Faal!quote:
Nee, als je op Fok rondhangt lukt dat niet neequote:Op woensdag 8 september 2010 00:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kan niet slapenToch nog maar een keer proberen.
Try MEN.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, als je op Fok rondhangt lukt dat niet nee
Ik try m'n BED maarquote:
Hoezo moet je je linkerkant droog houden?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel naar bed maar heb geen zin om te douchen maar ik kan 't niet nog langer uitstellen. Is zo'n gekloot om de linkerkant van je gezicht droog te houden. Met haren wassen en daarna de hele tijd je hoofd rechts naar beneden draaien en de hele tijd als een mongooltje onder de douche staan.
En dan daarna je gezicht voorzichtig met washandje enzo.
Moet ook nog een beetje als een mongooltje drinken. Hoofd schuin en dan slurp slurp.
Niet leuk.
Ik kreeg ze van de vervelende dokter van de eerste hulp dingesquote:Op woensdag 8 september 2010 01:12 schreef Isdatzo het volgende:
Maar die heb ik niet. Verder ook niet echt aan gedacht. Doe sowieso zo min mogelijk met pleisters want het geneest allemaal een stuk sneller zonder (wel goed schoonhouden ja).
quote:Op woensdag 8 september 2010 01:18 schreef Isdatzo het volgende:
Is nu dicht, dus misschien bij de nachtapotheker?
Oh kut, dat mag ook een maand lang niet.
Wat dacht je van, een plastic zakje en leukoplast? Of duct tape, hoef je je ook niet meer te scherenquote:Op woensdag 8 september 2010 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
In 't ziekenhuis hadden ze wel heel m'n hoofd links ingepakt en hadden ze ook iets dat je met een soort tape er overheen kon vastmaken zodat je wel fatsoenlijk kon douchen.
Dat moet ik.
Ik snap niet waaromquote:Op woensdag 8 september 2010 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maand geen drugs, alcohol of inspanning.
Ik doe 't wel op de ingewikkelde manier denk ikquote:Op woensdag 8 september 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dacht je van, een plastic zakje en leukoplast? Of duct tape, hoef je je ook niet meer te scheren
Laat je sowieso wel uit je kop want het lijkt dan alsof je hoofd op ontploffen staat. Nu valt het wel mee bij 'normale' dingen maar in het begin bij bijvoorbeeld het gewoon opstaan van de bank of de trap oplopen.. alles waarbij je hartslag eventjes ook maar een beetje omhoog ging. Was echt niet leuk meerquote:Op woensdag 8 september 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap niet waaromJa ok, alcohol snap ik wel, omdat je je bloed verdunt, zodat je leeg loopt, maar inspanning
Oja wacht, je had natuurlijk ook een hersenschuddingquote:Op woensdag 8 september 2010 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe 't wel op de ingewikkelde manier denk ik.
[..]
Laat je sowieso wel uit je kop want het lijkt dan alsof je hoofd op ontploffen staat. Nu valt het wel mee bij 'normale' dingen maar in het begin bij bijvoorbeeld het gewoon opstaan van de bank of de trap oplopen.. alles waarbij je hartslag eventjes ook maar een beetje omhoog ging. Was echt niet leuk meer.
Toen ik net de 2e keer "wakker" was geworden had ik eigenlijk helemaal geen hoofdpijn.. weirde shit eigenlijk. Nouja, het totaal geen gehoor en daarna ineens herrie (die er dus helemaal niet was maar die je wel hoorde) was eigenlijk nog weirder..quote:Op woensdag 8 september 2010 01:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja wacht, je had natuurlijk ook een hersenschuddingJa, inspanning is in het begin ff niet aan te raden
Damn ouwequote:Op woensdag 8 september 2010 01:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toen ik net de 2e keer "wakker" was geworden had ik eigenlijk helemaal geen hoofdpijn.. weirde shit eigenlijk. Nouja, het totaal geen gehoor en daarna ineens herrie (die er dus helemaal niet was maar die je wel hoorde) was eigenlijk nog weirder..
Is ook zo kut als je daar ligt en je wil bellen maar je oren doen niks terwijl je leegstroomt.. wel ff schrikken.
Mja zeiden ze daar ook.. ik dacht er anders over eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 01:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn ouweVolgens mij ben je er nog goed vanaf gekomen
Weet je al wat over eventuele blijvende gevolgen?
Geen blijvende gevolgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja zeiden ze daar ook.. ik dacht er anders over eigenlijk. Blijvende gevolgen zijn er niet, op m'n kapotte tanden na die nu gefixt zijn (zonder garanties en met risico op afstervende tandzenuwen).
Of iig, als ik de artsen moet geloven. Heb nu wel dat ik af en toe niet op de meest simpele woorden kom (dan voel je je echt dom) maar dat gaat ook steeds beter. Eerste paar dagen vergat ik ook steeds waar ik dingen neergelegd had of waar ik mee bezig was. Nu stukken minder gelukkig.
Hoofdpijn is nu nog wel.. eh "aanwezig" maar ook veel minder.
Tja, dat zeiden ze. Ik heb er verder ook niet veel verstand van maar zo'n hoofd kan dus best een beste klap hebben. Dat valt me niet tegen eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 01:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen blijvende gevolgen?Daar dacht mijn arts heel anders over
Al kan het ook aan de aard van de hersenschudding gelegen hebben hoor
Ik viel -ondermeer- op m'n oor, wat m'n slechte evenwichtsgevoel kan verklaren
Maar het gros trekt weg inderdaad, ook al duurt het soms ff
Ja, daar was ik ook verbaasd over, hoe hard een schedel isquote:Op woensdag 8 september 2010 01:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, dat zeiden ze. Ik heb er verder ook niet veel verstand van maar zo'n hoofd kan dus best een beste klap hebben. Dat valt me niet tegen eigenlijk.
M'n oor heeft de grond niet geraakt (nouja, m'n neus ook niet maar die is wel gebroken) maar ze hadden het wel over (tijdelijke) evenwichtsproblemen maar daar heb ik niet heel veel last van volgens mij. Of iig, het valt (nog) niet op.
Denk wel dat ik die helm mag bedanken, als ik kijk wat voor butsen er ter hoogte en boven m'n slaap zitten. Thuis ff met de achterkant van een schroevendraaier (had ff niks beters voor handen) geprobeerd om er vergelijkbare butsen in te meppen maar je slaat er alleen een minuscuul kuiltje in.
Schedel heeft niet zoveel te verduren gehad hier, helmquote:Op woensdag 8 september 2010 01:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook verbaasd over, hoe hard een schedel is
Hopen dat het weer helemaal goed komt dan
Nu ben ik eeecht-echt slapen
Whehe, precies, weer lekker lomp verder levenquote:Op woensdag 8 september 2010 01:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schedel heeft niet zoveel te verduren gehad hier, helm. Snap niet dat er nog mensen zonder fietsen (op de mountainbike dan, gewoon op straat is 't wel een beetje gay). Je neemt dan echt een gigantisch risico, zonder helm was 't wel over en uit geweest denk ik. Zal wel iets van natuurlijke selectie zijn
.
En idd, maar als die vooruitgang zich doorzet kan ik redelijk snel weer verder met lomp doen.
Ja, ik ga ook maar eens een poging tot douchen doen.
Wat had jij trouwens uitgespookt want dat heb ik een beetje gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is van een dag later en het viel ook allemaal wel mee, maar een hoofd bloedt nou eenmaal als een malle, dus het leek heel wat
(zie je ook gelijk die puicke plakkert)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nothing happendquote:
Koele motherfuckerquote:
Had dus wel een gekneusde hand en polsquote:Op woensdag 8 september 2010 09:03 schreef The_Dean het volgende:
Netjes
Klasgenoot ook een keer, moest snel de bus halen, dus rent voor ons uit, flikkert op zijn bek, staat op en loopt zonder blikken of blozen de bus in
En combineren.quote:
Juh, die hing er half afquote:Op woensdag 8 september 2010 02:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ook hip, dat oor ziet er wel lijp uit tho'.
*Boks*
Wat moet je doen dan bij die balie?quote:
De bouw daarvan is nog steeds niet gestart toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef jna het volgende:
Op de universiteit van Paramaribo zijn ze nog sneller....
Nog iets inleveren voor m'n inschrijving.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan bij die balie?
Ajoh, doe je dat toch lekker na je collegequote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef jna het volgende:
[..]
Nog iets inleveren voor m'n inschrijving.
Nee want dan is het kwart voor 6 en ga ik naar huisquote:Op woensdag 8 september 2010 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, doe je dat toch lekker na je collegeBoeit niks
Heb je 3 uur collegequote:Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef jna het volgende:
[..]
Nee want dan is het kwart voor 6 en ga ik naar huis
Dan volgende week maar
Idd, wat een kuttijdenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef jna het volgende:
[..]
Op het rooster wel. Hopelijk in de praktijk niet.
Algemene cultuur wetenschappenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, wat een kuttijden
Wat ga je eigenlijk precies doen?
Klinkt heel algemeenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk veel kunst/cultuurgeschiedenis en cultuur en maatschappij dingen ofzo. Ja eigenlijk weet ik het ook niet. Doe eens vertellen.
Ja sorry.. als algemeen expert zou je toch wel verwachten dat ik overal iets zinnigs over kan zeggen hèquote:
Ja, ik ken dat probleem. Mensen hier denken ook dat ik overal goed in ben.. nouja dat is natuurlijk ook wel zo (quote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weeeer gevaagd om lid te worden van de OC tijdens onze constitutieborrel, terwijl ik vorig jaar al heb aangegeven totaal niet geschikt te zijn voor die functieSommige mensen
![]()
Algemeen expert, hehehehe, ik moest gniffelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja sorry.. als algemeen expert zou je toch wel verwachten dat ik overal iets zinnigs over kan zeggen hè [ afbeelding ]. WRONG!
Exact! Ik heb geen zin om 2 uur lang brassende mongolen tegen te houden, achter ze aan te rennen als ze het gastenboek hebben gejat en bier over me heen te krijgen omdat ze zich prominent voelenquote:[..]
Ja, ik ken dat probleem. Mensen hier denken ook dat ik overal goed in ben.. nouja dat is natuurlijk ook wel zo ([ afbeelding ]) maar ik heb niet overal zin in.![]()
Studentenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
Exact! Ik heb geen zin om 2 uur lang brassende mongolen tegen te houden, achter ze aan te rennen als ze het gastenboek hebben gejat en bier over me heen te krijgen omdat ze zich prominent voelen
Ik ben liever zelf zo'n brassende mongool die zich prominent voelt, het gastenboek jat en bier over de ontvangst commissie gooitquote:Op woensdag 8 september 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Algemeen expert, hehehehe, ik moest gniffelen.
[..]
Exact! Ik heb geen zin om 2 uur lang brassende mongolen tegen te houden, achter ze aan te rennen als ze het gastenboek hebben gejat en bier over me heen te krijgen omdat ze zich prominent voelen
Nounouquote:
Orde Commissie, mafkeesquote:Op woensdag 8 september 2010 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben liever zelf zo'n brassende mongool die zich prominent voelt, het gastenboek jat en bier over de ontvangst commissie gooit [ afbeelding ] .
Jullie zijn toch de elite, diegene die Fok! zo groot maken... die het land moeten redden van de ondergang.. terwijl jullie niks anders doen dan de orde te verstoren..quote:Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NounouZulke dingen horen er gewoon bij
Zolang ze mij niet aanranden terwijl ik -gratis- bier sta te drinken/gooien, heb ik er geen probleem mee
Ook goed. Bier over commissies gooien is altijd goed, care welkequote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Orde Commissie, mafkees
Maar inderdaadAl laat ik het brassen liever over aan de rest
Stimmtquote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook goed. Bier over commissies gooien is altijd goed, care welke.
Doe niet zo elitair manquote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de elite, diegene die Fok! zo groot maken... die het land moeten redden van de ondergang.. terwijl jullie niks anders doen dan de orde te verstoren..
Terwijl ik als HBO burger weer jullie stufi aan het betalen ben.. ga eens studeren in plaats van bier drinken..
Wel zonde natuurlijk maar gratis is gratis hè.. allemaal door PB betaald!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stimmt2 bier halen, 1 om te drinken en 1 om te gooien
Whehequote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de elite, diegene die Fok! zo groot maken... die het land moeten redden van de ondergang.. terwijl jullie niks anders doen dan de orde te verstoren..
Terwijl ik als HBO burger weer jullie stufi aan het betalen ben.. ga eens studeren in plaats van bier drinken..
Klopt, op elke andere gelegenheid zou het zonde zijn, maar dan hoort hetquote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel zonde natuurlijk maar gratis is gratis hè.. allemaal door PB betaald!
Nou ja, het meeste van mijn salaris gaat tegenwoordig op aan de AWBZ.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, op elke andere gelegenheid zou het zonde zijn, maar dan hoort het
je gaat toch geen amstel drinken op mijn kostenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
Als er maar genoeg voor ons bier over blijft.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
en thuis!
volgens mij word dit een briljante stage!
Good busyquote:Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hoihoi allemaal
Jeetje, ik ben goed bezig zeg. Gelijk uit school braaf al m'n opdrachten gaan doen. Nu ben ik dus gewoon om 5 uur klaar in plaats van dat ik om 1 uur 's nachts nog iets probeer te snappen. Dat ik hier niet veel eerder op gekomen ben.
Ohja, dat was ik wel, maar dat duurde dan altijd 2 dagen.
Jum.. BBQ *honger*quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Good busy
Ik ga maar eens kijken wat er van de BBQ geworden is![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hoihoi allemaal
Jeetje, ik ben goed bezig zeg. Gelijk uit school braaf al m'n opdrachten gaan doen. Nu ben ik dus gewoon om 5 uur klaar in plaats van dat ik om 1 uur 's nachts nog iets probeer te snappen. Dat ik hier niet veel eerder op gekomen ben.
Ohja, dat was ik wel, maar dat duurde dan altijd 2 dagen.
Balenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef jna het volgende:
Oh en dat college duurde echt tot kwart voor 6
Hopelijk leeft ie nogquote:Op woensdag 8 september 2010 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Balenen dan ook nog zo'n aso die voor de trein springt, heb jij weer vertraging. *harteloos*
Laat ie het dan lekker in delft doen. Wist niet dat een bus er zoooooooo lang over kan doen van leiden naar den haag. Ik denk serieus dat fietsen sneller is. Geen grap.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien was het BB die na de stoeptegels een nieuwe uitdaging zocht?
6:50 bus, aankomst 8:05. En terug is 16:50 bus (16:20 is wel erg vroeg) en 18:10 thuisquote:Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat klagen jullie allemaal?![]()
Je kan toch beter een hele dag ergens binnen moeten zijn met dit weer, dan ergens buiten.
Dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
6:50 bus, aankomst 8:05. En terug is 16:50 bus (16:20 is wel erg vroeg) en 18:10 thuis!
Baal ik best wel van.
JE zat in ieder geval wel binnen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
6:50 bus, aankomst 8:05. En terug is 16:50 bus (16:20 is wel erg vroeg) en 18:10 thuis!
Baal ik best wel van.
Heb nog 3 kwartier buiten gelopen. Was prima te doenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
JE zat in ieder geval wel binnen.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb nog 3 kwartier buiten gelopen. Was prima te doen
Shirt, vest, jasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lange overhemd aan en een jasje
Mja, naar Delft kon je gewoon via Zoetermeer en dat was best snelquote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Laat ie het dan lekker in delft doen. Wist niet dat een bus er zoooooooo lang over kan doen van leiden naar den haag. Ik denk serieus dat fietsen sneller is. Geen grap.
BBQ was een catering iets gewordenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jum.. BBQ *honger*
Straks maar eens even kijken wat moeders vandaag klaargemaakt heeft*luxe*
Duh. Hoewel het weer enorm van je studie afhangt. Ga je van een eenjarige naar een tweejarige master (of andersom), dan ligt het anders als dat je masterjaren gelijk blijven. En zo zijn er nog wel meer variabelen. Overleg het gewoon met je studieadviseur, die is daarvoorquote:Op donderdag 9 september 2010 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, ff vraagje hè.. als je vroegtijdig (maar wel na het eerste jaar) stopt met studie X en daarna begint met studie Y (waarbij je ook recht op stufi hebt) en daar wel een diploma haalt, moet je dan de stufie van studie X terugbetalen.
Antwoord op de site van de IB-groep word ik niet veel wijzer.
Als je het volledige jaar heb gevolgd, en gelijk met een nieuwe studie begint.. dan niet.. alleen verlies je wel je recht op stufi in je laatste jaar.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. Hoewel het weer enorm van je studie afhangt. Ga je van een eenjarige naar een tweejarige master (of andersom), dan ligt het anders als dat je masterjaren gelijk blijven. En zo zijn er nog wel meer variabelen. Overleg het gewoon met je studieadviseur, die is daarvoor
Volgens mij moet je voor het februari instroommoment gestopt zijn, wil je je eerste jaar niet terug hoeven te betalen. Zo is dat bij ons in ieder geval.
Een jaar of 4 geleden was ik net begonnen jaquote:Op donderdag 9 september 2010 01:16 schreef The_Dean het volgende:
Mooi op tijd.
Gewoon van uit gaan, anders is de kostenpost vast niet groot, je bent net begonnen toch?
Hmm.. straks maar ff overleggen met die dude dan ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. Hoewel het weer enorm van je studie afhangt. Ga je van een eenjarige naar een tweejarige master (of andersom), dan ligt het anders als dat je masterjaren gelijk blijven. En zo zijn er nog wel meer variabelen. Overleg het gewoon met je studieadviseur, die is daarvoor
Volgens mij moet je voor het februari instroommoment gestopt zijn, wil je je eerste jaar niet terug hoeven te betalen. Zo is dat bij ons in ieder geval.
Dit klopt. Ik heb eerst een jaar HEBO gedaan, maar mee gestopt (stop je voor 1 februari ben je maar een half jaar kwijt) en daarna Communicatie. Ik heb niks terug hoeven betalen maar ik was in mijn laatste communicatie jaar wel mijn stufi 'kwijt', kon nog wel lenen, je hebt namelijk 7 jaar waar je in kunt lenen (met 0-lening heb je daarbij ook nog je OV-jaarkaart)quote:Op donderdag 9 september 2010 08:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je het volledige jaar heb gevolgd, en gelijk met een nieuwe studie begint.. dan niet.. alleen verlies je wel je recht op stufi in je laatste jaar.
Maar het DUO bellen is de beste optie
Ja doen. Een diploma is altijd goed om te hebben. Stel dat je studie onverhoopt tegenvalt, dan heb je niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:07 schreef Isdatzo het volgende:
Is het een jaar extra studie waard om geen gat van 4 jaar op je CV te hebben maar een diploma waar ik niks meer mee doe?
Echt, ik zit met zo'n dilemma.. nog een jaar deze studie waar ik totaal geen zin in heb en dan pas doen wat ik leuk vind of nu zeggen: flikker maar een eind op en gewoon volgend jaar kunnen beginnen met wat ik leuk vind.
Keuzes keuzes....
Anders heb je 4 jaar weggegooid, wil je dat dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
Máár? Een heel jaar verdomme! Jullie zeggen niet wat ik wil horen.
Dan moet je stoppen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, maar anders heb ik 5 jaar weggegooid en zit ik met een diploma waar ik m'n kont mee af kan vegen.
4 jaar geleden de verkeerde beslissing gemaakt en gevoelsmatig maak ik ook de verkeerde beslissing als ik besluit er nog een jaar tegenaan te gooien.
het is toch light voor mannen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef PieterBas het volgende:
CocaCola Zero, het nog niet uit de kast gekomen broertje van normale CocaCola
Zuiplap.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat spul is wel lekker
Heb me er in Denemarken kapot aan gedronken
[ afbeelding ]
Moet ik even 'met hem praten' ?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Bloempje. het volgende:
En al weer thuis![]()
Tijd voor een middagdutje, jemig wat was het saai vandaag op school. En ik heb een stalker ben ik bang.
Het is een haar, maar is goedquote:Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik even 'met hem praten' ?
Ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef PieterBas het volgende:
Iemand heeft een andere iemand op een chatsite, mijn telefoonnummer gegeven...![]()
![]()
Lekker dan, ben je mooi klaar mee. Voortaan iets minder vriendelijk zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een haar, maar is goedNee, dat is dan weer gemeen..
Het zit zo, op de eerste schooldag, kende ik nog niemand. Dus ik was gewoon maar naast iemand gaan zitten, heel gezellig. Toen kwam er aan de andere kant van me een meisjes zitten, die ik al een beetje vreemd vond, maargoed, Bloempje heeft geen vooroordelen enzo, dus ik was gewoon mijn allerliefste zelf. Toen moesten we leuk een gesprek je met elkaar voeren.. *HBO* En sinds dat moment blijft ze achter me aan lopen. Ik had toen nog niet zo door hoe vreemd ze was, samen in de metro terug gezeten, ik zo stom geweest om telefoonnummers en msn uit te wisselen *want dat is altijd handig, haar idee*. Nu is het dus telkens als ik op msn kom: Bliep, daar is ze weer. Oh jottem.
Het begint ook de rest van de groep op te vallen nu, dus het is niet iets wat ik me inbeeld.
Werd dus net door diegene gebeld...quote:
Ja, hoe kom je er anders achterquote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werd dus net door diegene gebeld...
misschien is ze verliefd!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker dan, ben je mooi klaar mee. Voortaan iets minder vriendelijk zijn
Weet niet of zij het opvat als stalken. Misschien heeft ze weinig vrienden en omdat je zo aardig deed denkt ze wellicht dat ze nu in jou in vriendin heeft
Misschien ook wel jaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is ze verliefd!
dat is veel sappiger
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Dus vind ik het weer lullig om hard gillend weg te rennen als ze er weer aan komt. Zij heeft niet door denk ik dat ze een beetje overdreven bezig is. Laatst ook op msn, ja, ik ga nu weg, maar ik ben zo weer terug, wil je niet weggaan zonder doei te zeggen, want dat deed je gisterquote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker dan, ben je mooi klaar mee. Voortaan iets minder vriendelijk zijn
Weet niet of zij het opvat als stalken. Misschien heeft ze weinig vrienden en omdat je zo aardig deed denkt ze wellicht dat ze nu in jou in vriendin heeft
Haha, ja, maak dr een hele soap van.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is veel sappiger
omg ze klinkt een beetje als een wausje....quote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Dus vind ik het weer lullig om hard gillend weg te rennen als ze er weer aan komt. Zij heeft niet door denk ik dat ze een beetje overdreven bezig is. Laatst ook op msn, ja, ik ga nu weg, maar ik ben zo weer terug, wil je niet weggaan zonder doei te zeggen, want dat deed je gister![]()
Bloempje: aaaah, euh, oke, is goed hoor.Blijkbaar had ik vergeten te melden dat ik wegging, maar ik had gewoon dat schermpje al lang weg geklikt, als iemand een tijdje niets zegt ga ik dat niet open laten staan de hele tijd.. Zeker niet bij mensen waar ik nou niet zo nodig mee hoef te praten.
nou is wel leuk tochquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, ja, maak dr een hele soap van.
gewoon blokeren, en elke 2e dinsdag van de maand deblokeren en dan zeggen ja sorry ik ben bijna nooit op msnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Bloempje. het volgende:
NEEEEEEE DAAR IS ZE WEER! Ze heeft dr msn altijd op offline weergeven staan, dus ik zie het niet aankomen.
*en nu maar hopen dat ze niet op fok zit..*
Ja, dat is wel wat overdreven ja...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Dus vind ik het weer lullig om hard gillend weg te rennen als ze er weer aan komt. Zij heeft niet door denk ik dat ze een beetje overdreven bezig is. Laatst ook op msn, ja, ik ga nu weg, maar ik ben zo weer terug, wil je niet weggaan zonder doei te zeggen, want dat deed je gister![]()
Bloempje: aaaah, euh, oke, is goed hoor.Blijkbaar had ik vergeten te melden dat ik wegging, maar ik had gewoon dat schermpje al lang weg geklikt, als iemand een tijdje niets zegt ga ik dat niet open laten staan de hele tijd.. Zeker niet bij mensen waar ik nou niet zo nodig mee hoef te praten.
Een vriend heeft ze niet. Ik heb wel 5 katten, misschien dat ze die zelf gaat ontvoeren en martelen tot ik met dr wil trouwen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou is wel leuk toch![]()
Pas maar op want in een soap heeft ze ook gewoon een vriend die jaloers is en je kat gaat ontvoeren!
Goeiequote:Op donderdag 9 september 2010 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon blokeren, en elke 2e dinsdag van de maand deblokeren en dan zeggen ja sorry ik ben bijna nooit op msn
Toch wel he..quote:Op donderdag 9 september 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat overdreven ja...
nou ik zou toch maar goed op mijn katten letten als ik jou was...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een vriend heeft ze niet. Ik heb wel 5 katten, misschien dat ze die zelf gaat ontvoeren en martelen tot ik met dr wil trouwen.
Ah, nou ben ik wel heel gemeen. Ze is verder niet onaardig ofzoMaar een beetje.. apart... en erg... eh... apart.
sms?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je er anders achter
Bellen is toch veel leukerquote:
quote:
kom op als je al een half uur niks gezegd hebt op msn en je eten is klaar ga je dan iedereen af om te zeggen hey mijn eten is klaar! doei he!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Ze vind het gewoon normaal dat mensen even doei zeggen als ze weggaan, en dat zegt ze dan de volgende keer.
Wat ik een beetje overdreven vind is dat je wel aardig doet tegen haar, maar achter haar rug om tegen ons en je medestudenten over haar roddelt en verteld dat je haar eigenlijk niet mag.
Zolang je het niet tegen haarzelf zegt heeft zij niks in de gaten
hier is het dramatisch weerquote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef Bloempje. het volgende:
Een half uur ofzo inderdaad. Goed, je hebt wel een punt, maar ik vind t altijd wat lastig om tegen mensen te zeggen dat ik liever heb dat ze iets minder achter me aan hobbelen.. Zoals ik al zei, het is niet dat ik dr echt heel onaardig vind, alleen een beetje te, euhm, opdringerig zegmaar.
Maargoed, ander onderwerpZijn jullie ook zo blij verrast door heb mooie weer? Ik wist toch bijna zeker dat de zomer wel zo ongeveer voorbij was.
Agossie, arme jij..quote:
Ja maar da's ook zoiets.. het is echt kiezen tussen 2 kwaden terwijl het helemaal niet nodig is alleen die lijers zijn gewoon te beroerd om mij te helpen waardoor ik een half jaar bespaar en gewoon in september kan beginnen in utrecht. Het probleem is dat ik me niet altijd braaf naar hun wensen geschikt heb en dat ik niet te beroerd ben om gewoon te zeggen wat ik van bepaalde zaken vind waardoor ik ze nu een beetje tegen me heb. Je mag vooral geen kritiek hebben of lastig doen.quote:
Helemaal goedquote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
En weer klaar! Heerlijke stage dit!
Maar isdatzo (zeg ik dat goed?)
Mijn wiskunde, natuurkunde en scheikunde weer op niveau brengen. Na er 6 jaar niks meer aan gedaan te hebben (en daarvoor eigenlijk ook niet de moeite die het verdiende) is dat allemaal diep weggezakt. Evt. icm wat werken wellicht.quote:je kunt pas volgend jaar beginnen? Wat ga je dan dit jaar doen?
Ok deze soap wil ik volgenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is veel sappiger
Misschien is zij ook wel sappigquote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok deze soap wil ik volgen. Wanneer komen de foto's
?
jeetje volgens mij maak jij het nogal groter dan het is hoor?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef The_Dean het volgende:
Dat is ook lastig,maar soms moet je gewoon wat direct zijn. Zij heeft waarschijnlijk niet in de gaten dat ze zo opdringerig is... en als je nu constant aardig blijft ziet je ze wellicht als beste vriendin, en dan ben je te laat.
Als je er in het begin over praat doet het minder pijn om er achter te komen dat je eigenlijk vriendinnen bent dan dat zij een paar jaar denkt dat jullie erg close zijn en dat je het dan zegt.
Gewoon er rustig over praten met haar [en niet achter haar rug om met anderen] en wat subtiele hints geven. Dat je graag wil dat ze niet zo opdringerig is wil immers niet zeggen dat je niet vriendinnen kunt worden in de toekomst
En dan niet 'vrouwelijke hints', dat je wat roept en de ander zelf maar uit moet vogelen wat je eigenlijk bedoeld
Ja klopt. Haha, nou doe je net of vrouwelijke hints niet te snappen zijn, joh, die zijn toch altijd reuze duidelijk...Ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef The_Dean het volgende:
Dat is ook lastig,maar soms moet je gewoon wat direct zijn. Zij heeft waarschijnlijk niet in de gaten dat ze zo opdringerig is... en als je nu constant aardig blijft ziet je ze wellicht als beste vriendin, en dan ben je te laat.
Als je er in het begin over praat doet het minder pijn om er achter te komen dat je eigenlijk vriendinnen bent dan dat zij een paar jaar denkt dat jullie erg close zijn en dat je het dan zegt.
Gewoon er rustig over praten met haar [en niet achter haar rug om met anderen] en wat subtiele hints geven. Dat je graag wil dat ze niet zo opdringerig is wil immers niet zeggen dat je niet vriendinnen kunt worden in de toekomst
En dan niet 'vrouwelijke hints', dat je wat roept en de ander zelf maar uit moet vogelen wat je eigenlijk bedoeld
Nee, soms echt niet hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja klopt. Haha, nou doe je net of vrouwelijke hints niet te snappen zijn, joh, die zijn toch altijd reuze duidelijk...Ofzo.
Misschien ook wel ja, maar onderschat vrouwen en hun emoties nietquote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje volgens mij maak jij het nogal groter dan het is hoor?
het gaat om een week en niet om jaren.. Het komt heus wel ter sprake hoor ik ga er iig niet vanuit dat ze het 5 jaar laat door kabbelen
en dat roddelen las ik ook niet hoor... alleen dat het genoemt is terwijl dat meisje er niet bij was maar dat maakt het niet meteen roddelen... Dat kan ook gewoon zo zijn van goh het viel me op dat Klara wel heel erg naar jou toe trekt bloempje! en dat bloempje dan is van ja he! ik dacht dat het aan mij ligt maar ik ben idd wel haar favoriet in de klas haha *end scene*
nou ja ik was er zelf natuurlijk ook niet bij dus alleen bloempje kan zeggen hoe het echt gegaan is maar ik vind dat je nogal over haar een heen valt door iets wat je zelf allemaal invult
Nja, sommige vrouwen zijn best duidelijk, maar heb genoeg meegemaakt die dat zeg maar op zijn zachtst gezegd niet warenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja klopt. Haha, nou doe je net of vrouwelijke hints niet te snappen zijn, joh, die zijn toch altijd reuze duidelijk...Ofzo.
Ik woon vlakbij schiphol trouwens.. Vanmorgen leek het even shitweer te worden, maar het is nog goed gekomen.
Tja ik zou voor het diplma gaan... Dan heb je dat tenminste op zakquote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar da's ook zoiets.. het is echt kiezen tussen 2 kwaden terwijl het helemaal niet nodig is alleen die lijers zijn gewoon te beroerd om mij te helpen waardoor ik een half jaar bespaar en gewoon in september kan beginnen in utrecht. Het probleem is dat ik me niet altijd braaf naar hun wensen geschikt heb en dat ik niet te beroerd ben om gewoon te zeggen wat ik van bepaalde zaken vind waardoor ik ze nu een beetje tegen me heb. Je mag vooral geen kritiek hebben of lastig doen.
[..]
Helemaal goed!
[..]
Mijn wiskunde, natuurkunde en scheikunde weer op niveau brengen. Na er 6 jaar niks meer aan gedaan te hebben (en daarvoor eigenlijk ook niet de moeite die het verdiende) is dat allemaal diep weggezakt. Evt. icm wat werken wellicht.
Jongens, ontspanquote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat om een week en niet om jaren.. Het komt heus wel ter sprake hoor ik ga er iig niet vanuit dat ze het 5 jaar laat door kabbelen
en dat roddelen las ik ook niet hoor... alleen dat het genoemt is terwijl dat meisje er niet bij was maar dat maakt het niet meteen roddelen... Dat kan ook gewoon zo zijn van goh het viel me op dat Klara wel heel erg naar jou toe trekt bloempje! en dat bloempje dan is van ja he! ik dacht dat het aan mij ligt maar ik ben idd wel haar favoriet in de klas haha *end scene*
nou ja ik was er zelf natuurlijk ook niet bij dus alleen bloempje kan zeggen hoe het echt gegaan is maar ik vind dat je nogal over haar een heen valt door iets wat je zelf allemaal invult
Ut twa stjonkede pikelhearingen de bêste kiezequote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja maar da's ook zoiets.. het is echt kiezen tussen 2 kwaden t
Hoe weet jij wanneer het ten sprake komt?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ut twa stjonkede pikelhearingen de bêste kieze
Nooit zeg maar? Maar dan wel heel geïrriteerd reageren natuurlijk als iemand de hint niet snapt, want: dat was toch oooverduidelijk?!quote:
Ja, ik hou er ook al over op, maar moest het even meldenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jongens, ontspanJa zo ging het ongeveer, niet dat ik het nou uren met anderen over haar heb. Ik ken dr inderdaad 2 weken ofzo en was niet van plan om het jaaaren zo door te laten gaan. Maar ik weet ook van mezelf dat ik dat vaak per ongeluk toch doe, ik ben een mietje, ik durf nooit te zeggen dat ik iets vervelend vind. Maargoed, we hadden het over het weer nu
Jaquote:
niet, en dat staat er toch ook al dat ik dat niet weet?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe weet jij wanneer het ten sprake komt?
Iedereen zegt dat.. vanmiddag ook nog even bij m'n oude mentor langs geweest (met pensioen ondertussen). Dat was één van de weinige figuren die daar rondliepen waarmee ik wel overweg kon. Hij heeft me wel goed advies gegeven, ik ga het laatste jaar semi-duaal proberen te volgen. Eens kijken wat de mogelijkheden wat dat betreft zijn. Kijken of ik dat op 1 van m'n oude bijbaantjes kan doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou voor het diplma gaan... Dan heb je dat tenminste op zak
maar volgens mij heb je al lang besloten om dat niet te doendus heeft het niet zo veel zin om dat te zeggen
Arme jij.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk helemaal m'n plu mee, valt er geen spatje
klinkt goed!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat.. vanmiddag ook nog even bij m'n oude mentor langs geweest (met pensioen ondertussen). Dat was één van de weinige figuren die daar rondliepen waarmee ik wel overweg kon. Hij heeft me wel goed advies gegeven, ik ga het laatste jaar semi-duaal proberen te volgen. Eens kijken wat de mogelijkheden wat dat betreft zijn.
Dan heb ik niet zo veel te maken met de figuren die daar rondlopen, wat meer vrijheid en dan wellicht combineren met wat avondcursussen oid.
Dat dus eerst proberen.
Het hangt natuurlijk af hoe iemand het opvat en daar kan het al mis gaan. Voor de een is de hint makkelijk, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Het kan ook liggen aan de persoon die het nietbegrijpt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nooit zeg maar? Maar dan wel heel geïrriteerd reageren natuurlijk als iemand de hint niet snapt, want: dat was toch oooverduidelijk?!
Hehe, ja hij is echt tofquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt goed!
en goed ook dat je toch nog bij zo'n man langs kunt ookal is ie met pensioen en zo
Nee. Yup.quote:even een ontopic stage ding
moeten jullie nog veel opdrachten doen als je thuis bent? of is het echt om 5 uur de deur dicht en dan ben je klaar voor die dag?
Jup, dus eigenlijk moet je gewoon maar alles duidelijk zeggen, maar dat is dan weer zo lastig somsquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk af hoe iemand het opvat en daar kan het al mis gaan. Voor de een is de hint makkelijk, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Het kan ook liggen aan de persoon die het nietbegrijpt natuurlijk.
ik heb normaal ook eigenlijk geen dingen meer die ik thuis moet doen omdat ik gewoon uren vol moest maken en dan ga je maar vanalles doen hequote:Op donderdag 9 september 2010 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe, ja hij is echt tof. Was ook wel leuk om hem weer eens te zien. Eén van de weinige personen die echt iets voor mij heeft willen doen wat die opleiding betreft.
[..]
Nee. Yup..
nou ik zit te hopen dat mijn vriend het even doet vanavondquote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
En je wéét dat 't moet gebeuren hè. Ik weet hoe het voelt.
Ach ja, beter meeverlegen dan onverlegenquote:
Morgenochtend half zesquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa we eten friet! Ik dacht ik zeg het even @ TT
Hoiquote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nu een stage waarbij ik veel achter de computer zit dus ik dacht
HALLLOO
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef jna het volgende:
Zit jullie allemaal klaar voah matsoe matsoe en z'n vrienden?
Hoi!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nu een stage waarbij ik veel achter de computer zit dus ik dacht
HALLLOO
Luctor!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex? Wat moest ik checken op je hyves een tijdje geleden?
Oh ja, die zag ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor!
Dien!
Ik heb foto's van mijn VW T1-gadgets op mn Hyves gezet
Yep, niet zo heel veel mee bezig de laatste tijd, ben NANA aan het afronden.quote:
NANA.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep, niet zo heel veel mee bezig de laatste tijd, ben NANA aan het afronden.
Maar in het animé topic kon ik vaak niet zo'n aansluiting vinden, ik kijk weinig nieuwe series
HAAI!quote:
Werkse ouwe gek! Lekker een MIDNR uit de oude doos aanzetten en gaan met die peerquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:02 schreef The_Dean het volgende:
Nja, dat kan hier niet, geen enkele pc met geluid, en heb geen podcasts bij me
Oh nicequote:Op vrijdag 10 september 2010 01:12 schreef The_Dean het volgende:
Hier in de hal staat Radio Veronica op, dat scheelt wel, maar gelukkig iPod en speakersetje bij me
Dat deed ik zowaar laatst!quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkse ouwe gek! Lekker een MIDNR uit de oude doos aanzetten en gaan met die peer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat deed ik zowaar laatst!
Het voelde echt weer als vanouds. Tot de sidechicks bedankt werden, je piet hoorde en het afgelopen was en ik me realiseerde dat het een stukje nostalgie was
.
sterkte ermee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:27 schreef rhubarbje het volgende:
oke 3 dagen stage is niet ideaal
2 wel
dan stop je voor je een hekel krijgt aan het vroeg opstaan en zo
Vroeg opstaan is nooit leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:27 schreef rhubarbje het volgende:
2 wel
Aww.. denk nog aan je studententijd als je eenmaal werkt..quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:27 schreef rhubarbje het volgende:
2 wel
Niet helemaal waar. Als ik op vakantie ga vind ik vroeg opstaan niet zo ergquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is nooit leuk
Dat dus, stelletje verwende nestenquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aww.. denk nog aan je studententijd als je eenmaal werkt..
Dien!quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus, stelletje verwende nesten
Preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dus, stelletje verwende nesten
Ik betaal wel je studiequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg werkende mensen! Jullie hebben je relaxte jaren ook gehad dus niet zeiken
Op een gegeven moment zegt het Rijk ook, zoiets van.. jij betaalt zelf maar je studie.. eeuwige studentquote:
Jawel man, heerlijk om 7 uur opstaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel man, heerlijk om 7 uur opstaan
En dan naar de wc gaan en nog een paar uur doorslapen
Dat. En dan het liefst nog om te poepenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ha! Smerige PSV'er, wat doe jij hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 7, minstens. Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vuige Hageneesquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Dat. En dan het liefst nog om te poepen
2-1quote:
Zo vroeg hoeft het ook weer niet..quote:
Idd, dan slaap ik netquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo vroeg hoeft het ook weer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |