Wat hij ook noemt, het kan niet meer exotischer zijn dan een minderheidkabinet dat afhankelijk is van gedoogsteun van de PVVen een religieus extremistische partij.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Welke exotische varianten heeft Cohen nog meer?
Kijk, daar gaat de VVD.. Heel stabielquote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
Ow btw: Amsterdamse VVD-wethouder tegen coalitie PVV
Niet alleen dat, de mening van lokale prominenten zijn nauwelijks belangrijk bij landelijke coalities, laat staan de mening van één lokaal persoon. Bij zo'n beetje iedere partijen combinatie zijn er wel ergens mensen uit partij A te vinden die liever niet met partij B samenwerken. Dit is echt alleen maar nieuws omdat de rest van de formatie zo'n zooitje is.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PS ik weet ook wel dat hij niet inde fractie zit
Ik vond het alleen mooi omdat de VVD (afgezien van Weisglas) zijn geledereen redelijk gesloten leek te hebben en Rutte bijzonder arrogant doet..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de mening van lokale prominenten zijn nauwelijks belangrijk bij landelijke coalities, laat staan de mening van één lokaal persoon. Bij zo'n beetje iedere partijen combinatie zijn er wel ergens mensen uit partij A te vinden die liever niet met partij B samenwerken. Dit is echt alleen maar nieuws omdat de rest van de formatie zo'n zooitje is.
Pas als er brieven namens flinke delen van de achterban worden geschreven of signalen uit de fractie zelf komen is er daadwerkelijk iets aan de hand. Maar één wethouder die de PVV niet zo leuk vindt is bij lange na geen aanduiding voor instabiliteit bij de VVD.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Citaat van Verhagen: "Ik heb de overtuiging op basis van gesprekken in mijn fractie dat bezwaren kunnen worden weggenomen"
Haha, zoals met Klink zeker.
En de gelederen binnen de VVD zijn niet minder gesloten omdat ergens een wethouder het er niet mee eens is. Nogmaals, bij iedere andere formatie was dat niet eens voor de lokale krant 'nieuws' geweest.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het alleen mooi omdat de VVD (afgezien van Weisglas) zijn geledereen redelijk gesloten leek te hebben en Rutte bijzonder arrogant doet..
O, dat is best wel een prominente VVD-er. Volgens mij ook verkozen tot beste politicus in Amsterdam, toen de VVD nog in de oppositie zat. Maar goed, niet het het heel veel invloed heeft.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
Ow btw: Amsterdamse VVD-wethouder tegen coalitie PVV
Klets niet.. Men had het ook constant over de lokalen van het CDA..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En de gelederen binnen de VVD zijn niet minder gesloten omdat ergens een wethouder het er niet mee eens is. Nogmaals, bij iedere andere formatie was dat niet eens voor de lokale krant 'nieuws' geweest.
Krijg je niet genoeg aandacht meer???quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef HiZ het volgende:
Goh, de linkse circle jerk gaat onverminderd door zie ik ?
Doe eens niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Krijg je niet genoeg aandacht meer???
Bij deze dan...
Zeg.. Graag een waarschuwing naar beide partijen dan aub...quote:
quote:
Mijn excuses voor de taalfout..quote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef Compatibel het volgende:
[..]
![]()
(Het is trouwens 'bij dezen', de meest gemaakte taalfout na 'enigste')
De lokalen ja, toen bleek dat het om een redelijk deel van de achterband ging. Wat doet de mening van één wethouder er nu toe?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet.. Men had het ook constant over de lokalen van het CDA..
Bovendien; je weet het maar nooit.. Als er 1 schaap..
Niet zo serieusquote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De lokalen ja, toen bleek dat het om een redelijk deel van de achterband ging. Wat doet de mening van één wethouder er nu toe?
Voorlopig alleen die ene wethouder?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het gewoon grappig dat de VVD zich ook begint te roeren...
Dat zeg ik ook al een paar keer, maar dat is te serieus blijkbaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voorlopig alleen die ene wethouder?
Kennelijk.. Maar dat mag ik toch wel grappig vinden??quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weinig. Maar het is wel wat Whiskers zegt, als er één schaap over de dam is. Waarmee niet gezegd is dat er per se meer volgen, maar het zou wel kunnen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De lokalen ja, toen bleek dat het om een redelijk deel van de achterband ging. Wat doet de mening van één wethouder er nu toe?
De rijen zijn nog nooit zo gesloten geweest binnen de VVDquote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo serieus![]()
Ik vind het gewoon grappig dat de VVD zich ook begint te roeren...
Voorhoeve en Weisglas hadden zich toch ook negatief uitgelaten over zo'n kabinet?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weisglas had zich ook al geroerd natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, het was geen waardeoordeel.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk.. Maar dat mag ik toch wel grappig vinden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |