Dat was een compliment trouwensquote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Belediging van ambtenaar in functie.
Ik ga de Spoorwegpolitie bellen...
Waarvoor heb je dan het spoorboekje nodig?quote:
Wat is er mis met gewoon door een boekje bladeren om een treinreis te plannen?! Snel en duidelijk alle treinen in één overzicht.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Igen het volgende:
Waarvoor heb je dan het spoorboekje nodig?
Onderweg in het treinstel zonder HC, zonder OBIS en zonder mobiel bereik.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt internet, er is een reisinfo-telefoonnummer, op het station hangen informatieschermen en staan informatiebalies waar je reisadviezen kan krijgen, en in de trein kan de conducteur in de railpocket kijken.
Welke plaats blijft dan nog over, waar je reisinformatie wilt maar (zonder spoorboekje) niet kan krijgen?
Duurt mij allemaal veel te lang, dat bladeren, overstappen uitpuzzelen door meerdere tabellen met elkaar te vergelijken, etc.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon door een boekje bladeren om een treinreis te plannen?! Snel en duidelijk alle treinen in één overzicht.
Grr.. Een nieuwer treinstel zal er ook wel niet in zitten?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Hebben we nodig voor wat Spielerei tussen Eindhoven en Utrecht
Misschien, maar je moet 'ik heb het niet nodig' niet verwarren met 'men heeft het niet nodig'.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Duurt mij allemaal veel te lang, dat bladeren, overstappen uitpuzzelen door meerdere tabellen met elkaar te vergelijken, etc.
Haha, daar weer DD-AR i.p.v. V-IRM toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
Grr.. Een nieuwer treinstel zal er ook wel niet in zitten?
Ja, en die banken zitten verrotquote:Op woensdag 8 september 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, daar weer DD-AR i.p.v. V-IRM toch?
En hoe vaak komt dat voor - gedurende de gehele periode van het ontstaan van een vertraging tot het bereiken van een overstapstation van waaruit meerdere mogelijke reismogelijkheden bestaan zodat er daadwerkelijk geen mogelijkheid is om een potentieel nuttig reisadvies op tijd te verkrijgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onderweg in het treinstel zonder HC, zonder OBIS en zonder mobiel bereik.
Ook anno nu zijn die dingen hartstikke nuttig hoor. Ik bedoel, stel dat je in de IC van Zwolle naar Groningen net een ICMm-3tje treft en het pleepapier is op..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waar de fuck heb je een spoorboekje voor nodig? Gebruik je ook nog een telefoonboek om telefoonnummers op te zoeken ofzo?
Het is geen 1985 meer...
Te lang als je een toffe overstap met wat meer haast wèl kunt halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
En hoe vaak komt dat voor - gedurende de gehele periode van het ontstaan van een vertraging tot het bereiken van een overstapstation van waaruit meerdere mogelijke reismogelijkheden bestaan zodat er daadwerkelijk geen mogelijkheid is om een potentieel nuttig reisadvies op tijd te verkrijgen?
Spoorboekje is simpelweg het enige fail-safe medium in dat rijtje wat je noemt. Als je het zou noemen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt internet, er is een reisinfo-telefoonnummer, op het station hangen informatieschermen en staan informatiebalies waar je reisadviezen kan krijgen, en in de trein kan de conducteur in de railpocket kijken.
Welke plaats blijft dan nog over, waar je reisinformatie wilt maar (zonder spoorboekje) niet kan krijgen?
Alleen al vanwege werkzaamheden en verstoringen zou ik het spoorboekje niet echt als fail-safe durven te zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spoorboekje is simpelweg het enige fail-safe medium in dat rijtje wat je noemt. Als je het zou noemen.
Teletekst op je mobiel is vaak actueler dan de kennis van een conducteur. Wat is nog waar in 2010?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Alleen al vanwege werkzaamheden en verstoringen zou ik het spoorboekje niet echt als fail-safe durven te zien.
Onderweg? Jij misschien, ik niet.quote:
Voor 70 cent per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoonquote:er is een reisinfo-telefoonnummer,
Waarop geregeld te vinden is dat er wegens een storing niets te melden isquote:op het station hangen informatieschermen
Nadat er nog 20 anderen voor je te woord gestaan zijn, misschienquote:en staan informatiebalies waar je reisadviezen kan krijgen,
Conducteur?quote:en in de trein kan de conducteur in de railpocket kijken.
Geen, dus. Hier met dat spoorboekie en rap watquote:Welke plaats blijft dan nog over, waar je reisinformatie wilt maar (zonder spoorboekje) niet kan krijgen?
Waarheid is wat feitelijk gebeurt.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teletekst op je mobiel is vaak actueler dan de kennis van een conducteur. Wat is nog waar in 2010?
http://m.ns.nl werkt trouwens best handig. Staan gewoon de actuele vertragingen ook bij, iets wat er bij mij iig voor gezorgd heeft dat ik een niet haalbaar geachte overstap toch mooi kon halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teletekst op je mobiel is vaak actueler dan de kennis van een conducteur. Wat is nog waar in 2010?
Nee sorry. We moeten de reizigertjes wel blijven pesten, anders is het werk niet leuk meer.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
Is hier iemand van de NS? Willen jullie voortaan s'ochtend bij het traject Hoorn -> Den Haag een langere trein inzetten ? Alvast bedankt.
Nee, de enige conclusie die ik kan trekken is dat een paar mensen het spoorboekje nodig hebben voor plezierreisjes of op de plee en daarmee willen beweren dat iedereen het boekje zal gaan missen. Ik gok dat de meeste mensen niet eens weten dat dat ding nog wordt uitgegeven.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
Nogmaals Igen, het is duidelijk dat jij het niet nodig hebt, maar het is toch net zo duidelijk dat andere mensen het wel nodig hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |