quote:Eigenlijk niks verkeerds aan, op een 1 of andere manier is het toch mooi. oude auto's zie je dan ook niet meer vaak.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Mr.Spaceman het volgende:
+ Mooi kleurcontrast
+ kunstig bewerkt
- Kan een voordeel zijn maar ik zie niet wat het is.
[ ]
quote:TT is kennelijk nog te moeilijk om te begrijpenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:13 schreef taxibabe het volgende:
@guiel
Je mag maar 1 foto posten en je moet je voorganger beoordelen...
quote:Misschien dat we er in het volgende topic 'Beoordeel VERPLICHT de foto van je voorganger #42' van moeten maken.Op zondag 24 oktober 2010 01:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
TT is kennelijk nog te moeilijk om te begrijpen
quote:+ Mooie Z/WOp zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Mr.Spaceman het volgende:
+ Mooi kleurcontrast
+ kunstig bewerkt
[ ]
quote:+ Goede witbalans, oranje gloed wordt behoudenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:10 schreef Guiel het volgende:
Pas begonnen
De zon in de avond.
[ afbeelding ]
quote:- Te druk / te veel op de foto, je hebt een kozijn op de foto, de binnenplaats, een stuk lucht en een woning op de achtergrond.
quote:Haha, hij is onbewerkt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Mr.Spaceman het volgende:
+ Mooi kleurcontrast
+ kunstig bewerkt
quote:+zwart/wit vind ik wel erg leuk hier. Past een beetje bij het onderwerp.Op zondag 24 oktober 2010 12:59 schreef Blijheid het volgende:
Ehm ... wauw![]()
+ Prachtig opject, moet moeilijk zijn om te vinden/vast te leggen?
- Nčt niet helemaal scherp middenin (en onderaan), wat niet heel storend is vanwege het 'zachte' object maar wat ik toch liever scherp had gezien
[ | afbeelding ]
Klik voor groter. Thomas kwam toevallig net langsrijden toen ik daar bezig was met het fotograferen van een wagentje langs het spoor. 'k Kon nog net op tijd klaarstaan, gelukkig stond de camera er min of meer goed voor ingesteld want daar had ik geen tijd meer voor
quote:+ mooie kleurenOp zondag 24 oktober 2010 13:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
+zwart/wit vind ik wel erg leuk hier. Past een beetje bij het onderwerp.
+ goed scherp
- saai onderwerp, snel op uitgekeken, echt een cliche..
- ruis of een wat rare filter wat je er overheen hebt gedaan?
Mijn foto:
[ ]
quote:+ Interessante fotoOp maandag 25 oktober 2010 22:09 schreef Rachel_Penose het volgende:
Mooie foto die op mij vrij tijdloos overkomt. Wel erg veel en groot vlak die lucht zo waarin weinig gebeurt. Iets meer wolken had leuk geweest, maar goed dat heb je niet altijd voor het zeggen.
[ afbeelding ]
quote:+ Mooie kleuren.Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
+ Interessante foto
+ Spullen goed neergezet, maakt dat je lang naar kan kijken
- Vind het licht alles behalve mooi.
[ afbeelding ]
quote:Deze foto is voor een te groot deel onscherp en te veel contrast om er iets in te kunnen herkennen.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Mooie kleuren.
+ Erg fijne compositie met dat persoon als silhouet op de voorgrond!
- Sihouet is net niet helemaal zwart.
- Dat beetje te felle licht boven op zijn achterhoofd.
Herfst.
quote:Je eigen fouten in een foto zien maakt geen mooie foto.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Deze foto is voor een te groot deel onscherp en te veel contrast om er iets in te kunnen herkennen.
Daarom zou ik hem ook niet echt kunnen beoordelen.
[ afbeelding ]
En ga nou niet zeggen dat hij overbelicht is. Dat heb ik zelf ook wel gezien, maar juist die zon is wat deze foto maakt denk ik. Dus de overbelichting is denk ik ook noodzakelijk.
quote:Ik vind hem mooi. Je kan niet precies zien wat het is. (een stuk blad?) Het geeft een beetje een melancholische sfeer. I like it. Hoeft niet altijd een kraakhelder onderwerp te zijn. Laat ook eens wat aan de fantasie over. Dat is mijn beoordeling voor nuOp dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Mooie kleuren.
+ Erg fijne compositie met dat persoon als silhouet op de voorgrond!
- Sihouet is net niet helemaal zwart.
- Dat beetje te felle licht boven op zijn achterhoofd.
Herfst.
[ ]
quote:+ Erg leuk dat je met zwart wit film aan de slag bent gegaan. Ik heb zelf nooit met analoge film gefotografeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:52 schreef Mute_Me het volgende:
@Polariteit
+ Mooie kleuren
+ Interessante compositie
- Rechts van de electramast een vergeten stukje
[ afbeelding ]
quote:Tnx!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja pff wow ik vind die foto zo vet he. Mooie lijnen, fijne schaduwen en de textuur op de achtergrond maakt hem helemaal af. Zou er uren naar kunnen kijken haha. Supervet.
[ afbeelding ]
quote:De vogels missen inderdaad, omdat de toren aansluit op de wolken verwacht ik dat het patroon daarna doorzet. Maar misschien wat negatief van mij om het een minpunt te noemen, het viel me alleen op. Je kan het ook op een positieve manier uitleggenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:23 schreef polariteit het volgende:
thanks voor de reactie, maar wat bedoel je met 'vergeten'? Dat het leeg oogt doordat er geen vogels voorzitten?
quote:Ik doe het nu sinds een half jaar, mn digitale camera ligt sindsdien vrijwel altijd in de kast.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Erg leuk dat je met zwart wit film aan de slag bent gegaan. Ik heb zelf nooit met analoge film gefotografeerd.
+ Het klassieke oude ruis en de witte rand links voegt toch zeker wat toe vind ik. Al zou dat met een digitale foto juist fout zijn.
- Het onderwerp
- Die lijn achterin de foto die scheef loopt. Neem aan dat dat een tafel is.
quote:haha ok, ik snap helemaal wat je bedoelt. moet bekennen dat het mij eerst niet opgevallen was maar nu jiij het erover hebt gehad vind ik het ook best heel erg opvallend dat er rechts van de mast geen vogels meer zijn. je wordt bedanktOp zaterdag 30 oktober 2010 02:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
De vogels missen inderdaad, omdat de toren aansluit op de wolken verwacht ik dat het patroon daarna doorzet. Maar misschien wat negatief van mij om het een minpunt te noemen, het viel me alleen op. Je kan het ook op een positieve manier uitleggen
Grappig. Vind ik juist een pluspunt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:00 schreef polariteit het volgende:
@Mexicaantje:
-Het model ligt erg 'krap' tegen de boven en onderkanten van de foto aan. Ik zou persoonlijk wat meer ruimte maken en het model er helemaal opzetten.
+ mooie kleuren!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha altijd leuk hoe mensen anders over dingen denken. Dat smileyding is trouwens een poppetje van Paul Frank met een ''X-Ray''-bril op (staat er ook op). Was om Lowlandskaarten te winnen (niet gelukt overigens) dus vond het wel een leuke toevoeging aangezien er op LL een X-Ray tent is. Oh en het 'model' ben ik zelf.
@ Polariteit:
+ Wolken die zo laag hangen maar niet doorlopen tot de horizon
+ Reflectie van de waterplassen
+ Dat de auto aan de voorkant ook helemaal met water bedekt wordt
- Contrast mist
- Compositie
[ afbeelding ]
Groter.
+Kleurenquote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef polariteit het volgende:
+Compositie is ok
+ licht op vloer is mooi
-licht in lucht is te fel
-model lijkt wat onscherp
Ik geef normaal geen commentaar op dit soort dingen. Ik heb ook geen idee waaraan het moet voldoen. Ik vind het er gewoon mooi uitzien die van jou! Niks naars mee bedoelt maar wist verder niks.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef very het volgende:
Wauw...bedankt voor het scherpe commentaar...![]()
fair enoughquote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik geef normaal geen commentaar op dit soort dingen. Ik heb ook geen idee waaraan het moet voldoen. Ik vind het er gewoon mooi uitzien die van jou! Niks naars mee bedoelt maar wist verder niks.![]()
Ja klopt, ben ik het ook met je eens. Maar ik had ook even gekeken op zijn (?) Flickr en daar stond niet zoveel op nog dus ik nam aan wat hij zelf al zegt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef very het volgende:
[..]
fair enough
@Mexicaantje ():
Thanks. Maar zielig ben ik niet hoor...ik ben alleen van mening dat becommentariëren soms wel heel lafjes gebeurt..
+ Compositie. Zoiets kom je niet snel tegenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
+ Schattig
+ De wegdroomblik van het hondje
- Overbelicht, vind het niet altijd erg maar in dit geval is het heel storend
En voor veryomdat je zo zielig bent:
+ Kleuren, mooi bewerkt
+ Het gebouw met dat torentjeachtige ding op het eind, de pilonnen en de parkeerplaatsstrepen zorgen voor een tof perspectief.
- Links de achterkant van de auto nog net erop
- Hek dat niet doorloopt tot het 'eind' van de weg. Kijkt een beetje moeilijk.
[ afbeelding ]
haha...dat zie ik maar als compliment danquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
Edit, soms is het ook gewoon lastig om commentaar te geven op foto's. Ik probeer altijd om niet de standaard dingetjes op te noemen, maar over die foto van very kon ik ook niet veel nuttigs over kwijt.
+ Mooie compositie.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
+ Compositie. Zoiets kom je niet snel tegen
+ De hoek. Recht van voren was waarschijnlijk een stuk lelijker geweest.
+ De (winkel) ruit is niet terug te zien.
- Ik vind de kleuren nogal flets.
- Er zit veel ruis in
[ afbeelding ]
Edit, soms is het ook gewoon lastig om commentaar te geven op foto's. Ik probeer altijd om niet de standaard dingetjes op te noemen, maar over die foto van very kon ik ook niet veel nuttigs over kwijt.
+ Mysterieus sfeertjequote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Mooie compositie.
+ Goed scherp waar het scherp moet zijn.
+ Hijskraan links en rechts
- Net niet symmetrisch.
Ik bewerk foto's nooit overdreven maar zo nu en dan wil ik dan wel doen zoals deze:
[ afbeelding ]
In de FlickR lightbox met zwarte achtergrond:
http://www.flickr.com/pho(...)5143541104/lightbox/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |