Ze heeft denk ik zelfs een computer en een mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Bijzonder, ze heeft dus wel een TV.
Ik denk wel dat ze bewust geen VVD of CDA informateur heeft gekozen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de koningin direct naar een partij heeft gekeken, Tjeenk Willink is een belangrijke adviseur voor haar en gezien de complexe situatie is de kans natuurlijk vrij groot dat hij vanwege zijn ervaring benoemd is. Overigens is dit geen beletsel voor VVD-CDA en PVV om de onderhandelingen voort te zetten, 3 kamerfracties onderhandelen met elkaar, niks mis mee.
Volgens mij zijn er maar twee manieren om uit de impasse te komen:quote:
Over 50 jaar ofzo zullen we het weten, dan worden die zaken openbaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze bewust geen VVD of CDA informateur heeft gekozen.
Ze zal inderdaad wel iemand zoeken die wat verder kan kijken dan enkel de partijpolitiek.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze bewust geen VVD of CDA informateur heeft gekozen.
Meer zelfs.. En hij heeft dus wel degelijk op z'n lazer gehad.. Ze is NIET blij, anders had ze dit niet gedaan,. Dit is een signaal aan De Drie..quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Toad het volgende:
Ze heeft toch zo'n twee uur gepraat met Rutte?
Voornamelijk PVV, die andere 2 wilde sowieso al verderquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze werd ook wel behoorlijk geschoffeerd door VVD, CDA en met name de PVV, deze reactie verbaast me niks.
Alleen als er verslagen van gemaakt worden. Wat ik niet echt verwacht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Over 50 jaar ofzo zullen we het weten, dan worden die zaken openbaar.
Daar hoort een Koningin toch boven te staan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze werd ook wel behoorlijk geschoffeerd door VVD, CDA en met name de PVV, deze reactie verbaast me niks.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De majesteit laat niet met zich dollen. En terecht.
Dank, maar ze zijn weer naar een ander onderwerpquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Dat denk ik ook. Maar dat is ook dat deze formatie zo bizar maakt, de carrières van twee van de hoofdrolspelers hangen er volledig vanaf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar twee manieren om uit de impasse te komen:
1. er komt een rechts kabinet.
2. Rutte en Verhagen gaan op hun bek en verdwijnen van het toneel.
Dus ik zeg: maak Rutte formateur. Die wil zo graag. Laat 't 'm maar doen.
Wordt tijd dat ze met pensioen gaat danquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer zelf.. En hij heeft dus wel degelijk op z'n lazer gehad.. Ze is NIET blij, anders had ze dit niet gedaan,. Dit is een signaal aan De Drie..
Want het is en blijft natuurlijk onvermijdelijk dat De Drie verder gaan onderhandelen als ze dat willen.. Maar ze worden door deze stap gedwongen even een pas op de plaats te doen![]()
*LES*
Trix linksquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef eriksd het volgende:
Trix weer met een links fossiel. Nou, weer een weekje weggegooid.
Idd. Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer zelf.. En hij heeft dus wel degelijk op z'n lazer gehad..
Ik ook niet. Maar prachtig is het wélquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ze zo duidelijk haar mening zou gelden...
Of heeft Bea zitten slapen? Raar, hoor. Ze wil dus dat Herman Tjeenk Willink haar zo snel mogelijk informeert over de politieke situatie en over welke stappen er nu genomen moeten worden. Dat klinkt alsof ze het heel formeel wil spelen ipv pragmatisch. Nou ja, dat zal wel bij een koningin passen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:13 schreef -jos- het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_Tjeenk_Willink.html
Dikke vinger van Bea aan Rutte en Wilders dus![]()
Klopt, het werd even snel besproken, was bij hun ook maar net bekend. Zometeen gaan ze er over verder.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, maar ze zijn weer naar een ander onderwerp
En zich zomaar opzij te laten zetten? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoort een Koningin toch boven te staan?
Dat is zelden vertoond idd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dat is ook dat deze formatie zo bizar maakt, de carrières van twee van de hoofdrolspelers hangen er volledig vanaf.
Dacht het wel, ze is niet democratisch gelegitimeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En zich zomaar opzij te laten zetten? Dacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |