heb ook ooit een vriendje gehad die het al niet kon hebben dat ik universiteit deed en dat hij "maar" ( in zijn ogen) HBO gedaan had ..
ik denk dat als je er niet denigrerend over doet dat het dan best kan..
overigens is het dan wel " ok" dat een man 3 keer zoveel verdient als een vrouw??
ik heb problemen met een relatie met een hoogopgeleide man..quote:Op donderdag 9 september 2010 13:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een interessante discussie.. Het boeit mij echt niet hoeveel iemand verdient zolang het maar legaal isEcht, of dat nou 2x zoveel of 2x zo weinig is. Als ik van die persoon hou, zal het me een rotzorg zijn. Maar ik ken eigenlijk ook alleen maar mannen die problemen hebben met hoogopgeleide/meer verdienende partners.
10 jaar terug hadden we nog guldens toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Toen ik begon had ik op de Servicedesk (toen gewoon helpdesk) 1400 schoon ongeveer (10 jaar terug).. 1000 netto is echt veeeels te laag, al kan ik me voorstellen dat als je een leertraject in gaat er andere regels gelden.
Ik heb trouwens ook liever een vrouw met een eigen carriere, aangezien ik er geen heb
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het niet echt prettig vinden als mijn vriendin drie keer zoveel verdient (ok, heel ander werk en veel offshore) DAN IK....
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hey hallo, even 1 ding direct duidelijk; ik heb er geen probleem mee maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er wél een probleem mee hebben
ja moeite... maar ik zou het wel kunnen handelen hoorquote:
Hier nog eenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geen problemen met een hoogopgeleide man maar goed, ik vind mijn carrière ook totaal niet belangrijk. Ik hou wel van mannen met hersens waar ik mee kan sparren. Zou iemand zonder hersens totaal niet trekken..
DAT idd!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geen problemen met een hoogopgeleide man maar goed, ik vind mijn carrière ook totaal niet belangrijk. Ik hou wel van mannen met hersens waar ik mee kan sparren. Zou iemand zonder hersens totaal niet trekken..
als d'r tieten maar groot genoeg zijn...quote:Op donderdag 9 september 2010 13:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn eerste salaris was 2000 gulden nettoWas in 98??
[..]
ja moeite... maar ik zou het wel kunnen handelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |