Moeilijk he, zelf een grap verzinnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:34 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand interesse om Boschveld te kopen?
Hoezo dat nouquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeilijk he, zelf een grap verzinnen.
Ik weet waar ze op doelt, maar dat was niet de grap waar ik op doelde. Tevens heeft zij die grap zelf ook niet verzonnen, dus snap ik niet waarom ze gaat piepen. Maargoed, dat is de mening van iemand op wie ze neerkijkt dus...quote:
Je praat weer eens poep.quote:Op zondag 12 september 2010 12:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tevens heeft zij die grap zelf ook niet verzonnen, dus snap ik niet waarom ze gaat piepen.
Wowquote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef FedExpress het volgende:
Net voor het eerst sinds jaren weer echt gevoetbald
Dus jij wil zeggen dat een plaats op Marktplaats zetten 100% door jou verzonnen is?quote:
Hallo kleines Mädchen, wie gehts dir?quote:
Hoezo geen goede avond?quote:
Aber nein! Ich gehe, wann es mein geburtstag ist, nach deutsch land, alkohol kaufenquote:
Ikke nie wetequote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er wat aan de hand hier in de buurt eigenlijk?! Is continu een helicopter aan het rondcirkelen boven Hintham City
Ach jawohl, wir sind tokkies an es suchenquote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er wat aan de hand hier in de buurt eigenlijk?! Is continu een helicopter aan het rondcirkelen boven Hintham City
Thx mattie?!? Ik ga me snel verstoppen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Goedkopere drank is het enige goede in Duitsland.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein! Ich gehe, wann es mein geburtstag ist, nach deutsch land, alkohol kaufen
Aber nein! Die Frauen haben sehr grote bumsen! Und kein job cohenquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedkopere drank is het enige goede in Duitsland.
2 / 3 van Hintham heeft geen zolderquote:Op zondag 12 september 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thx mattie?!? Ik ga me snel verstoppen.
Ruim jij je zoldertje met groen op?
Tuintje dan.quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
2 / 3 van Hintham heeft geen zolder
quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein! Die Frauen haben sehr grote bumsen! Und kein job cohen
Gast waar ligt de Hintham ergens? Ergens onder de grond dan ofzo? Vlakbij de Hambaken, Orthen, Zuid ofzo??quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben wij niet.. . Tuintje in mn hart misschien!
quote:
Weltruste Mofse Moat!quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen. Doei gangstermatties
Is die Duitser jarig?quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef FedExpress het volgende:
En bdh, begrijp ik nou dat je jarig bent?
Nee hoor, komt ook een hele partij geweldige muziek vandaanquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedkopere drank is het enige goede in Duitsland.
En iedereen uit Hintham zegt dat hij/zij uit Rosmalen komtquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja nou maak je het mee.
Hintham is gewoon een DORP in 's-Hertogenbosch... En het heeft zelfs een echte naam tijdens carnaval.. Hallo dat heeft MP zelfs niet.Hintu
Weltruste mensen.
Aber nein. Morgen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef FedExpress het volgende:
stelletje gekken![]()
En bdh, begrijp ik nou dat je jarig bent?
Idem ditoquote:
¤50 euro per uur.quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Jos van Dartel?
Da's best duur.quote:
Wie?quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Jos van Dartel?
Eh... DE bloemschikker van 's-Hertogenboschquote:
Is dat een nieuwe omschrijving voor prostituee?quote:Op maandag 13 september 2010 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eh... DE bloemschikker van 's-Hertogenbosch
Nee, dat is iemand die van allemaal losse bloemetjes een boeket maakt zodat vrouwen ze kunnen waarderen en er lekker aan kunnen ruiken en mannen de billen van deze vrouwen kunnen bewonderen (en er eventueel aan kunnen ruiken)quote:Op maandag 13 september 2010 15:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe omschrijving voor prostituee?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand die van allemaal losse bloemetjes een boeket maakt zodat vrouwen ze kunnen waarderen en er lekker aan kunnen ruiken en mannen de billen van deze vrouwen kunnen bewonderen (en er eventueel aan kunnen ruiken)
quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand die van allemaal losse bloemetjes een boeket maakt zodat vrouwen ze kunnen waarderen en er lekker aan kunnen ruiken en mannen de billen van deze vrouwen kunnen bewonderen (en er eventueel aan kunnen ruiken)
Okquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik blijf nog vrolijk in de duitse stemming!
Die introquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Klinkt goed door mijn grote woofers. Al zullen de buren er anders over denkenquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
o dat is een standaard dingetje van een synth waarvan ik het type ff kwijt benquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die introIs van Dadada (Ich lieb dich nicht du liebst mich nicht
)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef FedExpress het volgende:
nee gelukkig niet xD
stapte vanmorgen de trein in, riepen ze om: "op dit moment is het niet duidelijk wanneer we vertrekken. wegens een bevallen vrouw wachten we op een ambulance" xD
Grappig, is weer eens wat anders.quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef FedExpress het volgende:
nee gelukkig niet xD
stapte vanmorgen de trein in, riepen ze om: "op dit moment is het niet duidelijk wanneer we vertrekken. wegens een bevallen vrouw wachten we op een ambulance" xD
trein richting eindhoven iets na half 10.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zo dom.
Was dat zo na 9en want een paar klasgenoten hadden het ook over hun(?) trein die stilstond en ze kei lang moesten wachten op een ambulance. Ze dachten dat iemand had gesprongen.Maar dit klinkt leuker.
Al ge-edit, ik dacht al over wie heb je het.quote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
@ST dat was precies mijn reactie
Ohh ook toevallig dan.quote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
trein richting eindhoven iets na half 10.
@ST dat was precies mijn reactie
Het is bijna eng.quote:
Was ook een conducteur/machinist die zn voet had verzwikt ofzo.quote:
Oh ik dacht dat het over dezelfde reactie ging.quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was ook een conducteur/machinist die zn voet had verzwikt ofzo.
Kan wel Tux.quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over dezelfde reactie ging.
quote:
Die hebben wij hier thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu heb ik zin in bossche bollen.
Hm... ik heb chocoladebollen, die jij wil, jij hebt iets wat ik wil...quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... ik heb chocoladebollen, die jij wil, jij hebt iets wat ik wil...
Ik doelde op jouw scooterquote:
Ik heb nog nooit op een scooter gezeten. Lijkt me best awesome om dat een keer te doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef djayzz het volgende:
volgens mij is een tosti een betere ruil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |