Iddquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iddje kan er zo leuk figuurtjes in tekenen die een minuut later weer weg zijn
Ja verder heb ik niks aan zo'n ding, dus dat deed ik er altijd mee op schoolquote:
ik betaal ook al lang zelf hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zegt het Rijk ook, zoiets van.. jij betaalt zelf maar je studie.. eeuwige student
En wat een weertje meneertjequote:
Al sinds half zes vanochtendquote:
Zo'n ding die de arbo voorschrijft, dat je voor je toetsenbord moet liggen op je pols te laten rusten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb weekend!
[..]
ik betaal ook al lang zelf hoor
alleen mietjes laten zich daar door tegen houden!!
wtf is een polsmat?
die heb ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n ding die de arbo voorschrijft, dat je voor je toetsenbord moet liggen op je pols te laten rusten.
Ik wist niet eens dat het kon, daarom moest ik lachen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja verder heb ik niks aan zo'n ding, dus dat deed ik er altijd mee op school
Mmh, ligt aan de dinges misschienquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het kon, daarom moest ik lachen.
edit: ik heb ook zo'n eentje thuis voor mijn muismat, maar ik kan geen figuurtjes maken.
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
En Bloempje heeft werk*waarschijnlijk*
Terug bij mijn oude baan, ik heb een half jaar op een groep verstandelijk gehandicapten met epilepsie gewerkt. Nu mag ik daar weer terug komen, alleen niet op die groep. Ik ga nu verspreid over het terrein werken daar, steeds op een andere groep. Lijkt me wel leuk, een beetje afwisseling.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Terug bij mijn oude baan, ik heb een half jaar op een groep verstandelijk gehandicapten met epilepsie gewerkt. Nu mag ik daar weer terug komen, alleen niet op die groep. Ik ga nu verspreid over het terrein werken daar, steeds op een andere groep. Lijkt me wel leuk, een beetje afwisseling.
Het is alleen wel een oproepcontract, maar dat komt wel goed denk ik, ze hebben daar altijd wat personeelstekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |