Lol, dat is wel de tendens idd, hij heeft nu 5 minuten gebazeld maar niks gezegd of geweigerd te antwoorden.quote:
Inderdaad, die kerel heeft zichzelf de verkeerde gimmick aangemeten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef nikk het volgende:
Waarom moet Pechtold altijd zo geforceerd (proberen) gevat (te) doen...
ik heb pechthold,cohen, halsema en die van de christenunie wel 3 of 4 keer een heel boekwerk horen vertellen, en dat allemaal in interruptie`s? waar is juf verbeek?quote:
Hij stond weer aardig de bewegende pop te spelen. Nog beter vond ik het optreden van Cohen. Gooit er een domme vergelijking in en doet vervolgens alsof deze uit de CDA komt. Domme domme Cohen toch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:14 schreef nikk het volgende:
Waarom moet Pechtold altijd zo geforceerd (proberen) gevat (te) doen...
Dit valt allemaal onder de eerste termijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:16 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
ik heb pechthold,cohen, halsema en die van de christenunie wel 3 of 4 keer een heel boekwerk horen vertellen, en dat allemaal in interruptie`s? waar is juf verbeek?
ja i know, maar ik verbaas me toch redelijk over de vrijheid die ze krijgen om van hun interruptie hun spreektekst te maken, ik kijk regelmatig naar debatten en meestal is de voorzitter daar heel streng op en mogen ze hun spreektekst niet afmaken in de interruptie, wat nu wel gebeurd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit valt allemaal onder de eerste termijn.
wut?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef vvdrulez het volgende:
interrupie
In dit debat gaat het er om dat er duidelijkheid komt denk ik, het is imo belangrijk dat bepaalde zaken nu worden uitgesproken. Het gaat niet zozeer om een politiek standpunt maar om een klimaat te krijgen waarin het mogelijk is tot een formatie te komen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
ja i know, maar ik verbaas me toch redelijk over de vrijheid die ze krijgen om van hun interrupie hun spreektekst te maken, ik kijk regelmatig naar debatten en meestal is de voorzitter daar heel streng op en mogen ze hun spreektekst niet afmaken in de interrupie, wat nu wel gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |