Die zijn niet opgestapt omdat ze de beoogde coalitie niet steunden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En op de lijst met De Vries en met Balkenende... die hebben er gewoon allemaal voor gekozen niet (meer) in de Tweede Kamer te zitten en we moeten het nu doen met de huidige samenstelling

Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geert een asociale donderspeech geeft komende zaterdag.

Het is gewoon een heel vriendelijke manquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:
Plasterk zit altijd zo lekker mee te knikken..

Kan je toch kijken Koos?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Roemer, ik gruwel van je accent, maar je slaat de spijker op de kop.

Ik vind 'm behoorlijk ingekakt. Hij was een vreemde eend in de bijt, maar hij is een typische PvdA'er geworden. Jammer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:

quote:Maxime Verhagen is "niet iemand die op twee borden tegelijk schaakt", zegt hij. Dat klopt, het zijn er meestal een stuk of zeven :-) 2 minutes ago via web Retweeted by 2 people
binnenskamers

Zo iemand heb ik ook wel eens meegemaakt tijdens colleges, je gaat je er dood aan ergeren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef KingOfMars het volgende:

Suggestieve verwijten? Ik maak nog helemaal geen verwijten, manquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.

Yes rechts kabinet...... 1 jaar en dan klapt het en Henk en Ingrid gaan weer wijs op de PvdA of de SP stemmenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Typisch links gezever, niet het regeerakkoord afwachten, geen discussie over de inhoud, maar suggestieve verwijten. Gelukkig kunnen Verhagen en Rutte wel door de politieke retoriek van Wilders heenprikken. De rechtse coalitie is zo goed als een feit.

Pff, ik was eerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Toad het volgende:
[..]

http://twitter.com/binnenskamers/status/23240344363

quote:

Want Henk en Ingrid zijn alleen maar goed als links stemvee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Yes rechts kabinet...... 1 jaar en dan klapt het en Henk en Ingrid gaan weer wijs op de PvdA of de SP stemmen

Yup. Ben alweer thuis. Mag vanavond weer aan de bak. Een journalist heeft nou eenmaal een flexibele baan.quote:

quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:17 schreef Sachertorte het volgende:
Gezien het gejank van de linksen hier is rechts aan de winnende hand

Heerlijk, generalisatie en minachting van de linkse gefrustreerde medemens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Yes rechts kabinet...... 1 jaar en dan klapt het en Henk en Ingrid gaan weer wijs op de PvdA of de SP stemmen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |