ik wist allang dat i kde fipo niet kon pakken.quote:
Oke goedzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wist allang dat i kde fipo niet kon pakken.
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwensquote:
Ja, hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwens
ik durf zelfs oprecht te beweren dat ik beter dan hem kan dansen wat een moves heeft die man altijd in huisquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hier precies hetzelfde.
Zingen kan ´ie totaal niet, maar ie-der-een doet mee bij z'n optredens.
Dat durf ik ook nog wel te beweren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik durf zelfs oprecht te beweren dat ik beter dan hem kan dansen wat een moves heeft die man altijd in huis
Dan maar de stekker in z'n kont.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WLAN driver werkt niet bij mij.
Dus mag er een nieuwe komen.![]()
HOERENZOOI FUCKING HELL![]()
![]()
![]()
QFT. Sam is echt een held.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwens
Wat is er?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutzooi. Kon ik goed gebruiken.
Ga eens drivers installeren danquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WLAN driver werkt niet bij mij.
Dus mag er een nieuwe komen.![]()
HOERENZOOI FUCKING HELL![]()
![]()
![]()
Wat een noob.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Hyman het volgende:
Wheheh, ik heb dus die iphone gekocht, staan al zn prive gegevens er nog in ,inclusief gegevens om zn mail op te halen.
ja het touchscreen is kapot. voorderest werkt alles nog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef Goddelijker het volgende:
Heb je een kapotte iPhone gekocht?
Welke generatie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja het touchscreen is kapot. voorderest werkt alles nog.
Voor €60.
ik hoop dat ik het lcd schermpje van de digitizer kan los smelten, anders moet ik nog een nieuwe lcd scherm kopen, en dan kon ik net zo goed een 2e handse kopen die wel helemaal werkte
Oh okequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alles geprobeerd hoor. Donderdag ga ik de nieuwe laptop ophalen.
Ja, en omdat het me wel leuk lijkt om hem te repareren, mits me dat lukt. anders heb ik een verrotte ipwnedquote:
Haha.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, en omdat het me wel leuk lijkt om hem te repareren, mits me dat lukt. anders heb ik een verrotte ipwned
Overal op internet staat de "difficulty to repair" op "high"quote:
Wat is dat dan weer voor een logica?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal op internet staat de "difficulty to repair" op "high"
en vooral als je dingen moet los gaan smelten. Wss verneuk ik dat LCD scherm ook, maar het is goedkoper om los een digitizer en een LCD schermpje te kopen dan die 2 samen.
Dat heb ik vergelekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een logica?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik vergeleken![]()
een lcd+digitizer samen kostte overal meer dan 80€
en los kost de digitizer 20$ en het lcd ook.
Klopt, maar je kan 'm beter gewoon niet slopenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Hyman het volgende:
Dus wanneer ik nu het LCD sloop, ben ik alsnog goedkoper uit dan die 2 samen te kopen voor 80€.
Jep, maar die kans is redelijk kleinquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan 'm beter gewoon niet slopen
Scheelt weer 15 euro.
Maar hoe kan je hem dan weer terug plaatsen? Moet je hem dan ook weer aan elkaar lijmen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jep, maar die kans is redelijk klein, omdat de lijm ook over het scherm zit, ipv alleen aan de randjes.
hoeft niet persequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar hoe kan je hem dan weer terug plaatsen? Moet je hem dan ook weer aan elkaar lijmen?
Altijd handig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat bedrijf zit dus blijkbaar in ermelo gevestigd.
Neuh, ik heb nog nooit Fred en Ed producten gegetenquote:
Het is ook voor kleine kinderen bedoeltquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog nooit Fred en Ed producten gegeten, ziet er altijd zo stom uit
.
Nee, gewoon Fred.quote:
Sjoerd is kleinquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook voor kleine kinderen bedoelt
Neeheeequote:
wat een debiel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/cheating_death.html wuuuut die gast op 1:30 is fuuucking lucky
Wat springt die gast raarquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/cheating_death.html wuuuut die gast op 1:30 is fuuucking lucky
Doe eens niet zo engquote:
die gast moet gewoon een reddende engel op zn schouder gehad hebbenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
die gast moet gewoon een reddende engel op zn schouder gehad hebbendat doet ie geen 2e keer
EK 2012 kwalificatie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het WK is allang voorbij mang, zelf ik weet dat!
het is vierkant en groen, wat is het?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens ik verveel me. Hebben jullie leuke raadsels?
Groene zeep?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
het is vierkant en groen, wat is het?
Vierkant en groen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
het is bruin en het stinkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef -SG- het volgende:
Jongens ik verveel me. Hebben jullie leuke raadsels?
Een neger.quote:
Een groen vierkantje!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Uitzetten, zonde van de stroom joh!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb de TV aanstaan maar luister er helemaal niet naar. En kijken doe ik al helemal niet.
Wat is het nut?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:19 schreef Hyman het volgende:
http://web.mit.edu/~jmcmicha/www/globegenie/
Dit is best gaaf.
I know maar ik heb geen zin in muziek en ook niet in stilte.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Uitzetten, zonde van de stroom joh!
Oh, ik dacht dat er iets speciaals achter zat.quote:
Bij Ziggo kun je tv via internet kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know maar ik heb geen zin in muziek en ook niet in stilte.
australië is echt een niemandsland lijkt het somsquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er iets speciaals achter zat.
Al zag ik net wel een auto waarbij 't kenteken niet onherkenbaar was gemaakt!
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
australië is echt een niemandsland lijkt het soms
Nederland:quote:Inwoners (2,7/km² (2009)
Rusland:quote:Inwoners (397,7/km² (2009)
quote:Inwoners (8,2/km² (2009)
En dan te bedenken dat er in Rusland meer dan de helft in het europese gedeelte woontquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is het ook.
[..]
Nederland:
[..]
Rusland:
[..]
Precies, het is alleen een beetje onherbergzaam terrein.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er in Rusland meer dan de helft in het europese gedeelte woont. of het westelijke stuk
. dan wil ik wel een keer naar het noorden/ noord oosten van rusland
Ik lust wel een bakkie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie komt er thee drinken? Ik heb heel veel thee.
Dat nummer kwam gisteren op 3FMquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:34 schreef Bravebart het volgende:
NEIN MANN, ICH WILL NOCH NICHT GEHEN!
Nee hèquote:
Houdquote:
Hehe, een houdten bed.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er stond eerst houdt, maar ik begon te twijfelen.
Minder pillen gebruiken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
Fuckverdorie, ik spaceflip hem hier totaliter
Of juist meerquote:
Je hebt ook al 5 keer dat nummer geluisterd?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
Fuckverdorie, ik spaceflip hem hier totaliter
Welke? Die prrpprrrpp bliepbliep?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt ook al 5 keer dat nummer geluisterd?
Nein mannn ich will noch nicht gehnquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke? Die prrpprrrpp bliepbliep?
Nee manquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nein mannn ich will noch nicht gehn
lass uns toch nog ein bisschen tanzen!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
auw?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
In de tussentijd heb ik die de hele tijd aangehadquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee manDat is al 6 nummers geleden
Geniale laarsbeen met een Shlomi Aber nummer wel trouwens. Even naar 3FM mailen![]()
Ben al weer anderhalve week bezigquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Moeten jullie morgen ook weer voor het eerst naar school?
quote:
Al een week hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Moeten jullie morgen ook weer voor het eerst naar school?
Troost je, ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
En vrijdag win ik ook nog geen eens de staatsloterij!
quote:
Mag ik dan 1400 euro zodat ik naar Perth kan vliegen ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop er anders wel op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef -SG- het volgende:
En dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Mag ik dan 1400 euro zodat ik naar Perth kan vliegen ?
Klinkt als een ervaringsdeskundige die Bart!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Anders ik wel. Oja ik wilde nog iets gaan doen vandaag. HE VERDORIE WEER NIET AAN SCHOOL GEWERKT.
Gelukkig heb ik morgen fietsexcursie, hoef ik niet op te letten bij een college.Hoewel ik vandaag zo moe was dat ik juist wel op kon letten.
Volgens Bart omdat ik te weinig energie had voor afleiding.
Ze..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Niks want ze heeft het toch niet gewonnen
Jodel!quote:
?quote:
Wat vetquote:
Jeetje zeg, jij maakt wel wat meequote:Op dinsdag 7 september 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben alweer gevraagd voor een date. Nouja, om een cocktail te komen drinken.
Jongehhhhhhh je bent gwoon jaloers qq xDquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeetje zeg, jij maakt wel wat mee
Nee gast, ik kan nietquote:
Op het feit dat je een date met gasten hebt, ja enormquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jongehhhhhhh je bent gwoon jaloers qq xD
Wat voor analoge camera zoek je?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die analoge camera is verkocht onder voorbehoud.
Ik dacht dat jij een ban had?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:13 schreef BenjaCake het volgende:
What was previously perceived as nerdy is now viewed as original. What I like about nerdiness, geekiness, is it doesn't really matter what you're into - it just means you're not a follower.
ah, Misschien hebben mijn ouders hun oude nog. Geen idee waar dat ding ligt en wat voor het is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eentje met goedkope objectieven die ook op een DSLR passen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:22 schreef Snakey het volgende:
TS heeft wederom een FOK!dood mogen ervaren.
Tjoooo!quote:
Ik ook best wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
huh![]()
Ik heb echt lekker geslapen voor de verandering
Och, eigenlijk wel.quote:
Whahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 12:03 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ness_compilatie.html
hahah
Hey swa, ik kan eindelijk meepraten over stoere auto's!quote:
Ja planquote:
En douchen.quote:
Zaterdag al gedaan!quote:
Ja!quote:
Hell yeahquote:Op woensdag 8 september 2010 15:35 schreef Hyman het volgende:
I WANT TO BE A HIPPY AND I WANT TO GET STONED
I WANT TO GET HIGH! X3
Welke zender.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgende week zouden alleen maar van die hakkuuuh en zaageuuuh nummers komen
Enorme held is datquote:
Populair?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dubsteppopulaire troep
JA HALLO! Ik vroeg je echt daaagen terug watquote:
Volgens mij heb je daar gewoon je username van afgeleid!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hou je van borgore en cookie monsta?
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar gewoon je username van afgeleid!
Neenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hou je van borgore en cookie monsta?
Misschien! Welk merk, lenzen enzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
hey mexicaantje, mijn ouders hebben misschien een analoge spiegelreflex die ze verkopen. Interesse?
Ik wil met hem trouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Charlie is nog steeds leuk na al die jaren
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien! Welk merk, lenzen enzo?
Zijn ze ook niet voor bedoeldquote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Hyman het volgende:
Eindelijk die iphone uit elkaar geslooptman dat is bijna onmogelijk.
Nu het moeilijkste gedeelte, het lossmelten van het lcd scherm zonder het te slopenquote:
Die heb ik ook thuis liggen die camera!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die camera, met een extra ewolux phototechnics 9800 A flitser
[ afbeelding ]
Die dus
En nog een 50-200 lens van tokina.
Of hij echt de deur uit mag weet ik niet. Mijn vader zit nu in china en die is er de trotse eigenaar van.
Wij hebben nog op zolder een oude analoge camera met wat lenzen in een koffer staan. Volgens mij ongeveer dezelfdequote:
Is ze nog single?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Hyman het volgende:
Annewil zegt:
19:14:51
heb jij een dik hoofd?
Ik zeg:
19:14:59
ontzettend
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef Hyman het volgende:
Annewil zegt:
19:14:51
heb jij een dik hoofd?
Ik zeg:
19:14:59
ontzettend
Naar de kerk.. Waarom ga je überhaupt?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:19 schreef Hyman het volgende:
Kan ik heul netjes naar de kerk op zondagen
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Naar de kerk.. Waarom ga je überhaupt?
Omdat mn pa me altijd wakker maakt, nadat ik net 3 uurtjes slaap na het uitgaanquote:Op woensdag 8 september 2010 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Naar de kerk.. Waarom ga je überhaupt?
Nein mannnquote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lets goo allll the way 2niteee
Sorry, ben al voorzien.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lets goo allll the way 2niteee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |