quote:Op woensdag 8 september 2010 14:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk veel kunst/cultuurgeschiedenis en cultuur en maatschappij dingen ofzo. Ja eigenlijk weet ik het ook niet. Doe eens vertellen.
Ja sorry.. als algemeen expert zou je toch wel verwachten dat ik overal iets zinnigs over kan zeggen hèquote:
Ja, ik ken dat probleem. Mensen hier denken ook dat ik overal goed in ben.. nouja dat is natuurlijk ook wel zo (quote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weeeer gevaagd om lid te worden van de OC tijdens onze constitutieborrel, terwijl ik vorig jaar al heb aangegeven totaal niet geschikt te zijn voor die functieSommige mensen
![]()
Algemeen expert, hehehehe, ik moest gniffelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja sorry.. als algemeen expert zou je toch wel verwachten dat ik overal iets zinnigs over kan zeggen hè [ afbeelding ]. WRONG!
Exact! Ik heb geen zin om 2 uur lang brassende mongolen tegen te houden, achter ze aan te rennen als ze het gastenboek hebben gejat en bier over me heen te krijgen omdat ze zich prominent voelenquote:[..]
Ja, ik ken dat probleem. Mensen hier denken ook dat ik overal goed in ben.. nouja dat is natuurlijk ook wel zo ([ afbeelding ]) maar ik heb niet overal zin in.![]()
Studentenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
Exact! Ik heb geen zin om 2 uur lang brassende mongolen tegen te houden, achter ze aan te rennen als ze het gastenboek hebben gejat en bier over me heen te krijgen omdat ze zich prominent voelen
Ik ben liever zelf zo'n brassende mongool die zich prominent voelt, het gastenboek jat en bier over de ontvangst commissie gooitquote:Op woensdag 8 september 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Algemeen expert, hehehehe, ik moest gniffelen.
[..]
Exact! Ik heb geen zin om 2 uur lang brassende mongolen tegen te houden, achter ze aan te rennen als ze het gastenboek hebben gejat en bier over me heen te krijgen omdat ze zich prominent voelen
Nounouquote:
Orde Commissie, mafkeesquote:Op woensdag 8 september 2010 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben liever zelf zo'n brassende mongool die zich prominent voelt, het gastenboek jat en bier over de ontvangst commissie gooit [ afbeelding ] .
Jullie zijn toch de elite, diegene die Fok! zo groot maken... die het land moeten redden van de ondergang.. terwijl jullie niks anders doen dan de orde te verstoren..quote:Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NounouZulke dingen horen er gewoon bij
Zolang ze mij niet aanranden terwijl ik -gratis- bier sta te drinken/gooien, heb ik er geen probleem mee
Ook goed. Bier over commissies gooien is altijd goed, care welkequote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Orde Commissie, mafkees
Maar inderdaadAl laat ik het brassen liever over aan de rest
Stimmtquote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook goed. Bier over commissies gooien is altijd goed, care welke.
Doe niet zo elitair manquote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de elite, diegene die Fok! zo groot maken... die het land moeten redden van de ondergang.. terwijl jullie niks anders doen dan de orde te verstoren..
Terwijl ik als HBO burger weer jullie stufi aan het betalen ben.. ga eens studeren in plaats van bier drinken..
Wel zonde natuurlijk maar gratis is gratis hè.. allemaal door PB betaald!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stimmt2 bier halen, 1 om te drinken en 1 om te gooien
Whehequote:Op woensdag 8 september 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de elite, diegene die Fok! zo groot maken... die het land moeten redden van de ondergang.. terwijl jullie niks anders doen dan de orde te verstoren..
Terwijl ik als HBO burger weer jullie stufi aan het betalen ben.. ga eens studeren in plaats van bier drinken..
Klopt, op elke andere gelegenheid zou het zonde zijn, maar dan hoort hetquote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel zonde natuurlijk maar gratis is gratis hè.. allemaal door PB betaald!
Nou ja, het meeste van mijn salaris gaat tegenwoordig op aan de AWBZ.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, op elke andere gelegenheid zou het zonde zijn, maar dan hoort het
je gaat toch geen amstel drinken op mijn kostenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
Als er maar genoeg voor ons bier over blijft.
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
en thuis!
volgens mij word dit een briljante stage!
Good busyquote:Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hoihoi allemaal
Jeetje, ik ben goed bezig zeg. Gelijk uit school braaf al m'n opdrachten gaan doen. Nu ben ik dus gewoon om 5 uur klaar in plaats van dat ik om 1 uur 's nachts nog iets probeer te snappen. Dat ik hier niet veel eerder op gekomen ben.
Ohja, dat was ik wel, maar dat duurde dan altijd 2 dagen.
Jum.. BBQ *honger*quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Good busy
Ik ga maar eens kijken wat er van de BBQ geworden is![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:12 schreef Bloempje. het volgende:
Hoihoi allemaal
Jeetje, ik ben goed bezig zeg. Gelijk uit school braaf al m'n opdrachten gaan doen. Nu ben ik dus gewoon om 5 uur klaar in plaats van dat ik om 1 uur 's nachts nog iets probeer te snappen. Dat ik hier niet veel eerder op gekomen ben.
Ohja, dat was ik wel, maar dat duurde dan altijd 2 dagen.
Balenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef jna het volgende:
Oh en dat college duurde echt tot kwart voor 6
Hopelijk leeft ie nogquote:Op woensdag 8 september 2010 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Balenen dan ook nog zo'n aso die voor de trein springt, heb jij weer vertraging. *harteloos*
Laat ie het dan lekker in delft doen. Wist niet dat een bus er zoooooooo lang over kan doen van leiden naar den haag. Ik denk serieus dat fietsen sneller is. Geen grap.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien was het BB die na de stoeptegels een nieuwe uitdaging zocht?
6:50 bus, aankomst 8:05. En terug is 16:50 bus (16:20 is wel erg vroeg) en 18:10 thuisquote:Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat klagen jullie allemaal?![]()
Je kan toch beter een hele dag ergens binnen moeten zijn met dit weer, dan ergens buiten.
Dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
6:50 bus, aankomst 8:05. En terug is 16:50 bus (16:20 is wel erg vroeg) en 18:10 thuis!
Baal ik best wel van.
JE zat in ieder geval wel binnen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
6:50 bus, aankomst 8:05. En terug is 16:50 bus (16:20 is wel erg vroeg) en 18:10 thuis!
Baal ik best wel van.
Heb nog 3 kwartier buiten gelopen. Was prima te doenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
JE zat in ieder geval wel binnen.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb nog 3 kwartier buiten gelopen. Was prima te doen
Shirt, vest, jasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lange overhemd aan en een jasje
Mja, naar Delft kon je gewoon via Zoetermeer en dat was best snelquote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
Laat ie het dan lekker in delft doen. Wist niet dat een bus er zoooooooo lang over kan doen van leiden naar den haag. Ik denk serieus dat fietsen sneller is. Geen grap.
BBQ was een catering iets gewordenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jum.. BBQ *honger*
Straks maar eens even kijken wat moeders vandaag klaargemaakt heeft*luxe*
Duh. Hoewel het weer enorm van je studie afhangt. Ga je van een eenjarige naar een tweejarige master (of andersom), dan ligt het anders als dat je masterjaren gelijk blijven. En zo zijn er nog wel meer variabelen. Overleg het gewoon met je studieadviseur, die is daarvoorquote:Op donderdag 9 september 2010 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, ff vraagje hè.. als je vroegtijdig (maar wel na het eerste jaar) stopt met studie X en daarna begint met studie Y (waarbij je ook recht op stufi hebt) en daar wel een diploma haalt, moet je dan de stufie van studie X terugbetalen.
Antwoord op de site van de IB-groep word ik niet veel wijzer.
Als je het volledige jaar heb gevolgd, en gelijk met een nieuwe studie begint.. dan niet.. alleen verlies je wel je recht op stufi in je laatste jaar.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. Hoewel het weer enorm van je studie afhangt. Ga je van een eenjarige naar een tweejarige master (of andersom), dan ligt het anders als dat je masterjaren gelijk blijven. En zo zijn er nog wel meer variabelen. Overleg het gewoon met je studieadviseur, die is daarvoor
Volgens mij moet je voor het februari instroommoment gestopt zijn, wil je je eerste jaar niet terug hoeven te betalen. Zo is dat bij ons in ieder geval.
Een jaar of 4 geleden was ik net begonnen jaquote:Op donderdag 9 september 2010 01:16 schreef The_Dean het volgende:
Mooi op tijd.
Gewoon van uit gaan, anders is de kostenpost vast niet groot, je bent net begonnen toch?
Hmm.. straks maar ff overleggen met die dude dan ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 03:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. Hoewel het weer enorm van je studie afhangt. Ga je van een eenjarige naar een tweejarige master (of andersom), dan ligt het anders als dat je masterjaren gelijk blijven. En zo zijn er nog wel meer variabelen. Overleg het gewoon met je studieadviseur, die is daarvoor
Volgens mij moet je voor het februari instroommoment gestopt zijn, wil je je eerste jaar niet terug hoeven te betalen. Zo is dat bij ons in ieder geval.
Dit klopt. Ik heb eerst een jaar HEBO gedaan, maar mee gestopt (stop je voor 1 februari ben je maar een half jaar kwijt) en daarna Communicatie. Ik heb niks terug hoeven betalen maar ik was in mijn laatste communicatie jaar wel mijn stufi 'kwijt', kon nog wel lenen, je hebt namelijk 7 jaar waar je in kunt lenen (met 0-lening heb je daarbij ook nog je OV-jaarkaart)quote:Op donderdag 9 september 2010 08:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je het volledige jaar heb gevolgd, en gelijk met een nieuwe studie begint.. dan niet.. alleen verlies je wel je recht op stufi in je laatste jaar.
Maar het DUO bellen is de beste optie
Ja doen. Een diploma is altijd goed om te hebben. Stel dat je studie onverhoopt tegenvalt, dan heb je niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:07 schreef Isdatzo het volgende:
Is het een jaar extra studie waard om geen gat van 4 jaar op je CV te hebben maar een diploma waar ik niks meer mee doe?
Echt, ik zit met zo'n dilemma.. nog een jaar deze studie waar ik totaal geen zin in heb en dan pas doen wat ik leuk vind of nu zeggen: flikker maar een eind op en gewoon volgend jaar kunnen beginnen met wat ik leuk vind.
Keuzes keuzes....
Anders heb je 4 jaar weggegooid, wil je dat dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
Máár? Een heel jaar verdomme! Jullie zeggen niet wat ik wil horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |