Wie?quote:
Burenfightquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik zie net op RTL4 dat bonjemetdeburen weer komt, dat wordt weer leuk
Jij hebt ook geen humor.quote:
Ik tel alleen af naar south parkquote:Op woensdag 8 september 2010 09:07 schreef PiRANiA het volgende:
Het afteltopic dus
Aftellen naar series die weer beginnen *O*
Heb de boeken nog niet binnen, boekenlijst is pas net bekendquote:
Heb je geen boekenwinkel op de campus?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb de boeken nog niet binnen, boekenlijst is pas net bekend
Inmiddels besteld, maar je weet hoe TNT is....
heb je er 1 nodig?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef Maraca het volgende:
http://www.koopjessite.nl/
EURO KNALLER: HDMI kabel voor 1 euro
Wat!? Een HDMI kabel voor 1 euro? Ja, je leest het goed. Twee dagen lang heeft Koopjessite! een super aanbieding: HDMI-Kabel Gold Plated 1.5 meter (HDMI 1.3 - 6 mm)
HDMI 1.3
Sluit met deze kabel je audio- en video-apparatuur met HDMI-uitgang aan op je HDTV met HDMI-aansluiting. Omdat het signaal digitaal door de kabel verzonden wordt, staat deze garant voor beelden van hoge kwaliteit.
Om eventuele storingen in de kabel te voorkomen, is deze HDMI kabel 6 mm dik.
Kenmerken:
* Gold Plated
* HDMI 1.3
* Kabellengte van 1,5 meter
* HDMI 19 pins Male to Male
* Ondersteund tot 1090p
* HDCP conform
* 6 mm dikte
Levering
Maximaal 1 per klant.
Je betaalt geen verzendkosten om een HDMI-Kabel Gold Plated 1.5 meter (HDMI 1.3 - 6 mm) in huis te halen! Je betaalt dus echt maar 1 euro als je met iDEAL betaalt.
OP = OP
Heb er al eentje besteldquote:
Kloptquote:
Jawel, maar ik kreeg een of andere site door waar de boekenlijst op zou staan. Dat bleek een site van Selexyz te zijn, dus meteen daar besteld. En om ze nou 2 keer te kopen.....quote:Op woensdag 8 september 2010 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je geen boekenwinkel op de campus?
Waarom zetten ze de stopcontacten uit?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze hebben hier in de kantine altijd de stopcontacten uitstaan, nu is de batterij van m'n laptop leeg en kan ik 'm niet opladen
Om kosten te besparenquote:Op woensdag 8 september 2010 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom zetten ze de stopcontacten uit?
Geen idee, ik hoor er heel vaak klachten overquote:Op woensdag 8 september 2010 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom zetten ze de stopcontacten uit?
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor er heel vaak klachten over
Maar andere kantine=werkende stopcontacten, dus ik heb weer accu
Wat is 1090p?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef Maraca het volgende:
http://www.koopjessite.nl/
EURO KNALLER: HDMI kabel voor 1 euro
Wat!? Een HDMI kabel voor 1 euro? Ja, je leest het goed. Twee dagen lang heeft Koopjessite! een super aanbieding: HDMI-Kabel Gold Plated 1.5 meter (HDMI 1.3 - 6 mm)
HDMI 1.3
Sluit met deze kabel je audio- en video-apparatuur met HDMI-uitgang aan op je HDTV met HDMI-aansluiting. Omdat het signaal digitaal door de kabel verzonden wordt, staat deze garant voor beelden van hoge kwaliteit.
Om eventuele storingen in de kabel te voorkomen, is deze HDMI kabel 6 mm dik.
Kenmerken:
* Gold Plated
* HDMI 1.3
* Kabellengte van 1,5 meter
* HDMI 19 pins Male to Male
* Ondersteund tot 1090p
* HDCP conform
* 6 mm dikte
Levering
Maximaal 1 per klant.
Je betaalt geen verzendkosten om een HDMI-Kabel Gold Plated 1.5 meter (HDMI 1.3 - 6 mm) in huis te halen! Je betaalt dus echt maar 1 euro als je met iDEAL betaalt.
OP = OP
Een typoquote:
Niet duur trouwens, maar ja heb niks met HDMIquote:Op woensdag 8 september 2010 15:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een typoIk had hem gecopy pasted voordat ze het hadden aangepast op de website
Ik heb op mijn tv HDMI aansluitingen, dus het kan in de toekomst wel van pas komen. En anders geef ik hem wel aan mijn vader, die komt altijd dit soort kabels tekortquote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Niet duur trouwens, maar ja heb niks met HDMI
Goeiemiddag studentquote:Op woensdag 8 september 2010 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben weer thuis uit school, goedemiddag allen
Dat 'eviolution' doet het hemquote:Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben de laatste tijd flink bezig met Airline Tycoon Evolution ()
Op zich nog wel een redelijk spel, als je het niet uren achter elkaar speeltquote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat 'eviolution' doet het hem
Crasht het niet behoorlijk dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich nog wel een redelijk spel, als je het niet uren achter elkaar speelt
Nou, ik speelde dat spel vroeger ook, maar dan crashte die vaak. Of had ik First Class?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom zou het moeten crashen dan?
Ah, op die manier. Ik heb geen last van crashen, maar First Class heb ik nog nooit gespeeld, dus misschien dat het die was jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ik speelde dat spel vroeger ook, maar dan crashte die vaak. Of had ik First Class?
Is dat die slechte film?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
Wie kijk er nu nog meer naar RTL8 ? Film over Joran Vander Sloot en Holloway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |