Heul niet. We hebben immers altijd nog AV ;Dquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Sowieso, straks moet de treinreiziger eerst naar een station om te kijken hoelaat de trein vertrekt, weet men niet hoelaat men op de plaats van bestemming is en is een reis verder (bijvoorbeeld met een overstap) vooraf niet meer te plannen.
Sommige mensen denken helaas dat Internettoegang al net zo alomtegenwoordig is als de zon en de windquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Sowieso, straks moet de treinreiziger eerst naar een station om te kijken hoelaat de trein vertrekt, weet men niet hoelaat men op de plaats van bestemming is en is een reis verder (bijvoorbeeld met een overstap) vooraf niet meer te plannen.
Doe hier eens smileys die WEL gewoon werken jijquote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heul niet. We hebben immers altijd nog AV ;D
nee. ;{quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe hier eens smileys die WEL gewoon werken jij
Duitse treinreizigers kunnen er ook over meepraten.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Crientj het volgende:
Oh noes. Geen spoorboekjes meer?
Die zijn juist zo tof om in te bladeren tijdens een treinritje ;D
Ook op de stopper Rotterdam Centraal <-> Uitgeest.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ineens een heleboel SLT op de dienst tussen Breukelen en Rhenen trouwens. Sinds deze week ineens.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook op de stopper Rotterdam Centraal <-> Uitgeest.
Je kunt jezelf gelukkig prijzen dat de DD-AR's Gouda niet meer passeren.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Spotten op station Gouda is nu echt saai.
Is het daar in Gouda dan niet spannend genoeg dat je elk moment overvallen en anaal vernederd kunt worden?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Spotten op station Gouda is nu echt saai.
Tijd voor NS om de vertrekstaten te herontwerpen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Sowieso, straks moet de treinreiziger eerst naar een station om te kijken hoelaat de trein vertrekt, weet men niet hoelaat men op de plaats van bestemming is en is een reis verder (bijvoorbeeld met een overstap) vooraf niet meer te plannen.
Dat is de wijk Oosterwei.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is het daar in Gouda dan niet spannend genoeg dat je elk moment overvallen en anaal vernederd kunt worden?
AMENquote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Socios het volgende:
Wat?! Geen Spoorboekje 2011? Serieus? Absurd...
Ik kom niet in dat soort wijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is het daar in Gouda dan niet spannend genoeg dat je elk moment overvallen en anaal vernederd kunt worden?
In Rotterdam stond gisterochtend de Dolfijn nog met de 1843, uitgelopen na de stoptreindienst Gvc - Gdg - Rtd. ( Hihi )quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef James1988 het volgende:
Ik zag nog een DDM-stam staan, op een van de sporen tussen Tilburg-West en Tilburg. Loc 1840, stroomafnemers neer.
quote:
Het nieuwe telefoonboek is vorige week bezorgd en ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar de fuck heb je een spoorboekje voor nodig? Gebruik je ook nog een telefoonboek om telefoonnummers op te zoeken ofzo?
Blinde sukkel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar de fuck heb je een spoorboekje voor nodig? Gebruik je ook nog een telefoonboek om telefoonnummers op te zoeken ofzo?
Het is geen 1985 meer...
Nee. Hebben we nodig voor wat Spielerei tussen Eindhoven en Utrechtquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
Is hier iemand van de NS? Willen jullie voortaan s'ochtend bij het traject Hoorn -> Den Haag een langere trein inzetten ? Alvast bedankt.
Dat was een compliment trouwensquote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Belediging van ambtenaar in functie.
Ik ga de Spoorwegpolitie bellen...
Waarvoor heb je dan het spoorboekje nodig?quote:
Wat is er mis met gewoon door een boekje bladeren om een treinreis te plannen?! Snel en duidelijk alle treinen in één overzicht.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Igen het volgende:
Waarvoor heb je dan het spoorboekje nodig?
Onderweg in het treinstel zonder HC, zonder OBIS en zonder mobiel bereik.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan het spoorboekje nodig?
Je hebt internet, er is een reisinfo-telefoonnummer, op het station hangen informatieschermen en staan informatiebalies waar je reisadviezen kan krijgen, en in de trein kan de conducteur in de railpocket kijken.
Welke plaats blijft dan nog over, waar je reisinformatie wilt maar (zonder spoorboekje) niet kan krijgen?
Duurt mij allemaal veel te lang, dat bladeren, overstappen uitpuzzelen door meerdere tabellen met elkaar te vergelijken, etc.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon door een boekje bladeren om een treinreis te plannen?! Snel en duidelijk alle treinen in één overzicht.
Grr.. Een nieuwer treinstel zal er ook wel niet in zitten?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Hebben we nodig voor wat Spielerei tussen Eindhoven en Utrecht
Misschien, maar je moet 'ik heb het niet nodig' niet verwarren met 'men heeft het niet nodig'.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Duurt mij allemaal veel te lang, dat bladeren, overstappen uitpuzzelen door meerdere tabellen met elkaar te vergelijken, etc.
Haha, daar weer DD-AR i.p.v. V-IRM toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
Grr.. Een nieuwer treinstel zal er ook wel niet in zitten?
Ja, en die banken zitten verrotquote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, daar weer DD-AR i.p.v. V-IRM toch?
En hoe vaak komt dat voor - gedurende de gehele periode van het ontstaan van een vertraging tot het bereiken van een overstapstation van waaruit meerdere mogelijke reismogelijkheden bestaan zodat er daadwerkelijk geen mogelijkheid is om een potentieel nuttig reisadvies op tijd te verkrijgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onderweg in het treinstel zonder HC, zonder OBIS en zonder mobiel bereik.
Ook anno nu zijn die dingen hartstikke nuttig hoor. Ik bedoel, stel dat je in de IC van Zwolle naar Groningen net een ICMm-3tje treft en het pleepapier is op..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar de fuck heb je een spoorboekje voor nodig? Gebruik je ook nog een telefoonboek om telefoonnummers op te zoeken ofzo?
Het is geen 1985 meer...
Te lang als je een toffe overstap met wat meer haast wčl kunt halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
En hoe vaak komt dat voor - gedurende de gehele periode van het ontstaan van een vertraging tot het bereiken van een overstapstation van waaruit meerdere mogelijke reismogelijkheden bestaan zodat er daadwerkelijk geen mogelijkheid is om een potentieel nuttig reisadvies op tijd te verkrijgen?
Spoorboekje is simpelweg het enige fail-safe medium in dat rijtje wat je noemt. Als je het zou noemen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan het spoorboekje nodig?
Je hebt internet, er is een reisinfo-telefoonnummer, op het station hangen informatieschermen en staan informatiebalies waar je reisadviezen kan krijgen, en in de trein kan de conducteur in de railpocket kijken.
Welke plaats blijft dan nog over, waar je reisinformatie wilt maar (zonder spoorboekje) niet kan krijgen?
Alleen al vanwege werkzaamheden en verstoringen zou ik het spoorboekje niet echt als fail-safe durven te zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spoorboekje is simpelweg het enige fail-safe medium in dat rijtje wat je noemt. Als je het zou noemen.
Teletekst op je mobiel is vaak actueler dan de kennis van een conducteur. Wat is nog waar in 2010?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Alleen al vanwege werkzaamheden en verstoringen zou ik het spoorboekje niet echt als fail-safe durven te zien.
Onderweg? Jij misschien, ik niet.quote:
Voor 70 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoonquote:er is een reisinfo-telefoonnummer,
Waarop geregeld te vinden is dat er wegens een storing niets te melden isquote:op het station hangen informatieschermen
Nadat er nog 20 anderen voor je te woord gestaan zijn, misschienquote:en staan informatiebalies waar je reisadviezen kan krijgen,
Conducteur?quote:en in de trein kan de conducteur in de railpocket kijken.
Geen, dus. Hier met dat spoorboekie en rap watquote:Welke plaats blijft dan nog over, waar je reisinformatie wilt maar (zonder spoorboekje) niet kan krijgen?
Waarheid is wat feitelijk gebeurt.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teletekst op je mobiel is vaak actueler dan de kennis van een conducteur. Wat is nog waar in 2010?
http://m.ns.nl werkt trouwens best handig. Staan gewoon de actuele vertragingen ook bij, iets wat er bij mij iig voor gezorgd heeft dat ik een niet haalbaar geachte overstap toch mooi kon halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teletekst op je mobiel is vaak actueler dan de kennis van een conducteur. Wat is nog waar in 2010?
Nee sorry. We moeten de reizigertjes wel blijven pesten, anders is het werk niet leuk meer.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
Is hier iemand van de NS? Willen jullie voortaan s'ochtend bij het traject Hoorn -> Den Haag een langere trein inzetten ? Alvast bedankt.
Nee, de enige conclusie die ik kan trekken is dat een paar mensen het spoorboekje nodig hebben voor plezierreisjes of op de plee en daarmee willen beweren dat iedereen het boekje zal gaan missen. Ik gok dat de meeste mensen niet eens weten dat dat ding nog wordt uitgegeven.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
Nogmaals Igen, het is duidelijk dat jij het niet nodig hebt, maar het is toch net zo duidelijk dat andere mensen het wel nodig hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |