ik wist allang dat i kde fipo niet kon pakken.quote:
Oke goedzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wist allang dat i kde fipo niet kon pakken.
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwensquote:
Ja, hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwens
ik durf zelfs oprecht te beweren dat ik beter dan hem kan dansen wat een moves heeft die man altijd in huisquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hier precies hetzelfde.
Zingen kan ´ie totaal niet, maar ie-der-een doet mee bij z'n optredens.
Dat durf ik ook nog wel te beweren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik durf zelfs oprecht te beweren dat ik beter dan hem kan dansen wat een moves heeft die man altijd in huis
Dan maar de stekker in z'n kont.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WLAN driver werkt niet bij mij.
Dus mag er een nieuwe komen.![]()
HOERENZOOI FUCKING HELL![]()
![]()
![]()
QFT. Sam is echt een held.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwens
Wat is er?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kutzooi. Kon ik goed gebruiken.
Ga eens drivers installeren danquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WLAN driver werkt niet bij mij.
Dus mag er een nieuwe komen.![]()
HOERENZOOI FUCKING HELL![]()
![]()
![]()
Wat een noob.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Hyman het volgende:
Wheheh, ik heb dus die iphone gekocht, staan al zn prive gegevens er nog in ,inclusief gegevens om zn mail op te halen.
ja het touchscreen is kapot. voorderest werkt alles nog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef Goddelijker het volgende:
Heb je een kapotte iPhone gekocht?
Welke generatie?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja het touchscreen is kapot. voorderest werkt alles nog.
Voor ¤60.
ik hoop dat ik het lcd schermpje van de digitizer kan los smelten, anders moet ik nog een nieuwe lcd scherm kopen, en dan kon ik net zo goed een 2e handse kopen die wel helemaal werkte
Oh okequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alles geprobeerd hoor. Donderdag ga ik de nieuwe laptop ophalen.
Ja, en omdat het me wel leuk lijkt om hem te repareren, mits me dat lukt. anders heb ik een verrotte ipwnedquote:
Haha.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, en omdat het me wel leuk lijkt om hem te repareren, mits me dat lukt. anders heb ik een verrotte ipwned
Overal op internet staat de "difficulty to repair" op "high"quote:
Wat is dat dan weer voor een logica?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal op internet staat de "difficulty to repair" op "high"
en vooral als je dingen moet los gaan smelten. Wss verneuk ik dat LCD scherm ook, maar het is goedkoper om los een digitizer en een LCD schermpje te kopen dan die 2 samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |