En dus moet je maar zwijgen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Als je alleen gaat verkondigen dat wij superieur zijn aan Iran trek je helemaal de deur dicht. Stenigen is primitief en wreed maar een grote bek tegen Iran werkt alleen maar averechts.
Ja, kijk maar even terug in het vrige topic staat een kleine samenvatting van zijn verhaal. Kom je denk ik wel wijs uit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft Bart Chabot Hersentumor? las ik net op twitter..
Jacques scheet 10 kleuren stront met dat overspel.. Je zag 'm denken ''Als hij nu mij maar niet noemt''...quote:
Pauw is een hedonist, wat dacht je dan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn standpunt ten opzichte van moslims en de islam is wel duidelijk, daar laat hij weinig twijfel over bestaan.
ja, dat vertelde hij net. Ze kunnen hem geloof ik niet zonder schade weghalen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, groeit richting zijn hersenstam zei hij, niet zo best.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Iran? De bevolking? De regering?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan. Iran vindt natuurlijk precies hetzelfde, dat hun beschaving ver boven die van de westerse wereld staat.
Hij hangt ook altijd zo 'rond de dood' ofzo, als er bekende Nederlanders dood zijn (bv Herman Brood, Martin Bril, Ramses Shaffy) was hij ook de beste vriend van die persoon.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, groeit richting zijn hersenstam zei hij, niet zo best.
Iran is een land dat eerdaags wanneer het op deze manier verder gaat zal worden aangevallen door de westerse wereldquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:52 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Wie is Iran? De bevolking? De regering?
Ohja en dan gaan we weer met zijn allen even het regime veranderen !quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iran is een land dat eerdaags wanneer het op deze manier verder gaat zal worden aangevallen door de westerse wereld.
Dat is knap van Bart om daar te gaan zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Knap en moedig dat hij daar zo zit 2 dagen nadat hij het zelf gehoord heeft.
Nee, gewoon helemaal van de kaart vegen lijkt me een betere en tevens een goedkopere optie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ohja en dan gaan we weer met zijn allen even het regime veranderen !
Great succes
Die verhalen horen we al tig jaar. De vraag is: er wordt gesproken over Iraanse normen en waarden waarbij sommigen van mening zijn dat daardoor enig bemoeienis onterecht is. De vraag is: hoe komen we erbij dat dit Iraanse normen en waarden zijn en wie vertegenwoordigt Iran?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iran is een land dat eerdaags wanneer het op deze manier verder gaat zal worden aangevallen door de westerse wereld.
Ik kom er wel wijs uit..had meteen gevondenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:50 schreef megamandy het volgende:
Ja, kijk maar even terug in het vrige topic staat een kleine samenvatting van zijn verhaal. Kom je denk ik wel wijs uit.
One-issue-gastquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Waarom gaat die stenigen-meneer niet gewoon leuk meepraten nu.
hij vind praten niet zo zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag hem net zo de andere kant op kijken van 'waar ben ik beland?' (maar dan in het Arabisch)quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Humor he, verboden voor die diehard-moslims. Hij zit er ook echt ongeinteresseerd bij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Je moet zwijgen als je niks nuttigs te melden hebt inderdaad. Het is net zoiets als de commissie gelijke behandeling. Discrimineren mag niet maar bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
En dus moet je maar zwijgen?
Wat kan er trouwens gebeuren? Gaan ze die vrouw soms stenigen als we ons er mee bemoeien?![]()
je vraagt hij doetquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen we dan wel zo nuken, dat de olie- en aardgasvoorraden in tact blijven?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon helemaal van de kaart vegen lijkt me een betere en tevens een goedkopere optie.
Iran is een land waar de regering de touwtjes in handen heeft dus gaat het om hen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:52 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Wie is Iran? De bevolking? De regering?
Van deze post kan ik echt geen chocola maken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je moet zwijgen als je niks nuttigs te melden hebt inderdaad. Het is net zoiets als de commissie gelijke behandeling. Discrimineren mag niet maar bewijs het maar eens.
Maar het vertegenwoordigt de Iraanse bevolking niet, dus waarom wordt hier gesproken over Iraanse normen en waarden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Iran is een land waar de regering de touwtjes in handen heeft dus gaat het om hen.
De regering heeft het daar toch voor het zeggen? Die volgen de Koran wel heel letterlijk op gezien het stenigen van een vrouw die zgn overspel pleegt.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:00 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Maar het vertegenwoordigt de Iraanse bevolking niet, dus waarom wordt hier gesproken over Iraanse normen en waarden?
Laat dat dan weer net niet in de Koran staan (maar een secundaire bron)quote:Op woensdag 8 september 2010 00:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De regering heeft het daar toch voor het zeggen? Die volgen de Koran wel heel letterlijk op gezien het stenigen van een vrouw die zgn overspel pleegt.
Je wordt niet aangenomen omdat je een hoofddoekje draagt. Dat wordt je niet gezegd maar dat denk je. Bewijs dit maar eens. De commissie voor gelijke behandeling maakt van die goedkope reclame dat mensen zichzelf moeten kunnen zijn en niet gediscrimineerd worden. Dat werkt alleen niet bij sollicitaties.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Van deze post kan ik echt geen chocola maken.
Nee, sommigen hebben het over een soevereine staat die haar eigen wetten mag maken en dus als een bevolking van een land bepaalde principes heeft die haaks op onze staan, dan is dat hun goed recht. Waarom wordt er voorbij gegaan aan het feit dat die zogenaamde soevereine Iran haar eigen bevolking onderdrukt en allesbehalve de Iraanse bevolking vertegenwoordigt?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:01 schreef Wopper1 het volgende:
De regering heeft het daar toch voor het zeggen? Die volgen de Koran wel heel letterlijk op gezien het stenigen van een vrouw die zgn overspel pleegt.
Volgens de Hadith wel toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Laat dat dan weer net niet in de Koran staan (maar een secundaire bron)
Is geen Iranier, ben je nou werkelijk zo achterlijk? Sinds wanneer lopen de Iraniers hier in Nederland er zo bij en hebben ze Arabische namen?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:01 schreef Verburg_K het volgende:
Wat een luguber type die iranier
Hij doet zijn geloof geen recht
Inmiddels is dat geen kind meer:quote:
Is geen Iraniër. Iraniërs gedragen zich niet zo en dragen geen hoofddeksels.Iraniërs in Nederland zijn doorgaans wel moslim maar net zoals Italianen Katholiek zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:01 schreef Verburg_K het volgende:
Dan kunnen we wel meer landen erbij halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Nee, sommigen hebben het over soevereine staat die haar eigen wetten mag maken en dus als een bevolking van een land bepaalde principes hebben die haaks op onze staan, dan is dat hun goed recht. Waarom wordt er voorbij gegaan aan het feit dat die zogenaamde soevereine Iran haar eigen bevolking onderdrukt en allesbehalve de Iraanse bevolking vertegenwoordigt?
Oh? Waar haal je die wijsheid vandaan? Iraniers in Nederland zijn doorgaans niet islamitisch.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Is geen Iraniër. Iraniërs gedragen zich niet zo en dragen geen hoofddeksels.Iraniërs in Nederland zijn doorgaans wel moslim maar net zoals Italianen Katholiek zijn.
Niet praktiserend maar dat is hetzelfde als met Nederlanders. Alleen gelovig als God kijkt. Ik weet maar al te goed dat Iraniërs zich beter integreren dan andere moslims. Veel zullen atheïst zijn maar sommigen zullen zich echt wel moslim noemen,quote:Op woensdag 8 september 2010 00:07 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Oh? Waar haal je die wijsheid vandaan? Iraniers in Nederland zijn doorgaans niet islamitisch.
Oei, een internationale gast. Dan moeten er weer headsets aan te pas komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is 19.
Ben benieuwd.
Oh, trouwens: Schaakgenie Magnus Carlsen jongste nummer 1 ooit.
Je weet niets over de Iraniers, want anders zou je wel op de hoogte zijn geweest van het feit dat volgens onderzoek ongeveer 70 % van de Iraniers in Nederland niet gelovig is.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Niet praktiserend maar dat is hetzelfde als met Nederlanders. Alleen gelovig als God kijkt. Ik weet maar al te goed dat Iraniërs zich beter integreren dan andere moslims. Veel zullen atheïst zijn maar sommigen zullen zich echt wel moslim noemen,
Dat kunnen ze wel zeggen maar ik geloof het niet helemaal. Ze hebben een trauma.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:13 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Je weet niets over de Iraniers, want anders zou je wel op de hoogte zijn geweest van het feit dat volgens onderzoek ongeveer 70 % van de Iraniers in Nederland niet gelovig is.
Wat jij wel of niet gelooft interesseert me niet; het gaat erom dat ongeveer 70% van de Iraniers hier in Nederland aangeeft niet te geloven, dus hou die wijsheid voortaan voor je want je verkoopt onzin.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel zeggen maar ik geloof het niet helemaal. Ze hebben een trauma.
Je bent zelf Iraans anders reageerde je niet zo geïriteerd. Loop niet zo te janken met je opstandige gedoe. Je lijkt wel een moslim.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:18 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet gelooft interesseert me niet; het gaat erom dat ongeveer 70% van de Iraniers hier in Nederland aangeeft niet te geloven, dus hou die wijsheid voortaan voor je want je verkoopt onzin.
Wat heeft dit in godsnaam te maken met de discussie over of je je mag bemoeien met landen die er een belachelijk rechtssysteem op nahouden?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je wordt niet aangenomen omdat je een hoofddoekje draagt. Dat wordt je niet gezegd maar dat denk je. Bewijs dit maar eens. De commissie voor gelijke behandeling maakt van die goedkope reclame dat mensen zichzelf moeten kunnen zijn en niet gediscrimineerd worden. Dat werkt alleen niet bij sollicitaties.
Alles. Dat je alleen protesteert als je de middelen hebt om in de praktijk iets te veranderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:22 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam te maken met de discussie over of je je mag bemoeien met landen die er een belachelijk rechtssysteem op nahouden?
Je weet echt niet waar je het over hebt. De meeste Iraniers in Nl zijn de terreur van de ayatollahs ontvlucht en hebben niks met de islam.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel zeggen maar ik geloof het niet helemaal. Ze hebben een trauma.
Dat zeg ik. Als je nu eens zou lezen. Ze hebben een trauma.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je het over hebt. De meeste Iraniers in Nl zijn de terreur van de ayatollahs ontvlucht en hebben niks met de islam.
Ja whatever hoor. Het hele diplomatieke verkeer kan dan wel opgedoekt worden. Daarbij ga jij er maar voetstoots vanuit daf de protesten niks helpen. Het is vrij zeker dat deze mevrouw al lang dood was geweest als er niet zoveel internationaal rumoer was geweest.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Alles. Dat je alleen protesteert als je de middelen hebt om in de praktijk iets te veranderen.
Wat is dat nou voor onzin? Ze hebben gezien wat islam=vrede werkelijk betekent, en dat beviel niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als je nu eens zou lezen. Ze hebben een trauma.
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:01 schreef Verburg_K het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 00:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Ze hebben gezien wat islam=vrede werkelijk betekent, en dat beviel niet.
quote:
Meneer is dan ook al eens opgepakt, als terrorist. Helaas had de politie zich vergist en bleek hij weinig verdachts te hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens is het een wonder dat ie niet eerder te gast is geweest gezien zijn voorgeschiedenis (en met hem helaas velen):
Twee gezichten van Binnenhofbidder
Izz ad-Din Ruhulessin is slechts 23 maar in z'n opiniestuk in de Volkskrant van een paar dagen geleden van een conservatisme, waar je toch wel een beetje van opkijkt.
Zijn verzameling haat-aanjagers
aan de ander kant ben ik blij dat hij het de AID zo ontzettend makkelijk maakt
Deze dorpsidioot is volgens mij ook niet gevaarlijk, alleen knettergek.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:24 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Meneer is dan ook al eens opgepakt, als terrorist. Helaas had de politie zich vergist en bleek hij weinig verdachts te hebben.
Natuurlijk hadden ze geen respect voor de opvattingen van die heikneuter, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond het zo raar dat ze Izz ad-Din Ruhulessin gister niet lieten praten, elke keer die opmerkingen van pauw en witteman er tussen. Totaal geen respect of interesse.
Waarom nodigen ze hem dan uit?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze geen respect voor de opvattingen van die heikneuter, wat had je dan verwacht?
En toch heeft ie een punt dat 'onze' waarden niet universeel zijn en zeker niet opgedrongen zouden mogen worden aan andere landen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:58 schreef Blistering het volgende:
Wat een achterlijke gladiool die muts..
Is goed voor de discussie.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem dan uit?
Waarom mag Iran wel waarden opdringen aan burgers?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef EricT het volgende:
[..]
En toch heeft ie een punt dat 'onze' waarden niet universeel zijn en zeker niet opgedrongen zouden mogen worden aan andere landen.
Helaas kon Ruhulesin dat niet goed verwoorden
Er was niet eens plaats voor een discussie.quote:
eh, liet hij zelf iemand uitpraten of ging hij inhoudelijk in op de discussie? Nee, hij bleef hetzelfde praatje herhalen tot iedereen er one van wasquote:Op woensdag 8 september 2010 15:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond het zo raar dat ze Izz ad-Din Ruhulessin gister niet lieten praten, elke keer die opmerkingen van pauw en witteman er tussen. Totaal geen respect of interesse.
Omdat dat hun waarden zijn. Al kan je je afvragen in hoeverre die daar gesteund wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom mag Iran wel waarden opdringen aan burgers?
Dat is elke keer als er iemand uit die hoek in het programma zit, toen met die advocaat (Enaid Faizel of iets dergelijks?) liep het zelfs helemaal uit de hand. Dan zijn de heren echt geen toonbeeld van beschaving of goed gastheerschap.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:55 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Wat een mongool die moslimquote:
De pers is grootste bron van die moeheid, hij hoeft er zelf amper wat voor te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef -jos- het volgende:
Vanavond in #penw een debat tussen Albayrak en Van Vuren rond de vraag: wie wakkert de angst voor Wilders aan?: http://bit.ly/d63fvS
Zucht, ik word zelf wel een beetje Wilders moe. Beter de rest van NL ook.
Misschien kent hij Wilders ookquote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
Maar gelukkig is er ook Schaakgenie Magnus Carlsen jongste nummer 1 ooit.
Ik vind het helemaal niks dat mens.quote:
En?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef Opa2012 het volgende:
Nu weet ik de echte reden waarom Bos vertrokken is.
Albayrak, zeeeer vermoeiend figuur.quote:
Wat meer details?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Albayrak, zeeeer vermoeiend figuur.
Met zulke partners kun je fijne tijden mee beleven maar zorg ervoor dat je ook goeie vrienden hebt.quote:
Tamelijk cryptisch, maar de conclusie is dus dat je niet in zee moet gaan met de PvdA?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:41 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Met zulke partners kun je fijne tijden mee beleven maar zorg ervoor dat je ook goeie vrienden hebt.
Inderdaadquote:
Ja, ik had de reden erbij moeten zetten: ze ratelt maar door en moet altijd het laatste woord en haar gelijk hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tamelijk cryptisch, maar de conclusie is dus dat je niet in zee moet gaan met de PvdA?
Jep. Humorloze vent, maar hij legde de vinger moeiteloos op de vele zere plekken.quote:
Vreselijk mens idd.quote:
De standaard PVV-retoriek. Massa-immigratie, houd toch op. Kijk voor de gein eens op de website van het CBS, dan zie je hoe massaal islamieten ons land overspoelen.quote:
Als die rechtsongelijkheid geldt voor veelplegers zie ik het probleem nietquote:Op woensdag 8 september 2010 23:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De standaard PVV-retoriek. Massa-immigratie, houd toch op. Kijk voor de gein eens op de website van het CBS, dan zie je hoe massaal islamieten ons land overspoelen.
Dat er te veel mensen zijn die zich misdragen, dat is een open deur. Dat betekent natuurlijk niet dat je rechtsongelijkheid moet creëren om die problemen op te lossen.
De PvdA heeft niet altijd in de regering gezeten maar wel in lagere overheden, steden en andere bestuurlijke overheids functie's en daarmee hun (multiculti) stempel op de samenleving kunnen drukken.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
Het is wel een soort van riedeltje geworden, dat het allemaal de schuld is van de PvdA. Maar Albayrak droeg toch wel een goed punt aan over de verantwoordelijkheid van de PvdA door de geschiedenis heen. Waarom wordt de PvdA hierop aangekeken?
Ik wel. Je bent een Nederlander of je bent het niet. Daar zit wat mij betreft niets tussenin. Iemand met een Nederlands paspoort wordt als een Nederlander berecht.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als die rechtsongelijkheid geldt voor veelplegers zie ik het probleem niet
Dank. Dat laatste onderschrijf ik uiteraard volmondig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:50 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, ik had de reden erbij moeten zetten: ze ratelt maar door en moet altijd het laatste woord en haar gelijk hebben.
Compassie bij een vrouw is mooi maar dan wel uitsluitend in de slaapkamer aub.
Nee, als je zelfstandig kunt nadenken moet je natuurlijk nooit in zee gaan met de PvdA.
Net als minstens zoveel de VVD en CDA. Het is gewoon dwaas en historisch gezien zeer incorrect om daar enkel of vooral de PvdA de schuld van te geven...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:59 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
De PvdA heeft niet altijd in de regering gezeten maar wel in lagere overheden, steden en andere bestuurlijke overheids functie's en daarmee hun (multiculti) stempel op de samenleving kunnen drukken.
Ja de PVV is dan een betere keuze zekerquote:Op donderdag 9 september 2010 00:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dank. Dat laatste onderschrijf ik uiteraard volmondig.
Precies. Betrouwbaarder en minder radicale ideeën.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de PVV is dan een betere keuze zeker.
Dat is inderdaad geblekenquote:Op donderdag 9 september 2010 00:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. Betrouwbaarder en minder radicale ideeën.
Met 55 gaan die lui met pensioen.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:27 schreef Sloggi het volgende:
Die man was generaal-majoor?
Geen wonder dat ze 'm met pensioen hebben gestuurd.
1. e2-e4.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Lang geleden dat ik schaak gespeeld heb.
Kratje.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ok, spelen we om een biertje
Bohm zegt dat de subtop typisch beta is en de top een mengeling tussen alfa-beta is. Zou best kunnen.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer dat ze trouwens verder niet doorgingen op dat intellect. Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar of het te maken heeft met een hoog intellect, of gewoon een talent om goed te zijn in het spelletje, en of die twee onafhankelijk van elkaar zijn of niet.
Van Vuren?quote:Op donderdag 9 september 2010 01:01 schreef Burakius het volgende:
Ik vond het schandalig hoe elke keer Pauw steeds elke Islamitisch gast totaal niet objectief bevraagd en steeds aanvalt en probeert te ridiculiseren. Die man werd steeds in de rede gevallen en werd geen kans gegeven serieus zijn standpunt te verkondigen. Wat een amateurprogramma.
Izz ad-Din Ruhulessinquote:
Hou toch eens op met dat slachtoffertje spelen. Het is altijd maar weer hetzelfde gekleurde geleuter over benadeeld worden. Zeer vermoeiend.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:01 schreef Burakius het volgende:
Ik vond het schandalig hoe elke keer Pauw steeds elke Islamitisch gast totaal niet objectief bevraagd en steeds aanvalt en probeert te ridiculiseren. Die man werd steeds in de rede gevallen en werd geen kans gegeven serieus zijn standpunt te verkondigen. Wat een amateurprogramma.
Ach, het was een geanimeerd gesprek, die jongen maakte wel een duidelijk punt wmb, dat veel mensen dat punt niet snappen is wat anders. Volgens mij kreeg hij ook voldoende exposure.quote:
Dan kijk je niet hè.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:18 schreef Burakius het volgende:
(had even een tekstje geschreven eerder)
Ik ben voor de derde keer zeer teleurgesteld in het niveau van het programma: Pauw&Witteman. Het valt mij erg op dat Islamitische gasten (degene die de Islam praktiseren althans) geen kans krijgen hun standpunt te verdedigen. Zo werd onlangs deze week Izz ad-Din Ruhulessin uitgenodigd. Ik zeg niet dat ik het met de beste man eens ben, maar het is barbarisch te noemen dat men deze man niet liet uitpraten, steeds in de rede vallen dus en overdreven x aantal uitspraken te ridiculiseren i.p.v. er serieus op in te gaan.
Verder was Femke weer paraat met haar niets toevoegende laag-intellectuele uitspraken. En dit ook steeds maar weer herhalen. De andere aan de tafel waren te dom en praatten uit hun achterste. Vandaar dat ze domweg uit luiheid en barbarisme meegingen met de uitspraken van Femke Halsema. Het waren blinden die éénoog volgden, terwijl Izz ad-Din Ruhulessin dan wel de man met twee ogen is te noemen.
Wat een amateuristisch programma is het toch ook. Maar wat zou je verwachten van Pauw (hij gelooft niet in multicultuur) die trouwens totaal werd weggepraat door Muhammed Enait (of hoe je zijn achternaam ook spelt). Die ging toen ook dom praten en ging totaal niet in op de argumenten.
Wil niet zeggen dat ik er niet van geniet ofzo om Pauw op zijn bek te zien gaan elke discussie met een Moslim.quote:
Nou dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik er niet van geniet ofzo om Pauw op zijn bek te zien gaan elke discussie met een Moslim.
En Ringo de clown.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:25 schreef Ringo het volgende:
Ach, daar hebben we Burakius de jihadist.
Die jongen die ze gister hadden was niet zozeer een haatbaard alswel iemand die de universialiteit van de mensenrechten in twijfel trok. En dat is goed gezien an sich, want die discussie loopt bijv. ook tav China. Voor het overige zijn er nog heel wat voetangels verbonden aan het concept universele mensenrechten ook. Want wie geeft ons die mensenrechten? Wie kan er voor zorgen dat die mensenrechten voor iedereen geborgd worden?quote:Op donderdag 9 september 2010 01:28 schreef Ringo het volgende:
Maar die haatbaarden verwachten weer telkens een platform te krijgen voor hun morbide ideeën. En o wee als er een dissident of andersdenkende tegenover hen zit. Dan worden ze "niet serieus genomen".
Ringo wordt ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
Doorgaans kom je gevatter uit de hoek.
Een dipje?
Dan had je zelf met een originele uitspraak moeten komen.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doorgaans kom je gevatter uit de hoek.
Een dipje?
Het valt idd wel mee, het waren meer discussietechnische interrumpties. Die gast kreeg ook voldoende exposure. Het gesprek werd ook vrij geanimeerd. De tegenargumentatie verstomde zelfs op het moment dat die gast de rollen omdraaide ivm Jack de Vries in een tijd dat het Westen niet meer invloedrijk zou zijn en Islamitische landen er dan bij onze regering op zouden aandringen dat hij (en/of zijn vriendin) dan gestenigd zou moeten worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Dat komt omdat ze met antwoorden van 10 minuten komen over de 'elite-racisten' en 'koloniale gedachtekronkels', als Pauw ze er dan even op wijst dat er naar het antwoord op de vraag toe moeten worden gewerkt zijn ze onderbroken en hebben ze niet kunnen uitspreken.
Volgens mij gaf ik een vrij accurate omschrijving van jouw activiteiten de afgelopen 5 jaar op dit forum. Toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 01:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan had je zelf met een originele uitspraak moeten komen.
En hij zit veel in TTKLPT oid, daardoor heeft hij zich een bepaalde air aan gemeten die vele malen zijn alledaagse hoedanigheid overschrijdt.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:39 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ringo wordt ook een dagje ouder.
Heb je geen bier meer of wat?quote:Op donderdag 9 september 2010 01:49 schreef Ringo het volgende:
Jezus Ryan3, wat zit je dwars? Kleuter..
Ach, van die fundamentele christenen worden ook aangepakt, zie Bas van der Vlies een tijdje geleden. Pauw heeft het niet zo op gelovigen in het algemeen. Ik vind gelovigen ook niet goed snik, maar als journalist zou ik ze anders benaderen dan Pauw doet.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het valt idd wel mee, het waren meer discussietechnische interrumpties. Die gast kreeg ook voldoende exposure. Het gesprek werd ook vrij geanimeerd. De tegenargumentatie verstomde zelfs op het moment dat die gast de rollen omdraaide ivm Jack de Vries in een tijd dat het Westen niet meer invloedrijk zou zijn en Islamitische landen er dan bij onze regering op zouden aandringen dat hij (en/of zijn vriendin) dan gestenigd zou moeten worden.
Dat heb ik in dit topic ook al aangestipt.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef Aloulou het volgende:
Wat Pauw irriteert is dat Izzadin daar gaat zitten met een semi-objectieve houding 'om slechts de Westerse hypocrisie aan te kaarten' terwijl Pauw weet dat Izzadin steniging als wetgeving van God ziet. Als hij dan dat direct vraagt om even duidelijkheid te krijgen en vervolgens duurt een antwoord 5 minuten met drie menopauzes erin terwijl het overeenkomt met 'ja, ik verwerp dat niet en zie het als wetgeving God's,' irriteert hem dat. Spreek je gewoon duidelijk uit op zo'n vraag, die je overigens kan verwachten.
Wat de discussie betreft was die al vrij snel afgelopen op het moment dat Bouazza aangaf dat het initiatief niet van een Nederlandse overheid kwam maar door individuen na aanleiding van de oproep van de zoon. In dat opzicht zat Izzadin met zijn opiniestuk niet helemaal op dezelfde lijn als Bouazza's ondersteunde initiatief.
De bredere discussie wat mensenrechten betreft had Izz wel gelijk in dat je het universele karakter daarvan makkelijk in twijfel kan trekken en alleen de verklaring in Cairo van Islamitische landen wijst al op het feit dat er dus waarschijnlijke verschillende opvattingen heersen. Ook wat China betreft speelt die discussie inderdaad.
Zijn grootste denkfout waar gek genoeg niemand hem op pakte is dat hij eerst moet hard maken dat steniging tot de heersende cultuur en normen en waarden behoort in Iran. Het regime staat nou niet echt bekend om het democratische gehalte of het toelaten van andere meningen dus dat argument gaat alles behalve op.
Ik was meer geintrigeerd door het shirt van Hans Bohm. 1992 belde. Ze wilden het terug.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Ringo het volgende:
Zagen jullie ook dat hij een veel te ruim jasje droeg?
Dat was inderdaad afgrijselijk. En hij droeg er een of ander roodachtig leren jekkertje over, dat ie uitdeed toen het schaken begon. Zo oversized als 1992 toestond, dat wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik was meer geintrigeerd door het shirt van Hans Bohm. 1992 belde. Ze wilden het terug.
Meneer 'won' helemaal niet. Dat zeg jij. Want meneer zei niets anders dan wat Wilders al een paar jaar roept, waar allang repliek op is gegeven. Het is alleen zo dat in de leefwereld van veel mensen, het Wildersgeluid de waarheid is, en dat het tegengeluid niet begrepen wordt, of dat men deze niet wil horen, omdat ze alleen de problemen zien en het hard verwoorden van deze problemen een snelle oplossing suggereert.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef PLAE@ het volgende:
Albayrak kwam maar slap uit de hoek moet ik zeggen.
Meneer 'won' eigenlijk bij gebrek aan tegenstand.
Eerlijk gezegd nam ik persoon A al gelijk niet meer serieus toen hij het over "geleuter over de rechtstaat" begon.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dan ben ik blijkaar (inmiddels) ook doof voor de repliek. Volgens mij kan ik dit vrij objectief beoordelen (zie mijn Wiegel icoon lol). Ik zie persoon A een hoop vragen stellen. Ik zie persoon B antwoorden zonder inhoudelijk te reageren.
Wat zag jij?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij kan ik dit vrij objectief beoordelen (zie mijn Wiegel icoon lol).
Albayrak ging nergens overquote:Op donderdag 9 september 2010 15:16 schreef PLAE@ het volgende:
Albayrak kwam maar slap uit de hoek moet ik zeggen.
Meneer 'won' eigenlijk bij gebrek aan tegenstand.
Interessantquote:Op donderdag 9 september 2010 17:59 schreef Carine-C het volgende:
Vanavond Kirsten Verdel (aka Darktower) over haar boek over de DSB.
Blijkbaar. Ik heb de beste man namelijk helemaal niets nieuws horen zeggen. En verder ging hij ook niet in op de vraag op de kritiek op de PvdA in dit verband terecht was en waarom dan wel. Toen moest hij van het riedeltje af, en inhoudelijk gaan. Helaas kwam er niet meer dan een algemeen verhaaltje uit (de PvdA zou steeds weer teruggekomen zijn en er beleid van hebben gemaakt om 'lief' te zijn). Verder maakte de man zich ook vrij belachelijk door te roepen dat hij slechts de politiek observeerde en niet de woordvoerder van de PVV was, maar vervolgens wel het PVV-riedeltje afspeelde en er een PVV vs PvdA verhaal van maakte en de PvdA van alles beschuldigde zonder concreet iets te noemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dan ben ik blijkaar (inmiddels) ook doof voor de repliek.
Ik neem aan dat je bedoelt dat het nièt over komt? Dat klopt. Maar dit wil niet zeggen dat deze tegengeluiden niet legitiem zijn, of dat de Wilders-geluiden dat wel zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:23 schreef pberends het volgende:
Onze Gustav distte Albayrak ook behoorlijk. Hij zei scherp tegen Albayrak dat haar manier van praten over de integratieproblematiek totaal over overkomt op de gemiddelde kiezer.
Maar nu verwijt jij dus die man wat ik zwak vond van Albayrak. Het zelfde nietszeggende verhaal houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb de beste man namelijk helemaal niets nieuws horen zeggen. En verder ging hij ook niet in op de vraag op de kritiek op de PvdA in dit verband terecht was en waarom dan wel. Toen moest hij van het riedeltje af, en inhoudelijk gaan. Helaas kwam er niet meer dan een algemeen verhaaltje uit (de PvdA zou steeds weer teruggekomen zijn en er beleid van hebben gemaakt om 'lief' te zijn). Verder maakte de man zich ook vrij belachelijk door te roepen dat hij slechts de politiek observeerde en niet de woordvoerder van de PVV was, maar vervolgens wel het PVV-riedeltje afspeelde en er een PVV vs PvdA verhaal van maakte en de PvdA van alles beschuldigde zonder concreet iets te noemen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef venomsnake het volgende:
"ik hoop dat de mensen die dit in de krant lezen.... Ga naar school"
Gaat wat lastig als je niet kunt lezen vrees ik.
idd (Eerdmans was die andere gast toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een goedkope retoriek van Eerdmans.
De andere kant is nog vager. FOK!ster Kirsten Verdel (Darktower) was DSB adviseur/strateegquote:
Ja, 100%. Hij probeert door zielig te doen nog een beetje lief over te komen, want hij is toch al zo diep gezakt.quote:
KIERT Wildurs.quote:
Zeer fraai inderdaad! Enig idee uit welke wedstrijd hij komt, ik wil 'm nog wel eens zienquote:
Het gaat toch om de dekkingsgraad? Die schijnt al een tijdje onder de 110% te liggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Elsevier-bitch: "Pensioenfondsen hebben weinig geld in kas"
Dat komt door die kunstmatige rekenmethode.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat toch om de dekkingsgraad? Die schijnt al een tijdje onder de 110% te liggen.
Jep, voor sommige fondsen zelfs onder de 90 procent...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat toch om de dekkingsgraad? Die schijnt al een tijdje onder de 110% te liggen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Ringo het volgende:
Wat heeft zij een geil nerveus grinnikje in haar stem! Wie zit er met haar te flirten?
Vul maar inquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef pberends het volgende:
Wie heeft Pauw lopen pijpen? *kuch*
Ik vind het een vies wijf!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Ringo het volgende:
Wat heeft zij een geil nerveus grinnikje in haar stem! Wie zit er met haar te flirten?
Pauw heeft die Elsevier-bitch lopen pijpenquote:
Ja ik dacht ook al, ben ik nou gekquote:
Nope, ken niet..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Pauw heeft die Elsevier-bitch lopen pijpen
Ik snap ook niet wat Van Hanegem in de uitzending doet eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef VonHinten het volgende:
Frits Wester: "Ik hou niet van golfen. Dat is als paaseieren zoeken, maar dan sla je de paaseieren nog zelf weg ook!"
Lol, dat stukje dat ze lieten zien was totaal niet grappig, ze maakte 2 mislukte grappenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maandag die ver-schrik-ke-lijke Claudia de Breij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dat gaan we dus NIET kijken.
Een toppertjequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leuke gozer, die Amerika Correspondent.
Ja vind ik ook. Jaren geleden, toen ik nog wel eens Ruud de Wild op 538 luisterden, belden ze ook vaak met hem, toen kon hij al interessant vertellen over de Amerikaanse samenlevingquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Leuke gozer, die Amerika Correspondent.
Ah, Roelquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maandag die ver-schrik-ke-lijke Claudia de Breij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dat gaan we dus NIET kijken.
Johan Derksen: "Wat een eng wijf zeg!'"quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef pberends het volgende:
Peter Paul: "Het lijkt wel of Verdel verliefd is geworden op Scheringa"![]()
![]()
.
Maakt die tooi wel es geslaagde grappen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Lol, dat stukje dat ze lieten zien was totaal niet grappig, ze maakte 2 mislukte grappen.
Met zo'n snor was hij in 1977 een casanova ja...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Johan Derksen: "Wat een eng wijf zeg!'"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |