kapsel kraaiquote:Op woensdag 8 september 2010 03:26 schreef wimderon het volgende:
De Kraaij![]()
Als je zo'n filmpje terugziet besef je weer dat het toch behoorlijk veranderd is.
Volleywerk![]()
Niet voor elke service alle ballen uitgebreid inspecteren![]()
![]()
Geen handdoekje tussen elk punt en daardoor een fatsoenlijk tempo![]()
![]()
En dan noem je Stosur niet terwijl die daar ook op de baan staat. Ook mooi allround spelletje. Wellicht niet zo goed, maar wel heel leuk..netspel en zoquote:Op woensdag 8 september 2010 03:35 schreef Outlined het volgende:
Clijsters - Stosur is ook de moeite waard hoor. Clijsters is toch eigenlijk de enige vrouw, samen met Henin, die echt kan tennissen.
Ja, denk ik ook. Mensen kunnen het wel gaan hebben over de kansen van Monfils, Youhzny of Verdasco om te winnen maar dat gebeurt in de praktijk gewoon niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 06:32 schreef Norrage het volgende:
[...]
Ik denk, wat ik dit toernooi nog niet gedacht heb, dat Nadal het misschien toch gewoon gaat flikken dit toernooi te winnen...
Hij kan er ook niks aan doen dat mensen als Murray / Berdych gigantisch besluiten te falenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal's draw wordt ook met de dag makkelijker zeg
Het is in Amerika. Er is tijdsverschil.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:35 schreef luckass het volgende:
Waarom zijn dit soort wedstrijden nou weer op achterlijke tijdstippen!
Absoluut. Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tot de finale zal hij waarschijnlijk geen enkele weerstand of tegenstander van formaat krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat mensen als Murray / Berdych gigantisch besluiten te falen
Tjaquote:Op woensdag 8 september 2010 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Absoluut. Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tot de finale zal hij waarschijnlijk geen enkele weerstand of tegenstander van formaat krijgen
Toen er nog polsbandjes werden gebruikt om zweet af te vegen en tennissers nog echt wilde tennissen. Zeker Nadal werd ik soms zo moe van als hij weer op het randje van de 30s grens ging hangen bij elk puntquote:Op woensdag 8 september 2010 03:26 schreef wimderon het volgende:
De Kraaij![]()
Als je zo'n filmpje terugziet besef je weer dat het toch behoorlijk veranderd is.
Volleywerk![]()
Niet voor elke service alle ballen uitgebreid inspecteren![]()
![]()
Geen handdoekje tussen elk punt en daardoor een fatsoenlijk tempo![]()
![]()
Hij kan nu een paar dagen bijkomen toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
Verdasco is ook pas 1 uur geleden gaan slapen, dat is 04.30 US tijd
Ik zou de volgende dag compleet brak zijn..
Één lijkt mij. Zondag is de finale, zaterdag zijn de halve finales en morgen is zijn kwartfinale.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij kan nu een paar dagen bijkomen toch.
Hey relaxed, dan ben ik net thuis van werkquote:
Sorry, maar ik hou het gewoon niet vol. Ik ben vol goede moed vaak nog aanwezig rond een uur of half 3, maar dan haak ik toch echt afquote:Op woensdag 8 september 2010 17:53 schreef Norrage het volgende:
Nou dan hoop ik dat het dit keer eens wat gezelliger is tijdens de nachtpartijen op fok
Waarom?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Norrage het volgende:
ik vrees een beetje voor soderling vanavond, denk dat ie gaat winnen van Fed
Vorig jaar was Soderling al best dicht bij een 5 setter, Fed heeft het tegenwoordig veel moeilijker tegen van die hardhitters als Soderling en Del Potro, ik vond Federer niet sterk tegen Melzer, ik voel het aan mijn water...quote:
3-2 of 2-3 zou een mooie nacht makenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar was Soderling al best dicht bij een 5 setter, Fed heeft het tegenwoordig veel moeilijker tegen van die hardhitters als Soderling en Del Potro, ik vond Federer niet sterk tegen Melzer, ik voel het aan mijn water...
Dan kan ik morgenochtend vroeg mooi het einde meepikkenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
3-2 of 2-3 zou een mooie nacht maken.
Hoe bedoel je, dat ze later beginnen of dat het een lange partij wordt (neem aan het laatste, maar goed)?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
Gelukkig, al kan het goed dat Djoko de nacht ingaat.
Waarom zouden ze later beginnen, dat laatste natuurlijk ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat ze later beginnen of dat het een lange partij wordt (neem aan het laatste, maar goed)?
Je geeft wel goede argumenten moet ik zeggen. Wel is het zo dat mensen natuurlijk heel vaak 'aanvoelen' dat Federer gaat verliezen, bijvoorbeeld tegen Gonzalez op de AO 2007, tegen Soderling in de finale van RG 2008; hetzelfde geldt voor Nadal die zou verliezne van Berdych in de Wimbledonfinale. Het is volgens mij gewoon wishful thinking.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorig jaar was Soderling al best dicht bij een 5 setter, Fed heeft het tegenwoordig veel moeilijker tegen van die hardhitters als Soderling en Del Potro,
Speelde Federer niet goed tegen Melzer? Ik heb het niet gezien maar ik ging ervan uit dat hij goed speelde. Kwam het tot uitdrukking in een bepaalde statistiek?quote:ik vond Federer niet sterk tegen Melzer, ik voel het aan mijn water...
Geen idee, vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zouden ze later beginnen, dat laatste natuurlijk ja.
Bij al die 3 partijen had ik gewoon het geveol dat Federer en Nadal zouden winnen. De meeste denk ik wel. Dus dat is niet echt een goed voorbeeldquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je geeft wel goede argumenten moet ik zeggen. Wel is het zo dat mensen natuurlijk heel vaak 'aanvoelen' dat Federer gaat verliezen, bijvoorbeeld tegen Gonzalez op de AO 2007, tegen Soderling in de finale van RG 2008; hetzelfde geldt voor Nadal die zou verliezne van Berdych in de Wimbledonfinale. Het is volgens mij gewoon wishful thinking.
[..]
Speelde Federer niet goed tegen Melzer? Ik heb het niet gezien maar ik ging ervan uit dat hij goed speelde. Kwam het tot uitdrukking in een bepaalde statistiek?
Hmm, dachten mensen dat Gonzalez, Soderling of Berdych gingen winnen?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je geeft wel goede argumenten moet ik zeggen. Wel is het zo dat mensen natuurlijk heel vaak 'aanvoelen' dat Federer gaat verliezen, bijvoorbeeld tegen Gonzalez op de AO 2007, tegen Soderling in de finale van RG 2008; hetzelfde geldt voor Nadal die zou verliezne van Berdych in de Wimbledonfinale. Het is volgens mij gewoon wishful thinking.
[..]
Speelde Federer niet goed tegen Melzer? Ik heb het niet gezien maar ik ging ervan uit dat hij goed speelde. Kwam het tot uitdrukking in een bepaalde statistiek?
Ik ben er genoeg tegengekomen die dat dachten; maar dat is meer zo'n gevoel van 'Nu zou het weleens kunnen gaan gebeuren'. En Jan Mulder was er op tv volledig van overtuigd dat Gonzales zou winnen. Wat die RG-finale betreft: Soderling had het jaar ervoor van Nadal gewonnen dus zo gek was het niet. En op Mens Tennis Forums zijn de meningen over dat soort partijen ook altijd wel verdeeld.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij al die 3 partijen had ik gewoon het geveol dat Federer en Nadal zouden winnen. De meeste denk ik wel. Dus dat is niet echt een goed voorbeeld![]()
Gelukkig. Jij denkt nog steeds dat Federer het toernooi wint?quote:En Federer speelde gewoon een goede partij tegen Melzer. Melzer had gewoon een hele goede 2e set en kwam daarin tot een tiebreak. Maar Federer is niet in de problemen gekomen.
Mooi zou ik het niet willen noemen maar lelijk is het toch ook niet. Eerder een beetje nietszeggend.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar godsallemachtig wat heeft Djoko een lelijke outfit aan deze US Open!
Word je oud Ambro? Vroeger ging je keihard de hele nacht door.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kan ik morgenochtend vroeg mooi het einde meepikken.
Van Ambro weet ik het niet, maar ik weet wel dat ik na mijn 25e weinig energie meer kon opbrengen voor hetzij de nacht opblijven hetzij midden in de nacht wakker worden en gaan kijken. Maar nu ik een tv op mijn slaapkamer heb, is het alweer een stuk makkelijker. Mijn huis is nog geen 50 m2 groot en ik heb twee tv's.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Word je oud Ambro? Vroeger ging je keihard de hele nacht door.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Word je oud Ambro? Vroeger ging je keihard de hele nacht door.
VAMOOOOOOOSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van Ambro weet ik het niet, maar ik weet wel dat ik na mijn 25e weinig energie meer kon opbrengen voor hetzij de nacht opblijven hetzij midden in de nacht wakker worden en gaan kijken. Maar nu ik een tv op mijn slaapkamer heb, is het alweer een stuk makkelijker. Mijn huis is nog geen 50 m2 groot en ik heb twee tv's.![]()
SI SENOOOOOOORRRRR!!!!
ja hij zou eens meteen een aanvallende bal moeten spelenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat maakt Monfils altijd achterlijk veel meters te veel. Uitslover.
Verder wel een coole speler om te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja hij zou eens meteen een aanvallende bal moeten spelen
Monfils is zo mogelijk nog afwachtender dan Murray, dat is z'n spelletje eenmaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic is zijn range een beetje kwijt...
Monfils laat de wedstrijd kompleet op Djoko's racket.
Om maar te zwijgen over al die halfcourt ballen net :")quote:Op woensdag 8 september 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Monfils.Z'n racket kwam nog verder dan de bal.
Heeft hij dat gekopieerd van Roddick, net als zijn service?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Monfils is zo mogelijk nog afwachtender dan Murray, dat is z'n spelletje eenmaal.
Bij Murray zit er een plan achter. Monfils, tja.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Monfils is zo mogelijk nog afwachtender dan Murray, dat is z'n spelletje eenmaal.
Je verwacht gewoon een eenvoudige overwinning voor Federer?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat Federer schieten, ik verwacht niet zoveel vuurwerk.
Ik ga het proberen tot ik er bij neer valquote:Op woensdag 8 september 2010 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie dit allemaal afkijken, vrienden, of haken jullie straks af om weer aan te haken bij Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |