Snapt hij goed zat maar geeft zijn eigen draai eraan zoals iedereen dat doet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte snapt niet wat vrijheid van meningsuiting is, dat schept dan toch een band met Wilders.
Leg eens uitquote:
Lijkt me juist wel zinvol, als je in een coalitie met iemand zit dan moet er toch wel een duidelijk eensgezind beeld naar buiten gebracht kunnen worden.quote:
Met haar huilende ambassadeursquote:
Rutte zelf snapt het wel, hij is (persoonlijk) zelfs (zélfs!) voor het afschaffen van het verbod op het verspreiden van Mein Kampf. Maar toen ie dat kenbaar maakte, heeft ie het geweten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte snapt niet wat vrijheid van meningsuiting is, dat schept dan toch een band met Wilders.
De EU komt je halen Mark! Ze komen je halen!quote:
Ik kijk liever via de magnetron. Heb ik op drie minuten ingesteld. Weet dan precies wanneer de volgende spreker komt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zetten jullie niet gewoon jullie TV aan![]()
Doe jij toch gewoon de stream aan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom zetten jullie niet gewoon jullie TV aan![]()
Die stream van jullie lopen zeker 2 minuten achter..... zo raak ik in de war met de reacties
Vond ik een zeer aangename visie van Rutte. Jammer dat er zoveel kritiek op kwam.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Louis22 het volgende:
Rutte zelf snapt het wel, hij is (persoonlijk) zelfs (zélfs!) voor het afschaffen van het verbod op het verspreiden van Mein Kampf. Maar toen ie dat kenbaar maakte, heeft ie het geweten.
Ach het is voor mijn gevoel veel te timide.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zo, net thuis. De sfeer zit er al lekker in zie ik in de kamer.
Je HOEFT niet op te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef KingOfMars het volgende:
Kut, Femke en Pechtold gemist.. Kuttelefoon.
Dus wel Mein Kampf vrij geven en de Koran verbieden ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vond ik een zeer aangename visie van Rutte. Jammer dat er zoveel kritiek op kwam.
En ondertusssen onderhandelt -ie met iemand die het liefst de Koran zou verbieden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:09 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Rutte zelf snapt het wel, hij is (persoonlijk) zelfs (zélfs!) voor het afschaffen van het verbod op het verspreiden van Mein Kampf. Maar toen ie dat kenbaar maakte, heeft ie het geweten.
Sinds wanneer is Rutte voor het verbieden van de Koran?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus wel Mein Kampf vrij geven en de Koran verbieden ?
Idd, dat heb ik ff gemist. Mein Kampf vrijgeven juich ik toe, maar uit de mond van Wilders is dat niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat links rechts gezeik. Wordt je daar zelf niet moe van joh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef Boekenwurm het volgende:
Volgens mij zijn er vandaag heel wat linker-klompen gebroken.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ondertusssen onderhandelt -ie met iemand die het liefst de Koran zou verbieden..
Hmm, beide gedogen misschien?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |