ik wist allang dat i kde fipo niet kon pakken.quote:
Oke goedzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wist allang dat i kde fipo niet kon pakken.
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwensquote:
Ja, hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwens
ik durf zelfs oprecht te beweren dat ik beter dan hem kan dansen wat een moves heeft die man altijd in huisquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, hier precies hetzelfde.
Zingen kan ´ie totaal niet, maar ie-der-een doet mee bij z'n optredens.
Dat durf ik ook nog wel te beweren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik durf zelfs oprecht te beweren dat ik beter dan hem kan dansen wat een moves heeft die man altijd in huis
Dan maar de stekker in z'n kont.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
WLAN driver werkt niet bij mij.
Dus mag er een nieuwe komen.![]()
HOERENZOOI FUCKING HELL![]()
![]()
![]()
QFT. Sam is echt een held.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
wat een ongelooflijke c artiest maar toch kan ik me er wel mee amuseren net als die hele serie trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |