Aber nein! Ich gehe, wann es mein geburtstag ist, nach deutsch land, alkohol kaufenquote:
Ikke nie wetequote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er wat aan de hand hier in de buurt eigenlijk?! Is continu een helicopter aan het rondcirkelen boven Hintham City
Ach jawohl, wir sind tokkies an es suchenquote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is er wat aan de hand hier in de buurt eigenlijk?! Is continu een helicopter aan het rondcirkelen boven Hintham City
Thx mattie?!? Ik ga me snel verstoppen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Goedkopere drank is het enige goede in Duitsland.quote:Op zondag 12 september 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein! Ich gehe, wann es mein geburtstag ist, nach deutsch land, alkohol kaufen
Aber nein! Die Frauen haben sehr grote bumsen! Und kein job cohenquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedkopere drank is het enige goede in Duitsland.
2 / 3 van Hintham heeft geen zolderquote:Op zondag 12 september 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thx mattie?!? Ik ga me snel verstoppen.
Ruim jij je zoldertje met groen op?
Tuintje dan.quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
2 / 3 van Hintham heeft geen zolder
quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aber nein! Die Frauen haben sehr grote bumsen! Und kein job cohen
Gast waar ligt de Hintham ergens? Ergens onder de grond dan ofzo? Vlakbij de Hambaken, Orthen, Zuid ofzo??quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben wij niet.. . Tuintje in mn hart misschien!
quote:
Weltruste Mofse Moat!quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen. Doei gangstermatties
Is die Duitser jarig?quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef FedExpress het volgende:
En bdh, begrijp ik nou dat je jarig bent?
Nee hoor, komt ook een hele partij geweldige muziek vandaanquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goedkopere drank is het enige goede in Duitsland.
En iedereen uit Hintham zegt dat hij/zij uit Rosmalen komtquote:Op zondag 12 september 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja nou maak je het mee.
Hintham is gewoon een DORP in 's-Hertogenbosch... En het heeft zelfs een echte naam tijdens carnaval.. Hallo dat heeft MP zelfs niet.Hintu
Weltruste mensen.
Aber nein. Morgen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef FedExpress het volgende:
stelletje gekken![]()
En bdh, begrijp ik nou dat je jarig bent?
Idem ditoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |