Debat met Opstelten over de mislukte formatie - vanaf 14.05 uurquote:KABINETSFORMATIE: Tweede Kamer debatteert dinsdag vanaf 14.05 uur over de kabinets#formatie. Morgen live te zien op politiek24.nl
Nee man. Precies de juiste vragen ophet juiste moment.quote:
Precies, gewoon zeggen dat het van de situatie af zal hangen. Bij zulke vragen kun je gewoon geen duidelijk antwoord verwachten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:05 schreef eriksd het volgende:
Weer zo'n als-dan vraag. Zeg gewoon dat je dat dan wel ziet Mark.
Owquote:
Snapt hij goed zat maar geeft zijn eigen draai eraan zoals iedereen dat doet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte snapt niet wat vrijheid van meningsuiting is, dat schept dan toch een band met Wilders.
Leg eens uitquote:
Lijkt me juist wel zinvol, als je in een coalitie met iemand zit dan moet er toch wel een duidelijk eensgezind beeld naar buiten gebracht kunnen worden.quote:
Met haar huilende ambassadeursquote:
Rutte zelf snapt het wel, hij is (persoonlijk) zelfs (zélfs!) voor het afschaffen van het verbod op het verspreiden van Mein Kampf. Maar toen ie dat kenbaar maakte, heeft ie het geweten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte snapt niet wat vrijheid van meningsuiting is, dat schept dan toch een band met Wilders.
De EU komt je halen Mark! Ze komen je halen!quote:
Ik kijk liever via de magnetron. Heb ik op drie minuten ingesteld. Weet dan precies wanneer de volgende spreker komt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zetten jullie niet gewoon jullie TV aan![]()
Doe jij toch gewoon de stream aan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zetten jullie niet gewoon jullie TV aan![]()
Die stream van jullie lopen zeker 2 minuten achter..... zo raak ik in de war met de reacties
Vond ik een zeer aangename visie van Rutte. Jammer dat er zoveel kritiek op kwam.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Louis22 het volgende:
Rutte zelf snapt het wel, hij is (persoonlijk) zelfs (zélfs!) voor het afschaffen van het verbod op het verspreiden van Mein Kampf. Maar toen ie dat kenbaar maakte, heeft ie het geweten.
Ach het is voor mijn gevoel veel te timide.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zo, net thuis. De sfeer zit er al lekker in zie ik in de kamer.
Je HOEFT niet op te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef KingOfMars het volgende:
Kut, Femke en Pechtold gemist.. Kuttelefoon.
Dus wel Mein Kampf vrij geven en de Koran verbieden ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vond ik een zeer aangename visie van Rutte. Jammer dat er zoveel kritiek op kwam.
En ondertusssen onderhandelt -ie met iemand die het liefst de Koran zou verbieden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Rutte zelf snapt het wel, hij is (persoonlijk) zelfs (zélfs!) voor het afschaffen van het verbod op het verspreiden van Mein Kampf. Maar toen ie dat kenbaar maakte, heeft ie het geweten.
Sinds wanneer is Rutte voor het verbieden van de Koran?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus wel Mein Kampf vrij geven en de Koran verbieden ?
Idd, dat heb ik ff gemist. Mein Kampf vrijgeven juich ik toe, maar uit de mond van Wilders is dat niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat links rechts gezeik. Wordt je daar zelf niet moe van joh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Boekenwurm het volgende:
Volgens mij zijn er vandaag heel wat linker-klompen gebroken.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ondertusssen onderhandelt -ie met iemand die het liefst de Koran zou verbieden..
Hmm, beide gedogen misschien?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rutte wil de Koran verbieden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoop het ook. En dan onder vuur worden genomen door een van de 24 opgefokte PVV'ersquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ziet er wel leuk uit, Opstelten zo in het ministersvak. Ik hoop dat het een voorbode is voor de poppetjes in het komende kabinet.
De grap van deze constructie is juist dat Wilders geen deel uitmaakt van de coalitie en kabinet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel zinvol, als je in een coalitie met iemand zit dan moet er toch wel een duidelijk eensgezind beeld naar buiten gebracht kunnen worden.
Hij niet, zijn wellicht coalitiepartner wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rutte voor het verbieden van de Koran?
Kruip em anders effe lekker in zn reetquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef eriksd het volgende:
Rutte staat lekker weg te antwoorden. Goed pak ook btw.
"Heren, rustig, rustig", met z'n mooie bromstem.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop het ook. En dan onder vuur worden genomen door een van de 24 opgefokte PVV'ers
Ik vind ook dat mein kampf voor iederen leesbaar moet zijn. Maar het niet eens met het Koran-verbod.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Idd, dat heb ik ff gemist. Mein Kampf vrijgeven juich ik toe, maar uit de mond van Wilders is dat niet serieus te nemen.
Nee.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat links rechts gezeik. Wordt je daar zelf niet moe van joh.
Is gelukkig ook helemaal niet genant. Ben trouwens benieuwd hoe Wilders zich komende zaterdag gedraagt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
"Heren, rustig, rustig", met z'n mooie bromstem.
Hij wil "regeren" met een partij die dat wel wil. Begrijp je dat echt niet ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rutte voor het verbieden van de Koran?
Maar dat gaat sowieso niet gebeuren, dat snapt Wilders zelf ook wel. Rutte heeft dat verder ook nog nooit toegejuicht, integendeel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij niet, zijn wellicht coalitiepartner wel.
QFTquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat links rechts gezeik. Wordt je daar zelf niet moe van joh.
En dat moet premier worden ja. Hij mist elke vorm van charisma, leiderschap of empathie om dat te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef KingOfMars het volgende:
Rutte staat zich juist zichtbaar dood te ergeren. Hoe durft men hem, de gedoodverfde volgende premier van Nederland, uberhaupt vragen te stellen! Belachelijk!.
Wordt sowieso leuke TV komende tijd!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop het ook. En dan onder vuur worden genomen door een van de 24 opgefokte PVV'ers
Dus dan ben je automatisch voor het verbieden van de Koran?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil "regeren" met een partij die dat wel wil. Begrijp je dat echt niet ?
Andre claimt dat de VVD oogkleppenpolitiek heeft gevoerd.quote:
Ach het is nu iig duidelijk dat je voor een liberaal en vrij geluid gewoon niet meer bij de VVD moet zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil "regeren" met een partij die dat wel wil. Begrijp je dat echt niet ?
Als voorwaarde voor zijn gedoogsteun was hem toch toegezegd dat hij mocht meepraten? Dan houdt dit in dat er met zijn standpunten ook rekening gehouden moet worden. Dus zijn standpunten, die hij niet zal verbloemen, zijn toch echt een element in deze constructie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:13 schreef nikk het volgende:
[..]
De grap van deze constructie is juist dat Wilders geen deel uitmaakt van de coalitie en kabinet.
Onze beoogde premier doet er anders gezellig aan meequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En zo hebben ook de partijen in paars punten waar Rutte het mee oneens is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ondertusssen onderhandelt -ie met iemand die het liefst de Koran zou verbieden..
De ultieme Wilders dooddoener: "hij weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren". Enorm zwaktebod, waarom roept hij het dan? En is het dan ineens ok?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat gaat sowieso niet gebeuren, dat snapt Wilders zelf ook wel. Rutte heeft dat verder ook nog nooit toegejuicht, integendeel.
Stel Geert Wilders wil de bijbel verbieden. En Rutte neemt hem op in zijn coalitie ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus dan ben je automatisch voor het verbieden van de Koran?![]()
Kom op tong, dat is wel erg simpel geredeneerd.
Ja.... en dat gaf de VVD al aan tijdens de verkiezingen!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Andre claimt dat de VVD oogkleppenpolitiek heeft gevoerd.
Nogmaals, gedoogsteun van de PVV heeft haken en ogen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dat gaat sowieso niet gebeuren, dat snapt Wilders zelf ook wel. Rutte heeft dat verder ook nog nooit toegejuicht, integendeel.
Duh, uiteraard ligt de voorkeur van de VVD bij rechts. Dat is al eeuwen duidelijk, helemaal tijdens deze campagne. Als die optie onverhoeds zich weer voordoet, dan hapt hij. In tegenstelling tot de hand van Cohen aannemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Andre claimt dat de VVD oogkleppenpolitiek heeft gevoerd.
Het doet het lekker in de media en bij zijn achterban, daarnaast kan hij het gebruiken als wisselgeld bij de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
De ultieme Wilders dooddoener: |hij weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren". Enorm zwaktebod, waarom roept hij het dan? En is het dan ineens ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |