¤50 euro per uur.quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Jos van Dartel?
Da's best duur.quote:
Wie?quote:Op maandag 13 september 2010 12:08 schreef djayzz het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Jos van Dartel?
Eh... DE bloemschikker van 's-Hertogenboschquote:
Is dat een nieuwe omschrijving voor prostituee?quote:Op maandag 13 september 2010 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eh... DE bloemschikker van 's-Hertogenbosch
Nee, dat is iemand die van allemaal losse bloemetjes een boeket maakt zodat vrouwen ze kunnen waarderen en er lekker aan kunnen ruiken en mannen de billen van deze vrouwen kunnen bewonderen (en er eventueel aan kunnen ruiken)quote:Op maandag 13 september 2010 15:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe omschrijving voor prostituee?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand die van allemaal losse bloemetjes een boeket maakt zodat vrouwen ze kunnen waarderen en er lekker aan kunnen ruiken en mannen de billen van deze vrouwen kunnen bewonderen (en er eventueel aan kunnen ruiken)
quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand die van allemaal losse bloemetjes een boeket maakt zodat vrouwen ze kunnen waarderen en er lekker aan kunnen ruiken en mannen de billen van deze vrouwen kunnen bewonderen (en er eventueel aan kunnen ruiken)
Okquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik blijf nog vrolijk in de duitse stemming!
Die introquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Klinkt goed door mijn grote woofers. Al zullen de buren er anders over denkenquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:
o dat is een standaard dingetje van een synth waarvan ik het type ff kwijt benquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die introIs van Dadada (Ich lieb dich nicht du liebst mich nicht
)
quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef FedExpress het volgende:
nee gelukkig niet xD
stapte vanmorgen de trein in, riepen ze om: "op dit moment is het niet duidelijk wanneer we vertrekken. wegens een bevallen vrouw wachten we op een ambulance" xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |