kapsel kraaiquote:Op woensdag 8 september 2010 03:26 schreef wimderon het volgende:
De Kraaij![]()
Als je zo'n filmpje terugziet besef je weer dat het toch behoorlijk veranderd is.
Volleywerk![]()
Niet voor elke service alle ballen uitgebreid inspecteren![]()
![]()
Geen handdoekje tussen elk punt en daardoor een fatsoenlijk tempo![]()
![]()
En dan noem je Stosur niet terwijl die daar ook op de baan staat. Ook mooi allround spelletje. Wellicht niet zo goed, maar wel heel leuk..netspel en zoquote:Op woensdag 8 september 2010 03:35 schreef Outlined het volgende:
Clijsters - Stosur is ook de moeite waard hoor. Clijsters is toch eigenlijk de enige vrouw, samen met Henin, die echt kan tennissen.
Ja, denk ik ook. Mensen kunnen het wel gaan hebben over de kansen van Monfils, Youhzny of Verdasco om te winnen maar dat gebeurt in de praktijk gewoon niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 06:32 schreef Norrage het volgende:
[...]
Ik denk, wat ik dit toernooi nog niet gedacht heb, dat Nadal het misschien toch gewoon gaat flikken dit toernooi te winnen...
Hij kan er ook niks aan doen dat mensen als Murray / Berdych gigantisch besluiten te falenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:01 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal's draw wordt ook met de dag makkelijker zeg
Het is in Amerika. Er is tijdsverschil.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:35 schreef luckass het volgende:
Waarom zijn dit soort wedstrijden nou weer op achterlijke tijdstippen!
Absoluut. Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tot de finale zal hij waarschijnlijk geen enkele weerstand of tegenstander van formaat krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 10:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat mensen als Murray / Berdych gigantisch besluiten te falen
Tjaquote:Op woensdag 8 september 2010 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Absoluut. Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tot de finale zal hij waarschijnlijk geen enkele weerstand of tegenstander van formaat krijgen
Toen er nog polsbandjes werden gebruikt om zweet af te vegen en tennissers nog echt wilde tennissen. Zeker Nadal werd ik soms zo moe van als hij weer op het randje van de 30s grens ging hangen bij elk puntquote:Op woensdag 8 september 2010 03:26 schreef wimderon het volgende:
De Kraaij![]()
Als je zo'n filmpje terugziet besef je weer dat het toch behoorlijk veranderd is.
Volleywerk![]()
Niet voor elke service alle ballen uitgebreid inspecteren![]()
![]()
Geen handdoekje tussen elk punt en daardoor een fatsoenlijk tempo![]()
![]()
Hij kan nu een paar dagen bijkomen toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:45 schreef TheGeneral het volgende:
Verdasco is ook pas 1 uur geleden gaan slapen, dat is 04.30 US tijd
Ik zou de volgende dag compleet brak zijn..
Één lijkt mij. Zondag is de finale, zaterdag zijn de halve finales en morgen is zijn kwartfinale.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij kan nu een paar dagen bijkomen toch.
Hey relaxed, dan ben ik net thuis van werkquote:
Sorry, maar ik hou het gewoon niet vol. Ik ben vol goede moed vaak nog aanwezig rond een uur of half 3, maar dan haak ik toch echt afquote:Op woensdag 8 september 2010 17:53 schreef Norrage het volgende:
Nou dan hoop ik dat het dit keer eens wat gezelliger is tijdens de nachtpartijen op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |