Dat heb ik vergelekenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een logica?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat heb ik vergeleken![]()
een lcd+digitizer samen kostte overal meer dan 80€
en los kost de digitizer 20$ en het lcd ook.
Klopt, maar je kan 'm beter gewoon niet slopenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef Hyman het volgende:
Dus wanneer ik nu het LCD sloop, ben ik alsnog goedkoper uit dan die 2 samen te kopen voor 80€.
Jep, maar die kans is redelijk kleinquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan 'm beter gewoon niet slopen
Scheelt weer 15 euro.
Maar hoe kan je hem dan weer terug plaatsen? Moet je hem dan ook weer aan elkaar lijmen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jep, maar die kans is redelijk klein, omdat de lijm ook over het scherm zit, ipv alleen aan de randjes.
hoeft niet persequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar hoe kan je hem dan weer terug plaatsen? Moet je hem dan ook weer aan elkaar lijmen?
Altijd handig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat bedrijf zit dus blijkbaar in ermelo gevestigd.
Neuh, ik heb nog nooit Fred en Ed producten gegetenquote:
Het is ook voor kleine kinderen bedoeltquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog nooit Fred en Ed producten gegeten, ziet er altijd zo stom uit
.
Nee, gewoon Fred.quote:
Sjoerd is kleinquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook voor kleine kinderen bedoelt
Neeheeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |