abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86218768
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat is gewoon een leugen. Er werd rekening gehouden met een vliegtuig dat bijna geen brandstof meer had en het vliegveld niet kon vinden door de mist.
Dat is geen leugen kereltje. In het begin.. vlak na de aanslagen is dat 100-en keren op TV herhaald. Later zijn die claims ietwat genuanceerd, maar dat is echt niet door iedereen opgepikt. Veel mensen weten gewoon niet beter en die maak jij nu voor leugenaar uit.
pi_86218949
Groot groen vliegtuig dat op een bommenwerper leek dit zei iemand van de docu die nu op tv is. Dus filmpjes die mensen hebben gemaakt zei iemand dat.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86219092
kijkt er iemand sbs 6?
pi_86219174
Ja, hoorde je het net. Heli's hadden opdracht gekregen om 8km uit de zone te blijven. Stel dat nou de explosies op tape staan van de nieuwszenders. O god o god.
pi_86219194
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En dat ik snap ik dan weer niet :{

Het ligt open en bloot voor je snufferd maar je verkeerd kennelijk in een of andere hypnose of zo waarom je het niet snapt of je speelt toneel..

oO<
Nogmnaals de vraag, waarom ben jij niet diegene die in die hypnose verkeerd?

Onlangs hield jij nog dagenlang vol dat Obama moslim gordijnen had opgehangen.
Leaf
pi_86219225
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef THEFXR het volgende:
kijkt er iemand sbs 6?
Ja ik! Net riep iemand ook dat het een groot groen militair vliegtuig was... het leek op een bommenwerper.

Valt me op dat ze heel erg hameren op dat het een vliegtuig was.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 21:06:02 ]
pi_86219258
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is geen leugen kereltje. In het begin.. vlak na de aanslagen is dat 100-en keren op TV herhaald. Later zijn die claims ietwat genuanceerd, maar dat is echt niet door iedereen opgepikt. Veel mensen weten gewoon niet beter en die maak jij nu voor leugenaar uit.
Achja, als het op TV maar vaak genoeg gezegd wordt, dan is het waar.

En waarom vertrouw jij een site die die informatie nog op de site plaatst terwijl allang duidelijk is dat dat niet klopt?
Leaf
pi_86219324
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef VancouverFan het volgende:

[..]
[quote]
En waarom mag je geen vragen stellen over de complot verhalen? Waarom moet ik die verhalen als zoete koek slikken?
Voor mij zijn het helemaal geen complot verhalen, het is voor mij heel duidelijk wat er op deze aardbol gebeurt;

Ik weet precies wie 09/11 heeft georganiseerd; ik weet precies hoe mind-control werkt; en ik weet precies wie hier de slaven zijn. De technologie waar de Illuminati over beschikken gaat veel verder dan jij in je stoutste dromen van Science Fiction kunt voorstellen. Jij komt even aanzetten met technische bewijzen en argumenten uit Sesamstraat en dan te bedenken dat je iedere nacht wordt ontvoerd en je dit hele verhaal opnieuw voor ze moet opdreunen, zonder dat je het beseft, als je morgen om 8 uur wakker wordt.

Jij hoeft de verhalen niet voor zoete koek te slikken, maar die discussie die jij voert met mediacurator is te genant voor woorden om te zien hoe jouw programma's in jouw hoofd zijn gezet en kennelijk nog op volle toeren draaien.

Ik voel er eigenlijk steeds meer voor om lieden als jij ook als vee te behandelen, zoals de Illuminati dat ook doen met jou; Waarom zou ik nog sympathie zoeken bij domme schapen ?

Nee, geef mij maar mensen als Lambiekje of Mediacurator.
pi_86219344
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Achja, als het op TV maar vaak genoeg gezegd wordt, dan is het waar.

En waarom vertrouw jij een site die die informatie nog op de site plaatst terwijl allang duidelijk is dat dat niet klopt?
Ik scheid de ooggetuigen verklaringen van de andere zaken.
pi_86219507
WTF... ze lopen op de beelden nu onder de steigers door waar vlak voor 1 van de motoren gevonden zou zijn. Ik herken het op de beelden. De brandweer lliep doodleuk voorbij die plek... niks geen motor daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 21:09:29 ]
pi_86219509
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Voor mij zijn het helemaal geen complot verhalen, het is voor mij heel duidelijk wat er op deze aardbol gebeurt;

Ik weet precies wie 09/11 heeft georganiseerd; ik weet precies hoe mind-control werkt; en ik weet precies wie hier de slaven zijn. De technologie waar de Illuminati over beschikken gaat veel verder dan jij in je stoutste dromen van Science Fiction kunt voorstellen. Jij komt even aanzetten met technische bewijzen en argumenten uit Sesamstraat en dan te bedenken dat je iedere nacht wordt ontvoerd en je dit hele verhaal opnieuw voor ze moet opdreunen, zonder dat je het beseft, als je morgen om 8 uur wakker wordt.

Jij hoeft de verhalen niet voor zoete koek te slikken, maar die discussie die jij voert met mediacurator is te genant voor woorden om te zien hoe jouw programma's in jouw hoofd zijn gezet en kennelijk nog op volle toeren draaien.

Ik voel er eigenlijk steeds meer voor om lieden als jij ook als vee te behandelen, zoals de Illuminati dat ook doen met jou; Waarom zou ik nog sympathie zoeken bij domme schapen ?

Nee, geef mij maar mensen als Lambiekje of Mediacurator.
Oke. Het is wel duidelijk zo.
Leaf
pi_86219594
Mooie docu btw!
pi_86219636
Door de zwarte rook, is het nu weer duidelijk dat het een zuurstofarme brand was met een lage temperatuur.
pi_86219701
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
WTF... ze lopen op de beelden nu onder de steigers door waar vlak voor 1 van de motoren gevonden zou zijn. Ik herken het op de beelden. De brandweer lliep doodleuk voorbij die plek... niks geen motor daar.
In die documentaire van de Franse filmploeg werd een kapotte vliegtuigmotor getoond, terwijl de torens nog niet waren ingestort. Ik weet niet of dit hetzellfde onderdeel is.
pi_86219744
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef THEFXR het volgende:
Door de zwarte rook, is het nu weer duidelijk dat het een zuurstofarme brand was met een lage temperatuur.
Er werd gezegd in de docu dat dat kwam omdat de brandweer al aan het blussen was en de rook witter werd.
pi_86219880
Het blijft iets om helemaal stil van te worden :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86220053
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

al zijn er 100 mensen die iets zeggen,heb je nog geen bewijs!
Wat is dan wel bewijs volgens jou?

quote:
waar stel ik dat er beelden zijn genomen bij een tankstation? link?
Excuus, ik verwarde je met NewYork Newyork... :@
Leaf
pi_86220086
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Er werd gezegd in de docu dat dat kwam omdat de brandweer al aan het blussen was en de rook witter werd.
aan dat blussen zijn ze nooit aan toe gekomen, geloof na een paar min,toen die ene brandweerman op de juiste verdieping was, drukte ze op de knop "demolition"
pi_86220088
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef THEFXR het volgende:
En waar kwam dan dat gesmolten staal vandaan?
Leaf
pi_86220160
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat is dan wel bewijs volgens jou?

[..]

Excuus, ik verwarde je met NewYork Newyork... :@
bewijzen, zijn feiten die controleerbaar zijn, als jij zegt dat je wat gezien heb, is dat niet controleerbaar.
pi_86220243
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En waar kwam dan dat gesmolten staal vandaan?
dat is iets wat getuigen zeggen, heb er nooit bewijzen van gezien.
pi_86220340
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

En wat voor een bewijzen heb jij dan wel gezien over het projectiel dat in het Pentagon is gevlogen?
Of wat is jouw bewijs voor de schade veroorzaakt aan het Pentagon?
Leaf
pi_86220341
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Niet gek ook als ze na de aanslag de boel hermetisch afsluiten en het puin gecontroleerd af laten voeren als in "cleanig up the evidence"
pi_86220526
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet gek ook als ze na de aanslag de boel hermetisch afsluiten en het puin gecontroleerd af laten voeren als in "cleanig up the evidence"
Tja, als ze iedereen op de plek van de ramp zouden toelaten en al het bewijzen laten verregenen, dan zou jij gaan klagen dat iedereen zomaar bij het bewijs kan en dat het niks meer zegt omdat het te lang in de open lucht ligt.
Leaf
pi_86220530
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En wat voor een bewijzen heb jij dan wel gezien over het projectiel dat in het Pentagon is gevlogen?
Of wat is jouw bewijs voor de schade veroorzaakt aan het Pentagon?
persoonlijk denk ik dat er niks in het pentagon gevlogen is, het was gewoon een bom, die al geplaatst was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')