Het is denk ik meer een kwestie van zorgvuldigheid. Formatieonderhandelingen zijn een serieuze zaak. Wanneer partijen de ene dag dit roepen en de volgende dag opeens weer met iets anders komen, kan je je vraagtekens stellen bij de instabiliteit van zo'n samenwerking. Dat moet een informateur nu even goed uitzoeken in een korte ronde (want dat oordeel moet en kan de koningin niet geven) en vervolgens kunnen de onderhandelingen weer verder, vermoed ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
Trix weer met een links fossiel. Nou, weer een weekje weggegooid.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik zelfs een computer en een mobiele telefoon.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan was Juliana zeker stalinistisch?
Ja, want als 'baddest bitch in town' moet Bea voor haar reputatie waken hé.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze geeft hiermee een signaal af aan De Drie: dat ze niet met zich laat sollen, en dat ze niet zo arrogant moeten doen..
Moet ie vooral doen, dan hoeft ie niet eens naar New York zaterdag om alles te laten klappenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik denk dat Wilders Balkenende nog wel laat opdraven om uitleg te geven over de stappen van de koningin.
Ze kunnen zelfs doorgaan tijdens deze informatieronde. Er is weinig dat Rutte, Wilders en Verhagen tegenhoudt om met zijn drieën in een kamertje te gaan zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze geeft hiermee een signaal af aan De Drie: dat ze niet met zich laat sollen, en dat ze niet zo arrogant moeten doen.. Ze laat ze even een pas op de plaats maken, terwijl ze nu alleen maar dóór willen..
Want de onderhandelingen op rechts gaan natuurlijk gewoon door ná deze snelle informatieronde..
Wilders is in staat om de koningin op te willen laten draven om hem uitleg te geven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik denk dat Wilders Balkenende nog wel laat opdraven om uitleg te geven over de stappen van de koningin.
Daar zou ik me nu totaal geen vragen over stellen. Volgens mij is overduidelijk dat deze samenwerking instabiel isquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Toad het volgende:
[..]
kan je je vraagtekens stellen bij de instabiliteit van zo'n samenwerking.
Nogmaals: wat een signaal ook. Echt, ik zou sidderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze geeft hiermee een signaal af aan De Drie: dat ze niet met zich laat sollen, en dat ze niet zo arrogant moeten doen.. Ze laat ze even een pas op de plaats maken, terwijl ze nu alleen maar dóór willen..
Want de onderhandelingen op rechts gaan natuurlijk gewoon door ná deze snelle informatieronde..
Tof, weer een relquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wilders is in staat om de koningin op te willen laten draven om hem uitleg te geven.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wilders is in staat om de koningin op te willen laten draven om hem uitleg te geven.
Tuurlijk komt er nu een akkoord tussen die drie, maar het zal niet lang standhouden. Daar heb ik de politiek de afgelopen 15 jaar te goed voor gevolgd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs doorgaan tijdens deze informatieronde. Er is weinig dat Rutte, Wilders en Verhagen tegenhoudt om met zijn drieën in een kamertje te gaan zitten.
Zegt ook zo lekker veel over de toekomst.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er nu een akkoord tussen die drie, maar het zal niet lang standhouden. Daar heb ik de politiek de afgelopen 15 jaar te goed voor gevolgd.
Dat lijkt me een compleet zinloze stap; het enige wat je doet is Balkenende in een lastig parket brengen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
In de politiek herhaalt de geschiedenis zich maar al te vaak.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zegt ook zo lekker veel over de toekomst.
Lijkt me dus typisch iets voor Wildersquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me een compleet zinloze stap; het enige wat je doet is Balkenende in een lastig parket brengen.
Duh....je gelooft toch niet dat Wilders zich druk maakt om dat soort achterlijke grondwetten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat kan niet.De koning is onschendbaar en de ministers zijn verantwoordelijk.
Lijkt me een strak plan, dan is het circus compleet...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker omdat er van het verleden niet geleerd wordt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
In de politiek herhaalt de geschiedenis zich maar al te vaak.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duh....je gelooft toch niet dat Wilders zich druk maakt om dat soort achterlijke grondwetten?
Hij komt te vriendelijk over inderdaad. Meer iemand voor Vak-K dan de kamer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef voice-over het volgende:
Cohen was weer een drama vandaag. Probeerde Rutte en Wilders aan te vallen maar ging zoals gewoonlijk weer hopeloos de mist in. Wat is dat toch voor een rare politicus? Hij komt zo keurig, net en eerlijk over maar daar win je echt de oorlog niet mee.
Ja, tof, dan zit je een week later met een republiek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan, dan is het circus compleet...
Nee, niet bepaald. Of hij op lange termijn een vruchtbare strategie volgt, valt nog te bezien, maar dergelijke tactische blunders zijn toch bijzonder zeldzaam bij Wilders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me dus typisch iets voor Wilders
Och, het zou niet het eerste Grondwetsartikel zijn waar Wilders maling aan heeft.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat kan niet.De koning is onschendbaar en de ministers zijn verantwoordelijk.
Hij zal wel moeten want de koningin gaat zich echt niet in de kamer wagen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duh....je gelooft toch niet dat Wilders zich druk maakt om dat soort achterlijke grondwetten?
Wél na zijn 9/11speech, want die is belangrijker dan de formatie en Beatrix moet haar plek natuurlijk wel kennen....mastodont die ze is!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan, dan is het circus compleet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |