Gedachten op papier zetten en dit doen middels een open brief is iets anders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klink heeft gezegd dat Verhagen hem heeft verzocht zijn gedachten op papier te zetten.
Hij zei iets van: en zoals u ziet kijk ik dara niet vrolijk bij... zoiets...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Kan het nu niet terugkijken, maar Bleker heeft zich ook wel degelijk zo uitgelaten.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef Toad het volgende:
We spelen hier geen spelletjes, aldus Verhagen.
Hoop dat het niet zover komt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Toch je VP over een paar weken schat.
En op de lijst met De Vries en met Balkenende... die hebben er gewoon allemaal voor gekozen niet (meer) in de Tweede Kamer te zitten en we moeten het nu doen met de huidige samenstellingquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Verhagen en recht doen aan de democratie: Wat is er met al stemmen op de lijst mét Klink gebeurd Maxime?
Zo kwam het er wel uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wij stemmen voor spek en bonen, wist jij dat niet?![]()
Werkverschaffing waarde Koos....
Ik ook, ik hoop dat hij zich compleet voor schut zet en dat de hele wereld getuige is, eens zien of men dan nog wel met hem om tafel wil.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geert een asociale donderspeech geeft komende zaterdag.
Zover gaat hij toch niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat hij zich compleet voor schut zet en dat de hele wereld getuige is, eens zien of men dan nog wel met hem om tafel wil.
Nee hoor. Hoe partijen met elkaar onderhandelen en hoe ze de fracties op de hoogte houden staat daar los van, dat is vrij.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Omdat, nadat ze advies hebben uitgebracht, Klink opstapt. De brief van Klink was juist een schoffering van het proces.
En wat zie hij ?quote:
Dat idd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Roemer, ik gruwel van je accent, maar je slaat de spijker op de kop.
Je vergeet dat er maar een heel select groepje van nature "lang" genoeg is om bij de snoepdoos te kunnen en dat een grote meerderheid van de mensen die er bij kunnen, dat kunnen omdat ze bereid zijn geweest trappen en krukjes te bouwen om er wel bij te kunnen. Als er dan iemand langs komt die net zo lang is maar niets heeft bijgedragen aan de bouw van een trap en roept dat hij ook maar snoepjes moet krijgen, dan is het niet zo gek dat de harde werkers zeggen dan had je maar mee moeten helpen. Als er een arme kabouter langs komt die zelfs met trapje niet bij de pot kan dan heeft men geen enkele moeite om snoep uit te delen aan de kabouter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De rechtsen zijn de lange mensen die wel bij de snoepdoos kunnen.
'Lekker pu jij linkse snoepsteler. Had je maar langer moeten zijn.'
Mag ik vragen uit welke regio jij zelf komt dat je niet zo goed tegen de zuidelijke tongval kan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Middenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Mag ik vragen uit welke regio jij zelf komt dat je niet zo goed tegen de zuidelijke tongval kan?
Die zijn niet opgestapt omdat ze de beoogde coalitie niet steunden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En op de lijst met De Vries en met Balkenende... die hebben er gewoon allemaal voor gekozen niet (meer) in de Tweede Kamer te zitten en we moeten het nu doen met de huidige samenstelling
Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geert een asociale donderspeech geeft komende zaterdag.
Het is gewoon een heel vriendelijke manquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:
Plasterk zit altijd zo lekker mee te knikken..
Kan je toch kijken Koos?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind 'm behoorlijk ingekakt. Hij was een vreemde eend in de bijt, maar hij is een typische PvdA'er geworden. Jammer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Maxime Verhagen is "niet iemand die op twee borden tegelijk schaakt", zegt hij. Dat klopt, het zijn er meestal een stuk of zeven :-) 2 minutes ago via web Retweeted by 2 people
binnenskamers
Zo iemand heb ik ook wel eens meegemaakt tijdens colleges, je gaat je er dood aan ergeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:
Suggestieve verwijten? Ik maak nog helemaal geen verwijten, manquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.
Yes rechts kabinet...... 1 jaar en dan klapt het en Henk en Ingrid gaan weer wijs op de PvdA of de SP stemmenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.
Pff, ik was eerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
http://twitter.com/binnenskamers/status/23240344363
quote:
Want Henk en Ingrid zijn alleen maar goed als links stemvee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Yes rechts kabinet...... 1 jaar en dan klapt het en Henk en Ingrid gaan weer wijs op de PvdA of de SP stemmen
Yup. Ben alweer thuis. Mag vanavond weer aan de bak. Een journalist heeft nou eenmaal een flexibele baan.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:17 schreef Sachertorte het volgende:
Gezien het gejank van de linksen hier is rechts aan de winnende hand
Heerlijk, generalisatie en minachting van de linkse gefrustreerde medemens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Yes rechts kabinet...... 1 jaar en dan klapt het en Henk en Ingrid gaan weer wijs op de PvdA of de SP stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |